Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Elias kävisi lukemassa tätä palstaa ja kirjoittamassa tänne. Kun täällä on kaikilla - itseni mukaanlukien - niin paljon mielipiteitä. Eliaksella kuitenkin on faktat. Voisi tulla niistä meitä valaisemaan. Ja saisimme varmasti hyvät keskustelut siitä, mistä mielipiteemme ovat syntyneet.
Elias on liian fiksu tänne kampaajien ja lähihoitajien palstalle.
Y l i l a u d a l l a oli kommentoitu aika monta kertaa, että "Elsa pois palstalta", kun sielläkin oli tämäntyylistä trollausta Temppis-ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan miehen kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
NIIN! Mutta Evelle ei kukaan tule sanomaan, kenen kanssa hän saa olla ja kenen kanssa ei. HÄPEÄ NAINEN!
Kauhee toi Eve teffeillä,tunkee kaksin käsin AINA ruokaa Kalun suuhun,mikä tuossa on vikana? Mua ällöttäis tuommoinen.
vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
NIIN! Mutta Evelle ei kukaan tule sanomaan, kenen kanssa hän saa olla ja kenen kanssa ei. HÄPEÄ NAINEN!
Että sun mielestä naisen pitäisi olla miehen tossun alla ja mies sanelee, ketä nainen tapaa ja kenen kanssa aikaa viettää? Terve ajatusmaailma! Ensin haukutaan Vilma, joka on Eliaksen käskytettävänä ja sitten pitäisi kuitenkin olla käskytettävänä.
Aivan oikein Eveltä että ei anna miehen sanella seuraansa! Jos mustasukkasuus menee yli toisella niin kenkää persuksiin eikä niin että kaverit vaihtoon.
eve epäonnistu , antoi viettelyksen vallan kun ihastu, ja kiehnäsi toisen kanssa, dani taas onnistu
Miksi Dani ei enää päivitä temppari blogiaan?
Vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
vierailija kirjoitti:
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
Että sun mielestä naisen pitäisi olla miehen tossun alla ja mies sanelee, ketä nainen tapaa ja kenen kanssa aikaa viettää? Terve ajatusmaailma! Ensin haukutaan Vilma, joka on Eliaksen käskytettävänä ja sitten pitäisi kuitenkin olla käskytettävänä.
Aivan oikein Eveltä että ei anna miehen sanella seuraansa! Jos mustasukkasuus menee yli toisella niin kenkää persuksiin eikä niin että kaverit vaihtoon.
Jos haluaa kyöhnätä vieraiden miesten/naisten kanssa kuten Eve Kalun kanssa, niin miksi edes olla parisuhteessa? Kaveruutta ja ystävyyttä tuskin kukaan haluaa puolisoltaan kieltää, mutta pussailu ja lusikassa nukkuminen, jne menee kyllä normaalin ystävyyden yli.
Eikös Eve ollut nyt nukkumassa Kalun huoneessa, jossa ei kameroita? Liekköpä pelkkään hipsutteluun jäänyt ;)
Vierailija kirjoitti:
Eikös Eve ollut nyt nukkumassa Kalun huoneessa, jossa ei kameroita? Liekköpä pelkkään hipsutteluun jäänyt ;)
Tuskin, alasti kummatkin peiton alla. Jos ei muuta niin ainakin Kalu on saanut Even kostumaan ja kuinka monen orgasmin. Kalu ei ilmeisesti koskaan, vaan joutuu lusikassa kärsimään. Selittää hyvin miksi Eve lohduttelee Kalua suutelemalla huulille, kun Kalu laittaa jarrua heidän välisiin asioihin. Eve on niin Love.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan miehen kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
Mun mies ei katselisi sivusta pussailua ja hipelöintiä...
mut sillä onkin pallitJoo, sun mies ei siis katsele toisella SAARELLA ollessaan sitä hipelöintiä, vaan ui välittömästi sinne toiselle saarelle? :) On se kova. :)
Resortit eivät ole saarella..siitä vaan mopo alle ja moikkaamaan
Mut ehkä Dani luulee olevansa saarella...
Kertoo mielestäni hyvin sekä Even ja Kalun säätämisestä, että tästä kaudesta ylipäätäänkin, että se on Kalu eikä Eve, joka on jarrutellut menemästä pidemmälle, koska se ei tunnu oikealta. Tällä kaudella useampi varattu, sekä mies että nainen olisivat varmaan heiluttaneet peittoa jo useammankin kerran, jos ne sinne hommatut SINKUT eivät olisi itse jarrutelleet hommaa, koska tuntuvat tajuavan niitä varattuja paremmin, että tässä on parisuhde pelissä (tai se varattu osapuoli ei vaan houkuttele). Aika hukassa ollaan, kun ne, jotka on vartavasten tuonne hommattu heittämään kaikki moraalit ikkunasta ovatkin niitä, joilla on enemmän moraalista selkärankaa kuin noilla varatuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut sillä onkin pallitJoo, sun mies ei siis katsele toisella SAARELLA ollessaan sitä hipelöintiä, vaan ui välittömästi sinne toiselle saarelle? :) On se kova. :)
Mainiota saivartelua, kun jokainen tietää, että se toiseen resorttiin luvatta änkeminen (tai ilmeisesti jopa omasta resortista luvatta poistuminen) olisi varma tapa saada kenkää koko ohjelmasta, ja jos niin pitkälle haluaa mennä, niin todistettavasti sen pelin voi viheltää poikki ihan silläkin, että ilmoittaa vain tuotannolle, ettei kuuppa enää kestä näiden idioottien leikkejä. Paljon pienempi vaiva se on, kuin vuokrata joku melkein ehjä thaimaalainen vespa ja alkaa helteessä kartoittaa, että missäs päin se tietty rantatontti taas olikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliaksella on hoikka kiinteä kroppa
Peittoaa vanttera voimapussi "bile" bullamössö Danin
Danilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Elsalla miellyttävämpi. Danin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Elsa on tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
Eliaksella ei ole reisissä yhtään lihaksia. Kukaan nainen ei jaksa katsoa jolla ei ole lihaksia. Eliaksella on enemmän vientiä ga*-miesten osalta.
Danilla on myös jäniksen hampaat..ja sinunmielestäsi myös jäniksen reidet
Hyppää dani hyppää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mainiota saivartelua, kun jokainen tietää, että se toiseen resorttiin luvatta änkeminen (tai ilmeisesti jopa omasta resortista luvatta poistuminen) olisi varma tapa saada kenkää koko ohjelmasta, ja jos niin pitkälle haluaa mennä, niin todistettavasti sen pelin voi viheltää poikki ihan silläkin, että ilmoittaa vain tuotannolle, ettei kuuppa enää kestä näiden idioottien leikkejä. Paljon pienempi vaiva se on, kuin vuokrata joku melkein ehjä thaimaalainen vespa ja alkaa helteessä kartoittaa, että missäs päin se tietty rantatontti taas olikaan.
Miksi ruuduta voi katsoa hipsuttelua?
Live hipsuttelussa voisi tulla Kalulle hätä käteen?
Tulkitsen että vanttera sallii naisensa koskettelun
Vierailija kirjoitti:
Onko jänö käynyt sukupuolitesteissä..300 pantua..=herpes, kuppa..ym..ym
Seksikumppanien määrä kertoo ihmisen arvoista yms. Usein myös itsekunnioituksesta ja itsetunnosta, toki ei aina ole niin, että jos on monia kymmeniä tai jopa satoja kumppaneita niin taustalla on jotakin puutetta noissa asioissa. Varsinaista absoluuttista totuutta ei siitä ole mikä on liikaa, se on mielipide- ja arvokysymys. Omasta mielestäni esimerkiksi tuo 300 on todellakin liikaa eikä kerro hyvää ihmisen arvoista, mutta moni muu on varmasti eri mieltä ja se on ihan ok.
Minusta Danilla on ihan jees kroppa. Eikös se iskäkroppa ollut nyt tapetilla muutenkin? :D
Vierailija kirjoitti:
Minusta Danilla on ihan jees kroppa. Eikös se iskäkroppa ollut nyt tapetilla muutenkin? :D
Onko susta jes et Evellä on ollut yli 300 seksikumppania?
Vierailija kirjoitti:
Danilla on vanttera iskäkroppa:)
En ymmärrä poria, enkä puhu sitä. En puhu koskaan kaupunkia. Kotimaan kieltä kyllä.