Kenen artistin tai taitelijan poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie omalta kohdin. Kuullessani uutisen olin "ei voi olla totta". Space Odditya kuunnellessa melkein purskahdin itkuun kyseisenä päivänä..
Kommentit (119)
Sauli Inistön... Se tanko prinssin
Cranberriesin Dolores O'Riordanin. Muut ei oikeastaan ole onnistuneet tähän mennessä liikuttamaan erityisesti.
Topi Sorsakoski. Ihana, matala ääni.
En henkilökohtaisesti tunne ketään joten ei kenenkään.
Vierailija kirjoitti:
Juicen
Minullekin Juice Leskisen kuolema oli kova pala. Niin lahjakas, niin lahjakas ja niin älykäs, niin älykäs, mutta niin tolkuttoman itsetuhoinen: blääh...
Vierailija kirjoitti:
Täytyy olla David Bowie. Näyttelijöistä varmaan Alan Rickman tai Heath Ledger.
Meni vielä ihan uransa huipulla :(
Kalle Päätalo. Oikeasti rakastan hänen kirjojaan.
David Bowie ja Freddie Mercury.
Silloin tuntui, että tämä maailma menetti jotakin todella hienoa ja erityistä. Tuskin heidän kaltaisiaan enää tulee.
Minullekin Aki Sirkesalon poismeno on ollut varmaan koskettavin, koska hänen koko perheensä kuoli tsunamissa. Se konkretisoi tsunamikatastrofin suuruuden ja armottomuuden.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Miisa, musiikki on aina ollut hyvin tärkeässä osassa elämää ja hän oli yksi nuoruuden lempiartisteistani. Toinen koskettava poismeno on ollut Whitney Houston vaikkakin ymmärsin heti mikä kuoleman taustalla oli. Olin Helsingissä hänen keikallaan vuosia sitten ja se oli aivan floppi, harmitti sillä tiesin miten lahjakas laulaja hän oikeasti on.
Gösta sundqvist meni niin yllättäen ja kohtalaisen nuorenakin että pääsi yllättämään. Robin Williams taas lähinnä siksi että jotenkin tuommoinen että tajuaa itse rappeutuvansa aivoista pikku hiljaa muttei voi tehdä mitään on aika karsea ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Miisa, musiikki on aina ollut hyvin tärkeässä osassa elämää ja hän oli yksi nuoruuden lempiartisteistani. Toinen koskettava poismeno on ollut Whitney Houston vaikkakin ymmärsin heti mikä kuoleman taustalla oli. Olin Helsingissä hänen keikallaan vuosia sitten ja se oli aivan floppi, harmitti sillä tiesin miten lahjakas laulaja hän oikeasti on.
Houstonissa vi*utti (suoraan sanottuna) jo pitkään aiemminkin se sekopäinen aviomies joka ei tosiaankaan auttanut kuivillepääsyssä jos ei jopa päinvastoin.
Lahjoja tuolla oli laulajana mutta loppuajat musiikki oli tosiaan tuollaista suorittamista eikä edes hyvin.
Riki Sorsa.