Kukaan muu selvinpäin juhannuksena?
Kommentit (37)
Vedä vaan lasolia naamaan niinkuin muutkin spurgut.
Mä oon kans! Ei vaan kiinnosta juoda, ihana herätä ilman krapulaa!
Onko alkoholiongelma kun pitää jo tässä vaiheessa sitä miettiä, juhannukseen on melkein kuukausi?
Minä ehkä otan, ehkä en. Riippuu täysin päivästä kiinnostaako.
Minä todennäköisesti. Ei kiinnosta ryyppääminen enää.
Vkloppuna vedin litran ginin 80% niin tulin kyllä toisiin ajatuksiin juonko enään vähään aikaan yhtään mitään...törkeä pelko darra oli/ on ja unirytmi meni iavan hevonkuikkaan
Ei kai koko maa voi kännissä olla kolmea päivää. Vai mitä luulet?
Ainoa nauttimani alkoholi moneen, moneen vuoteen ovat jouluisin kirsikkaliköörikonvehdit. Siispä olen vesiselvä juhannuksenakin.
Aion olla raittiina ainakin kuukauden, todennäköisesti pitempäänkin. Olen onnistunut kehittämään ikävän taipumuksen juoda ahdistukseen ja suruun, ja viime aikoina takaiskuja on riittänyt joten alkoholinkäyttö on päässyt riistäytymään melko pahasti käsistä.
Minä ainakin olen. Olen säästänyt rahaa jo pitkään eikä juhannuksena voi tuhlata. Säästän rahaa 50 vuotis juhliini joka on heinäkuun lopulla. 2500 pitää säästää ja vielä siis 2 kuukautta aion säästää joten juhannuksena aion vaan makoilla kotona ja käyn varmaan kalassa.
Olen juhannuksena selvinpäin, koska olen aina selvinpäin. Ei kiinnosta ollenkaan dokaaminen. Ei juhannuksena, eikä muutenkaan. Kakroiden juttuja.
Jos on noro tai jotain päällä niin ehkä sitten.
Töissä alkaa vuorokierto juhannuspäivän aamuna, joten ei paljoa jää mahdollisuuksia juopottelulle.
Olen, ei kiinnosta hankkia migreeniä, tulee nykyään se herkästi ja muutenkin aivan kaameat olot hiprakoinnista
En oikeastaan juo. Eli ei tule juotua Juhannuksenakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vedä vaan lasolia naamaan niinkuin muutkin spurgut.
Kannattaa Juhannuksena ottaa sitä Itikka-Lasolia, koska siinä on ainesosia hyttysiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Selvin päin noin 364,7 pv/vuosi
2 siideriä. Siinä mun juomiset vuodelta 2024. Tänä vuonna ei vielä mitään.
Ei, olet ainoa. Tässä mitalisi 🏅