Kenen artistin tai taitelijan poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie omalta kohdin. Kuullessani uutisen olin "ei voi olla totta". Space Odditya kuunnellessa melkein purskahdin itkuun kyseisenä päivänä..
Kommentit (119)
Mua on kolhaissut kaikkien niiden lapsuuteni ajan "tähtien" poismeno, jotka ikään kuin kuuluivat itsestäänselvyyksinä julkisuuden valokeilaan. Spede, Juice, Kirka, Gösta Sundqvist, Aki Sirkesalo, Mauno Koivisto, David Bowie nyt näin mainitakseni.
Vaikken ollut kenenkään suuren suuri fani, niin he olivat osa elämääni yli puolet siitä.
Tuntuu oudolta, että heistä puhutaan nyt menneessä muodossa.
Chester Bennington iski lujaa, kun kuulin sen uutisen.. seuraava päivä meni itkiessä ja kuunnellessa Linkin Parkin musiikkia, kyseinen bändi on ollut iso osa minun elämää ja musiikki on auttanut minua kulkemaan eteenpäin, vaikeuksista huolimatta.
Lemmy veti kans hiljaiseksi, Bowie taas tuli ihan puskista.
Vierailija kirjoitti:
Lemmy Kilmisterin.
Sama täällä, myös Cisse Häkkisen kuolema aikoinaan oli aikamoinen järkytys.
Dolores O'Riordanin poismeno veti mietteliääksi, etenkin kun luin hänen ongelmistaan. Nyt jälkeenpäin on helppo sanoa, että masennushan kuuluu selvästi hänen kappaleissaankin.
Phil Hartmanin murha oli iso shokki aikoinaan. Todella lahjakas näyttelijä.
En oikein ymmärrä, mikä pointti tai sanoma alapeukuilla on tässä keskustelussa? "Mua ei ainakaan kosketa tippaakaan" "Sua koskettaa väärä tyyppi" ? Hmm. Nyt puhutaan vainajista...
Sauli Lehtosen kuolema kosketti.