Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Elias kävisi lukemassa tätä palstaa ja kirjoittamassa tänne. Kun täällä on kaikilla - itseni mukaanlukien - niin paljon mielipiteitä. Eliaksella kuitenkin on faktat. Voisi tulla niistä meitä valaisemaan. Ja saisimme varmasti hyvät keskustelut siitä, mistä mielipiteemme ovat syntyneet.
Itselleni on syntynyt kingistä mielipide katsomalla sarjaa televisiosta. Onhan se nyt täysin eri maata, kun esimerkiksi Dani. Muihin on kai turha edes verrata. Danihan on ihan satusetä 300 naisellaan. Nyrkkisääntönä luvun saa jakaa kolmosella, mutta tässä tapuksessa voi huoletta laittaa nimittäjään enemmän. Siellä se istuu tukilla ja katselee Even kiehnäystä ja menee kympiltä nukkumaan. Elias taas rakentaa asemiaan ja käyttää niitä tai jättää käyttämättä. ISO PEUKKU!
Eliaksen kommentit on timanttisia. Kuten vaikka ettei resorttipoikaystävällä vielä pitkälle pötkitä! Wau siis wau!
Peukku myös Kuroselle minulta. Olen itse hieman samanlainen tai ainakin toivon olevani! Katselen kaupungilla nuorten naisten perseitä eikä hävetä yhtään.
Mitä vittua :Ddddddd
Vierailija kirjoitti:
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan miehen kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi miestä, joka itkeskelee perääni jossain iltanuotiolla ja antaa vieraiden miesten lammas(korjaan jänis)mäisesti hipsutella naistani
Mitä muuta se voi? Eiköhän se hipsuttelu ole ihan Even päätettävissä tuolla saarella, eihän Dani siellä ole. Ja muutenkin, jos Eve haluaa hipsutella vieraita miehiä niin eipä Dani siinä muuta voi kun katsoa vierestä tai laittaa lusikat jakoon. Sehän on sanonut jo, että paskalta se Kalun kans nysvääminen tuntuu.
Mistä tiedät että kyseinen mies on Dani?
Miehen nimeä ei mainittu..voi olla kuka vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliaksella on hoikka kiinteä kroppa
Peittoaa vanttera voimapussi "bile" bullamössö Danin
Danilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Elsalla miellyttävämpi. Danin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Elsa on tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
Eliaksella ei ole reisissä yhtään lihaksia. Kukaan nainen ei jaksa katsoa jolla ei ole lihaksia. Eliaksella on enemmän vientiä ga*-miesten osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen tätä ketjua silloin tällöin ja pakko todeta, että ei ton yhen juttuihin kannata lähtee mukaan. Tosin nyt se varmaan innostuu kun tän laitan, mut mua käy vähän sääliksi että se on täällä näköjään jauhannu vaan yhestä samasta asiasta. Eikö sillä oo mitään muuta tekemistä?
Noh mutta sitten itse aiheeseen. Multa on vähä menny ohi se miksi dani ja eve lähtivät tonne, ekana syynä oli se et todistetaan muille et ne on tosissaan ja nyt eve höpöttää jostain houkutusten ja tunteiden läpikäymisestä. Mun mielestä eve nimenomaan on jo antautunu houkutukselle kun se kiehnää sitä kalua koko ajan. Jos oikeesti pystyis vastustaa kiusausta nii pysyis kaukana.
Even ja Danin pääasiallinen tarkoitus oli näyttää kuinka paljon Dani rakastaa Eveä. Ja sit saada Danin mustasukkaisuus kuriin, vaikka oma tyttöystävä nyt vähän hipsuttelis, lusikois ja pussailis vieraan miehen kans. Eihän siitä nyt sovi olla mustasukkainen, joten Danin pitää oppia käsittelemään ne tunteet, ettei ne räjähdä uudella tavalla käsiin, kuten viime viikolla, kun Dani otti rynnäkkökännit ja meni nukkumaan vasta yheltätoista, eikä kymmeneltä.
Mun mies ei katselisi sivusta pussailua ja hipelöintiä...
mut sillä onkin pallit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danilla on myös jäniksen hampaat ja hän hymyilee typerän näköisesti. Hänestä tulee mieleen, että hän on vähän yksinkertainen. Ääni vaikuttaa myös ja se on Elsalla miellyttävämpi. Danin kroppa on myös tasapaksu ja mahaakin löytyy, Elsa on tosi timmikin, upeakroppainen. Kumpikaan ei ole varsinaisesti kympin komistuksia, ei klassisen kauniita.
Eliaksella ei ole reisissä yhtään lihaksia. Kukaan nainen ei jaksa katsoa jolla ei ole lihaksia. Eliaksella on enemmän vientiä ga*-miesten osalta.
Oletko itse vanttera?tykkäätkö cheekistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Dani voi tarjota Evelle?
Ei yhtään mitään....on vanttera ja naiset ei tykkää nössö miehistä
Kallella on sentään kauniit kasvot ja pitää eveä kuin kukkaa kämmenellä:)
Eve ei rakasta Dania..rakastunut nainen ajattelee rakastettuaan koko ajan
Tiedän koska muistan millaista rakkauden 2 ekaa vuotta oli..ero ois ollut yhtä tuskaa..
Vieläkin ero on yhtä tuskaa, vaikka jo 40 vuotta rakastettu. Toista kaipaa ja ajattelee vähän väliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Dani voi tarjota Evelle?
Ei yhtään mitään....on vanttera ja naiset ei tykkää nössö miehistä
Kallella on sentään kauniit kasvot ja pitää eveä kuin kukkaa kämmenellä:)
Tiedän koska muistan millaista rakkauden 2 ekaa vuotta oli..ero ois ollut yhtä tuskaa..Vieläkin ero on yhtä tuskaa, vaikka jo 40 vuotta rakastettu. Toista kaipaa ja ajattelee vähän väliä.
Rakastaako Eve Dania?
Vierailija kirjoitti:
mut sillä onkin pallit
Miten Dani voisi olla "katselematta sivusta", ottaen huomioon, että on eristetty toiselle resortille kuin Eve ja Kalle? Pitäisikö hänen uida raivoisasti naisten resortiin, lätkäistä kallea hanskalla lärviin ja haastaa kaksintaisteluun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse vanttera?tykkäätkö cheekistä?
Oletko lyhytkasvuinen ,joka ei pidä jäätelöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut sillä onkin pallitMiten Dani voisi olla "katselematta sivusta", ottaen huomioon, että on eristetty toiselle resortille kuin Eve ja Kalle? Pitäisikö hänen uida raivoisasti naisten resortiin, lätkäistä kallea hanskalla lärviin ja haastaa kaksintaisteluun?
Hänen pitäisi jättää H..uorahtava Eve
Tiedän koska muistan millaista rakkauden 2 ekaa vuotta oli..ero ois ollut yhtä tuskaa..
Eve ajattelee vain Kalua
Vierailija kirjoitti:
Peukku myös Kuroselle minulta. Olen itse hieman samanlainen tai ainakin toivon olevani! Katselen kaupungilla nuorten naisten perseitä eikä hävetä yhtään.
Onkohan Kuronen seuraava Redrama, Jukka Hilden yms? Kasmir tuli ”kaapista” juuri kertoen 21-vuotiaasta tyttöystävästään. En ainakaan olisi yllättynyt, jos Kuronen olisi seuraava. Toisaalta hänelle on ehkä imago vähän tärkeämpää kuin jollekin Kasmirille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Kuronen seuraava Redrama, Jukka Hilden yms? Kasmir tuli ”kaapista” juuri kertoen 21-vuotiaasta tyttöystävästään. En ainakaan olisi yllättynyt, jos Kuronen olisi seuraava. Toisaalta hänelle on ehkä imago vähän tärkeämpää kuin jollekin Kasmirille.
Korkean statuksen mies saa kauniin nuoren ja fiksun naisen.
Vanttera Dani saa pettäjä Even
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korkean statuksen mies saa kauniin nuoren ja fiksun naisen.
Vanttera Dani saa pettäjä Even
Even markkina arvo on nyt 0
Hipsuttelee ,vaikka tietää vantteran voimapussin itkevän resortissa
Mieluummin vanttera Dani kuin löysäkroppainen ja pienipäinen Elsa. Oikeasti ei uskoisi että jälkimmäinen käy salilla ollenkaan, aina kun esiintyy paidattomana tuolla resortissa niin mielestäni tosi epäsuhtaisen näköinen, vatsalihaksetkaan ei erotu yhtään vaikka mainostaa olevansa ahkerakin salilla kävijä. Kasvot myös kolhot ja sanalla sanoen rumat, liian iso nenä ja eripari silmät.
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin vanttera Dani kuin löysäkroppainen ja pienipäinen Elsa. Oikeasti ei uskoisi että jälkimmäinen käy salilla ollenkaan, aina kun esiintyy paidattomana tuolla resortissa niin mielestäni tosi epäsuhtaisen näköinen, vatsalihaksetkaan ei erotu yhtään vaikka mainostaa olevansa ahkerakin salilla kävijä. Kasvot myös kolhot ja sanalla sanoen rumat, liian iso nenä ja eripari silmät.
Tässä myönnetään että Dani on VANTTERA....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mut sillä onkin pallitMiten Dani voisi olla "katselematta sivusta", ottaen huomioon, että on eristetty toiselle resortille kuin Eve ja Kalle? Pitäisikö hänen uida raivoisasti naisten resortiin, lätkäistä kallea hanskalla lärviin ja haastaa kaksintaisteluun?
Hänen pitäisi jättää H..uorahtava Eve
Tiedän koska muistan millaista rakkauden 2 ekaa vuotta oli..ero ois ollut yhtä tuskaa..Eve ajattelee vain Kalua
Sinkkuna parikymppisenä voin sanoa, että varattujen naisten flirtti on perseestä. Ja varatut naiset ovat ilmanmuuta kovimpia flirttaamaan, usein pitkäkestoisesti eli jopa vuosia. Voit varattu dani miettiä, onko mukava jos se sinusta mukava, jos Eve flirttailee jollekin Kalulle . Koska sitä ne teidän varatut naiset tekevät. Varatun miehen naisen en ole vastannut, mutta koska tämä ilmeisesti ketään ei haittaa, niin toki rupean niin tekemään jatkossa.
Flirttailu on yleensä tunnustelua ja kiinnostuksen osoittamista, sillä haetaan kumppania. Pidän flirttailevaa varattua heikkoitsetuntoisena ja huomionhakuisena, eikä taida parisuhteessakaan olla kaikki ok, kun sitä huomiota pitää niin kovasti hakea muualta.
Ystävällisyys on ystävällisyyttä. Toisen ihmisen huomioiminen on toisen ihminsen huomioimista. Flirttaaminen on flirttailua.
"Flirttailu eli keimailu on ihmisten välistä vuorovaikutusta, jolla yleensä osoitetaan seksuaalista tai romanttista kiinnostusta toiseen henkilöön."
En tiedä liittyykö tämä suoranaisesti aiheeseen, mutta ehkä hieman. Lauantai-iltana istuin baaritiskin äärellä oluella ja nainen änkesi ihan viereen tilaamaan juomaa itselleen. Vapaata baaritiskiä olisi ollut ainakin viisi metriä mutta hän tunki ihan kylkeen kiinni. Ihmettelin hetken että mitä tässä oikein pitäisi tehdä, mutta onneksi tilanne ratkesi siten että naisen miesystävä tuli myös paikalle.
En halua olla ilkeä ja ajatella ihmisistä pahaa, mutta mielessä käy että nainen olisi halunnut että alan juttelemaan hänelle. En tiedä olisiko tässä ajatuksena nöyryyttää minua vai herättää kumppanissa mustasukkaisuutta? Ehkä molempia...
Mitä muuta se voi? Eiköhän se hipsuttelu ole ihan Even päätettävissä tuolla saarella, eihän Dani siellä ole. Ja muutenkin, jos Eve haluaa hipsutella vieraita miehiä niin eipä Dani siinä muuta voi kun katsoa vierestä tai laittaa lusikat jakoon. Sehän on sanonut jo, että paskalta se Kalun kans nysvääminen tuntuu.