X-FACTOR Finland ~Tänään se alkaa~
Kommentit (1603)
Vierailija kirjoitti:
Saara jauhaa kuinka tämä on kisan tärkein vaihe ja pitää näyttää kuinka paljon tätä haluaa ym. Itse lauloi tässä vaiheessa briteille ranskaksi. Sitäkö se näiltä odottaa? Vai tiputtaako pois kaikki joilla on potentiaalia tulla hänen reviirilleen Suomen musiikkitaivaalla?
Tämänkin kysymyksen kohdalla valitaan tyylillesi uskollisena se huonompi vaihtoehto, eli tiputtaa. Samalla tavalla kun ne dominopalikat “tippuvat” sinun täydellisellä englannillasi (Saarallahan on ongelmia enkun kanssa, kuten olet jo tuhansia kertoja todennut).
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo Saaran toiminta nyt melkoista vallan käyttöä kun hän pompottelee tahalleen kilpailijoita edestakaisin. Yleisö huutaa kovaan ääneen kenen pitäisi tippua ja kaikki saavat negatiivisiä fiiliksiä. Ei kivaa.
Siksi on niin mahtavaa, että sinä tuot omissa kommenteissasi positiivisia fiiliksiä niin vahvasti esille.
Amatöörimäistä laulua, tosi epävireistä. Koulun kevätjuhlatasoa...
Mitä tekemistä värikkäillä vaatteilla on laulamisen kanssa? Mikael olisi päästänyt tuolille, jos Fannylla olisi taas ollut värikkäät vaattet?
Miten joku värikäs paita mihinkään liittyy? Ihan naurettavaa tuomarointia
Jotenkin noloa että antoi sille Marikalle eka 30 s aikaa vakuuttaa hänet (todella vaikea paikka) ja Marika veti todella hienosti, vakuutti kaikki muut tuomarit, sitten ottaa tyypin tuolilta ja käskee sen mennä sinne takaisin istumaan. Olis nyt edes pudottanut sen suoraan ilman että antaa ensin turhaa toivoa. Saara ei osaa tehdä edes tosi-tv-draamaa kunnolla.
Suvista tuntuu että laulusuorituksella ei ole tänään niin väliä kun asenteella. Oliko toi vttuilua Saaralle :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saara jauhaa kuinka tämä on kisan tärkein vaihe ja pitää näyttää kuinka paljon tätä haluaa ym. Itse lauloi tässä vaiheessa briteille ranskaksi. Sitäkö se näiltä odottaa? Vai tiputtaako pois kaikki joilla on potentiaalia tulla hänen reviirilleen Suomen musiikkitaivaalla?
Tämänkin kysymyksen kohdalla valitaan tyylillesi uskollisena se huonompi vaihtoehto, eli tiputtaa. Samalla tavalla kun ne dominopalikat “tippuvat” sinun täydellisellä englannillasi (Saarallahan on ongelmia enkun kanssa, kuten olet jo tuhansia kertoja todennut).
En ymmärrä mitä yrität selittää, tai kenen kanssa luulet keskustelevasi.
Tää Ella näyttää nuorelta Einiltä.
OOO kotkalaista murretta!! (vaikka yrittääkin puhua kirjakieltä :))
Jotenkin sössöttävää tämä lausunta?
Onko sillä kuuma peruna suussa?
Nyt tuon pikkulikan on lähdettävä kotia kohti.
Jos Ella ei pääse jatkoon, niin jää mun xfactorin katsominen tähän.
No löytyihän Saaran joukoista oikea laulajakin. Ella illan paras, harmi että Saara pudotti Marikan pois.
No oliko tämä Edge of Glory sitä kaikkensa antamista?
Rääkymistä sanon minä.
Tuo Ella on ihana!!! Mahtava ääni ja kaunis nainen.
Naurettavat tehostemusiikit tässä.
Yleisön huutaminen kylläkin kuuluu tähän formaattiin.