Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vierailija
30.04.2023 |

Kaipuu jatkukoon.

Terveisiä vappu edition

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappua kaipaajat ja kaivattuni tietenkin.

Vierailija
2/13 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi moi vaan! Vappuhalit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
09.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä 30km ja kuntarajain väärältä puolelta, huomiseen.

Vierailija
4/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istut sohvalla, tulen sohvan taakse, laskeudun polvilleni - otan poninhäntäsi käteeni, varovasti ja hitaasti otan nauhan pois.

Vedän rauhallisesti ponnarilta karanneet hiuksesi mukaan poskiltasi, hyväillen korvallistasi - sormenpääni hipaisevat ohimoitasi. Teen sen muutaman kertaan.

Otan pehmoisimman hiusharjani, selvittelen hiuksiasi alkaen latvoista - vain hiukkasen kerrallaan, varon huolellisesti ettei yksikään hiuksesi pääse tukistamaan sinua.

Harjaan hiuksiasi hitaasti ja rauhallisesti lisäten hiustesi määrää harjaksissa - pikkuhiljaa harjaan jo päänahkaasi myöten, hiusten veto on jo melko voimakas, mutta koet sen miellyttävänä. Jatkan kunnes olen harjannut kaikki hiuksesi täysin selvitetyiksi.

Tunnen hiustesi tuoksun, se on hiukan erilainen kuin kaulasi ja niskasi tuoksu - huumaannun ja koen lämpösi ja henkisen yhteytemme.

En osaa sitoa hiusnauhaasi uudelleen, se jää hassusti löysäksi - sinä naurat minulle

Olisitko aina vain minua varten kun minä haluan ja tekisit myöskin aina kuten minulle sopisi?

T. Mies

Vierailija
5/13 |
16.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko tänkin jo poistaa.

Vierailija
6/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kaunottarelle risuleualta!

Vierailija
7/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olla vapun jälkeen nähty.

Vierailija
8/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa vappua!

Vierailija
9/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku 😘

Vierailija
10/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mua pitkään

Älä pois

Aamun värit huokaa

Koko skaala

Sun edessä

Odota hetki

Olen tässä

Vierailija
11/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen sinua heti viikon alussakin.

Vierailija
12/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Vappua 🤗

Vierailija
13/13 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

/Tykkään susta älyttömästi ja se tuntuu hirveältä, koska se on väärin. Siksi kai vetäydyn niin paljon kaikesta, elämästä ja todellisuudesta. Siksi kai haluaisin myös kertoa sen sulle. Jos vaikka tuntisitkin samoin, mulla olisi kohtalontoveri. Minkään ei tarvitsisi muuttua, mutta voitaisiin edes yhdessä todeta, kuinka perseestä tämä kaikki on. /

Tämän löysin edellisestä ketjusta. Mä tykkään sinusta myös ihan liikaa ja olisin kyllä valmis muuttamaan paljonkin. Olisitko sinä? Yhdessä voitaisiin olla paljon enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi