Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajatuksia herättää aikuinen, terve ihminen, joka ei perjantaina pääse töihin kun pitäisi kävellä 6 km/suunta?

Vierailija
31.01.2018 |

On kuulemma liian pitkä matka käveltäväksi eli 12 km edestakaisin.

Kommentit (197)

Vierailija
161/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmenatinaa. Mä kävelen joka päivä töihin 12km yhteen suuntaan. Siihen menee noin 1h50min suuntaansa. Iltaisin käyn neljä kertaa viikossa kaupassa, joka on 8 kilsan päässä. Joka ilta päättyy puolentoista tunnin kävelylenkkiin koiran kanssa.

Eli kävelet kauppapäivinä +60 km päivässä?

Vierailija
162/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmenatinaa. Mä kävelen joka päivä töihin 12km yhteen suuntaan. Siihen menee noin 1h50min suuntaansa. Iltaisin käyn neljä kertaa viikossa kaupassa, joka on 8 kilsan päässä. Joka ilta päättyy puolentoista tunnin kävelylenkkiin koiran kanssa.

Eli kävelet kauppapäivinä +60 km päivässä?

Kyyyllä. En ehdikään tekemään sitten mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan kysyä myös ettet pääse johonkin puolen kilometrin päähän ilman peltilehmää...

Et pärjää ilman jotain laiskotteluvälinettä koska olet tottunut sen käyttöön; vaikkapa kakroita ei saisi mihinkään ilman autokuljetusta, edes lähituntumalla.

Yrität esittää jotain statusta muille ja luokkaistaa itsesi vaikka luokkaistat itsesi omalla tyhmyydelläsi.

Ps. En minäkään hankkinut peltilehmää joku aika sitten vaikka olisi hyvin voinut; mutta jotain ääliötä se ärsyttää kovasti koska ääliön päivät pyörivätkin minun asioissani.

Vierailija
164/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos työpaikalle olis 6km niin kyllä minä kävelisin tai pyöräilisin aina. tulisi se päivän liikunta sillä täyteen niin voi hyvillä mielin löhöillä kotona töiden jälkeen jos ei salille jaksa mennä.

Vierailija
165/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku surkea trolli kirjoittaa tunaetta kertaa tänne miten hän kyllä tekisi töitä millä palkalla vain ja kävelisi vaikka Helsinkistä Porvooseen joka ikinen päivä kunhan saisi töitä tehdä.

Vierailija
166/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily ilman nastoja on hengenvaarallista talvikelillä.

Varmaan jos ei asu taajamassa, voi ilman nastoja olla hieman hankalaa. Kaupungissa ei tarvitse, kunhan ei ole sellaiset ohuet kesämaantierenkaat. Lapsena kouluun piti mennä talvella, niin yhtenä päivänä oli hieman suojakeli, lakealla tie oli täysin peilijäätä ja voimakas tuuli. Ei tullut pyöräilystä mitään edes nastojen kanssa, hyvä kun pysyi pystyssä edes kävellen :D

Vierailija
167/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko lonkkavaivainen

Vierailija
168/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni muistutus: otsikossa luki TERVE.

Vierailija
169/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun työmatkani on 14 kilometriä yhteen suuntaan. Kävelyssä yhteen suuntaan menisi arviolta reilusti yli kolme tuntia. Lähtisitkö itse kävelemään yöllä töihin?

Vierailija
170/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla patalaiska. 

Vierailija
171/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä olette 30 v aikuisesta työssäkäyvästä ihmisestä, joka asuu vanhempien luona omakotitalossa ilmaiseksi, käyttää vanhempien autoa ja kipeänä flunssassa ollessa ei tajua itse hakea lämmintä vettä vaan eläkkeellä olevan äidin täytyy viedä hänelle lämmintä juomista kun tämä lapsi ei itse jaksa? Eräs tuttuni on tällainen.

Vierailija
172/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä ihmettelisi. Voisi vaikka olla huononlaisesti talvivaatteita enkä kyllä kenenkään odottaisi yhden työpäivän takia kauppaankaan lähtevän sellaisten takia. Täällä meinaan ainakin nyt kun kunnon tuuli on ihan h*lvetin kylmä ja huomiseksi luvattu kylmempää. Tai jos tekee jotain kunnon fyysistä työtä niin ymmärtäisin myös täysin. Tai jos on vähän lenssuinen vaikka sillä tavalla että normaalisti voisi silti toimistotyötä rauhallisesti tehdä, niin enpä odottaisi jonkun tulevan tuolla kelillä 12km kävellen myöskään. Ja lopulta keskittyisin ihan itseeni ja omaan työntekooni...

Vierailija
173/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä samat ihmiset ottavat aina hissin kolmanteen kerrokseen!

Vierailija
174/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En välttämättä ihmettelisi. Voisi vaikka olla huononlaisesti talvivaatteita enkä kyllä kenenkään odottaisi yhden työpäivän takia kauppaankaan lähtevän sellaisten takia. Täällä meinaan ainakin nyt kun kunnon tuuli on ihan h*lvetin kylmä ja huomiseksi luvattu kylmempää. Tai jos tekee jotain kunnon fyysistä työtä niin ymmärtäisin myös täysin. Tai jos on vähän lenssuinen vaikka sillä tavalla että normaalisti voisi silti toimistotyötä rauhallisesti tehdä, niin enpä odottaisi jonkun tulevan tuolla kelillä 12km kävellen myöskään. Ja lopulta keskittyisin ihan itseeni ja omaan työntekooni...

Ai juu, tai kyseessä on vain normaali kiireinen ihminen, esim. perheellinen, jolla ei vaan ole aikaa käyttää päivässä lisätunteja työmatkoihin.

Vierailija
175/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräily ilman nastoja on hengenvaarallista talvikelillä.

Varmaan jos ei asu taajamassa, voi ilman nastoja olla hieman hankalaa. Kaupungissa ei tarvitse, kunhan ei ole sellaiset ohuet kesämaantierenkaat. Lapsena kouluun piti mennä talvella, niin yhtenä päivänä oli hieman suojakeli, lakealla tie oli täysin peilijäätä ja voimakas tuuli. Ei tullut pyöräilystä mitään edes nastojen kanssa, hyvä kun pysyi pystyssä edes kävellen :D

Montako suomalaista taajamaa oot nähnyt talvikeleillä? Kyllä niissäkin on todella liukasta.

Vierailija
176/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen terve ja suht hyväkuntoinen nuori, en todellakaan kuluttais aikaani kävelemiseen. Mieluummin käytän sen ajn nukkumiseen ja puolituntia ennen töitä herään ja hurautan autolla töihin. Kävely on tylsää.

Vierailija
177/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä samat ihmiset ottavat aina hissin kolmanteen kerrokseen!

Kolmas kerros vielä menee, mutta ne 1-2 kerrosväliä hissillä siirtyvät sitten... oletteko tosissanne?? :D:D

Vierailija
178/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen terve ja suht hyväkuntoinen nuori, en todellakaan kuluttais aikaani kävelemiseen. Mieluummin käytän sen ajn nukkumiseen ja puolituntia ennen töitä herään ja hurautan autolla töihin. Kävely on tylsää.

Hiljaa, jonne. Kaiva se luuri taskusta ja vaikka snäppäile ihqu OMG1!1  siinä kävelyn aikana niin ei mene aika hukkaan. Ettehän te muuta teekään ja auton ratissahan moinen on kiellettyä.

Vierailija
179/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen näitä kommentteja. Mulle ei olisi ongelma kävellä kuutta kilsaa, mutta siinä tulee hiki, tuolla on karsea tuisku ja työpaikalla ei peseytymismahdollisuuksia, hikisenä asiakkailla sitten koko päivä? Pitäisi myös raahata vaihtovaatteet ja kengät, ei tulisi mitään... Eli ei se jaksaminen ole ongelma, vaan se aika ja mitä sen jälkeen. Mutta täällähän toki kaikki hiihtää duuniin 30km kesät talvet.

Vierailija
180/197 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan