X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Miksi tämä hymyilee laulaessaan tätä kappaletta. Kannatisko kuunnella sanoja.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos keskittyisitte noihin kokelaisiin vaihteeksi?
Saara-hullu ei pysty. Pakkomielle on sitä luokkaa, että uusi Saara Aaltoa soimaava viesti lähtee väkisinkin matkaan parin minuutin välein.
Tämä tummahiuksinen tyttö joka veti Haloo Helsinkiä, oli surkea. Karaokessa kuulee tuollaisia suorituksia.
Voi^ tää on HH laulava on kamala..
Jos tää pääsee jatkoon mut se edellinen ei, niin se on kyllä väärin!
Tämä Miki valitsi myös väärän kappaleen. Kuulosti kaamealta. Lauloi huonosti.
Nää on päätetty selvästi etukäteen. Tää oli niin paljon huonompi kuin toi edellinen.
Tää oli käsittämätön ratkaisu Ssaralta. Mitä helvettiä? Ja Liljan piti lähteä?
Saaralla on noussut pissi päähän. Vaikuttaa tuomarina täysin mielivaltaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo 15vee pentu piti päästää jatkoon? Oikea paikka olisi ollut kotona kasvamassa.
Eiköhän tuo kohta joudu lähtemään, kun väkeä tulee lisää.
Voiko siis noita jo annettuja paikkoja perua ja antaakin muill kisaajille?
Sama älytön tuoliskeissi kuin Voicessa.
Kumpi kopioinut kummalta?
Siis eka lähetettiin suoraan kotiin ja tämä HH:ä epävireisesti kiekuva sai tuolin... toivottavasti tippuu nopeasti pallilta
Jos Leyla oli yleisön suosikki, niin eiköhän hän palaa kisaan jonkun valmentajan valitsemana mustana hevosena. Niinhän Saarallekin kävi. Samat kiemurat.
Tulee mieleen että jo etukäteen on päätetty kuka tuoleihin pääsee ja tämä jakso on vaan teatteria...
Täysin sekopäisiä valintoja, minä olisin ottanut molemmat Alicia Keysin biisin vetäneet tytöt, vaikkeivät ehkä oikeutta biisille parhaalla mahdollisella tavalla tehneetkään. Kyllä tuossa pitäisi ajatella kokonaisuuttakin, ei pelkkää yhtä esitystä ja minusta soundi ja esiintyminen/asenne on tärkeämpää, kuin se osuuko joka ikinen niekautus hankalassa kappaleessa kohdalleen. Se on helppo saada korjattua toistoilla ja harjoittelulla, mutta soundi ei harjoittelullakaan juuri muutu.
MG on ihan turha tyyppi. "Tuossa oli juttuja joista pidin ja juttuja joista mä en tykänny, en mä nyt jaksa ruveta erittelemään. En mä osaa sanoa mitä sun pitäis tehdä..." tms. Käsittämätöntä puhetta tuomarilta.
Miksei nuo osaa valita itselleen sopivia biisejä?
Ja Alicia..... Sori oon Alicia hullu mutta kun se minusta on the queen of all music 😄
Voi ei, tällä on ihan kiva ääni mutta ei taas biisi sovi, tai sitten vaan vertaan siihen miten Elli laulaa.