Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ladulla kävely kiellettyä?? Missä sitten pitäisi kävellä?

Vierailija
04.02.2018 |

V-tuttaa nämä talvikelit! Mulla bussipysäkille melkein kilometrin lyhyempi matka kun oikaisee pururadan kautta, mutta tänäänkin sai taas kuunnella menopaussimonstereiden riehuntaa että talvella pururata on kävelijöiltä kielletty.
Sama juttu aikaisemmin kun olin 5v pojan kanssa hiihtämässä, poika väsyi kesken ja halusi kävellä. Joten minä hiihdän vieressä pojan sukset selässä ja poika kävelee. Eikö vaan joku aamulääkket unohtanut alkanut riehumaan että ladulle ei pidä kävelijöitä tuoda! Siitä hyvästä ei poika taida enää tänä talvena ladulle haluta.

Missä kiellettään ladulla kävely? Netissä kun monessa paikassa lukee että saa kävellä, mutta latua ei saa rikkoa. Toivottavasti nää lumet sulaa pian että saa rauhassa kävellä työmatkat ja muutkin reissut...

Kommentit (201)

Vierailija
201/201 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli viime talvena ladut yli 4 kuukautta, melkein 5 kk. Kaikki ulkoilureitit varattuina yhden lajin harrastajille ja muiden on pakko mennä kaduille. Ei mitään järkeä. Ostakaa jotkut maastosukset ja menkää pöpelikköön hiihtämään. 

Tsiisus, ihmisten yksinkertaisuus on joskus järisyttävää. Mene itse kävelemään pöpelikköön, jos kaupungin harjoittama latujen ylläpito harmittaa kovasti. Mikset tosiaan mene, ei niitä pururatoja muutenkaan voi aurata lumiauralla joten se on kävelijän oma homma tehdä itselleen metsäpolku talvella! Eivät hiihtäjät päätä tehdäänkö johonkin latua vai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä