Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Kommentit (13)
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mielettömältä 30km ja kuntarajain väärältä puolelta, huomiseen.
Istut sohvalla, tulen sohvan taakse, laskeudun polvilleni - otan poninhäntäsi käteeni, varovasti ja hitaasti otan nauhan pois.
Vedän rauhallisesti ponnarilta karanneet hiuksesi mukaan poskiltasi, hyväillen korvallistasi - sormenpääni hipaisevat ohimoitasi. Teen sen muutaman kertaan.
Otan pehmoisimman hiusharjani, selvittelen hiuksiasi alkaen latvoista - vain hiukkasen kerrallaan, varon huolellisesti ettei yksikään hiuksesi pääse tukistamaan sinua.
Harjaan hiuksiasi hitaasti ja rauhallisesti lisäten hiustesi määrää harjaksissa - pikkuhiljaa harjaan jo päänahkaasi myöten, hiusten veto on jo melko voimakas, mutta koet sen miellyttävänä. Jatkan kunnes olen harjannut kaikki hiuksesi täysin selvitetyiksi.
Tunnen hiustesi tuoksun, se on hiukan erilainen kuin kaulasi ja niskasi tuoksu - huumaannun ja koen lämpösi ja henkisen yhteytemme.
En osaa sitoa hiusnauhaasi uudelleen, se jää hassusti löysäksi - sinä naurat minulle
Olisitko aina vain minua varten kun minä haluan ja tekisit myöskin aina kuten minulle sopisi?
T. Mies
Terveisiä kaunottarelle risuleualta!
Katso mua pitkään
Älä pois
Aamun värit huokaa
Koko skaala
Sun edessä
Odota hetki
Olen tässä
Ajattelen sinua heti viikon alussakin.
/Tykkään susta älyttömästi ja se tuntuu hirveältä, koska se on väärin. Siksi kai vetäydyn niin paljon kaikesta, elämästä ja todellisuudesta. Siksi kai haluaisin myös kertoa sen sulle. Jos vaikka tuntisitkin samoin, mulla olisi kohtalontoveri. Minkään ei tarvitsisi muuttua, mutta voitaisiin edes yhdessä todeta, kuinka perseestä tämä kaikki on. /
Tämän löysin edellisestä ketjusta. Mä tykkään sinusta myös ihan liikaa ja olisin kyllä valmis muuttamaan paljonkin. Olisitko sinä? Yhdessä voitaisiin olla paljon enemmän.
Vappua kaipaajat ja kaivattuni tietenkin.