X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Ei ole koskaan hyvä yrittää kopioida toista artistia täysin.
Lopettais jo. Ei jaksa kuunella tuota huutoa.
Hirveetä huutoa. Ruman kuuloista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo 15vee pentu piti päästää jatkoon? Oikea paikka olisi ollut kotona kasvamassa.
Eiköhän tuo kohta joudu lähtemään, kun väkeä tulee lisää.
Hauskaa ku aalto pohtii miten kisaaja saa yhteyde Suomen kansaa ku ei itekkää oo saanu.
Tää Tika oli hyvä. Ei voi mitään mutta repesin täysin (ja myös suutuin) Saaran kysymykselle: But can you connect with finnish people? KUINKA kehtaa kysyä tälläistä, kun itse selitti uk X-factorissa ettei häntä ymmärretä Suomessa EIKÄ vieläkään itse saa kontaktia suomalaiseen yleisöön...
Kyllä nykyään on laulaminen hankalaa. Rääytään, irvistellään ja kyykitään, niin kuin vatsa olis kovalla kolmatta viikkoa.
Toi Saara tekee itsestään kyllä ihan pellen.
Mitä jos keskittyisitte noihin kokelaisiin vaihteeksi?
Ei taas, eiks nuo tajua et Aliciaa ei kannata mennä kenenkään laulamaan!!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi nämä ei laula omalla äänellään, vaan monkuu maneerisesti?
Just samaa ihmettelen. Tämäkin joka nyt imitoi aliciaa. Lähinnä huvittavan kuuloista.
Miksi nämä laulajat valitsevat liian vaikeita biisejä itselleen?
Vierailija kirjoitti:
Ihan kamala se eka, Aliciaa ei kannatta laulaa ellei ole TODELLA hyvä. Itseluottamus ei valitettavasti tuo taitoa ja ääntä.
Lauluvalinta ei ehkä mennyt ihan nappiin, mutta minusta siinä oli potentiaalia, soundi oli hyvä ja ulkonäkö ja luonne sopi popparille.
Saara on ilkeä. Kritiikkiä saa antaa, mutta "olen niin pettynyt suhun" oli julmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuo 15vee pentu piti päästää jatkoon? Oikea paikka olisi ollut kotona kasvamassa.
Eiköhän tuo kohta joudu lähtemään, kun väkeä tulee lisää.
Voiko siis noita jo annettuja paikkoja perua ja antaakin muill kisaajille?
Mua ärsyttää aina kun laulaja on silmät kiinni eikä ota yhtään kontaktia yleisöön.
Ihan kamala se eka, Aliciaa ei kannatta laulaa ellei ole TODELLA hyvä. Itseluottamus ei valitettavasti tuo taitoa ja ääntä.