Kenen artistin tai taitelijan poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie omalta kohdin. Kuullessani uutisen olin "ei voi olla totta". Space Odditya kuunnellessa melkein purskahdin itkuun kyseisenä päivänä..
Kommentit (119)
George Harrison teki surullisimmaksi.
Suurimmat yllätykset ovat olleet James Gandolfini, Bill Paxton ja Michael Clarke Duncan.
Vierailija kirjoitti:
Phil Hartmanin murha oli iso shokki aikoinaan. Todella lahjakas näyttelijä.
Piti googlata nimi. Miten tuollainen asia on voinut mennä minulta ohi, olenhan katsonut Simpsoneita 90-luvulta saakka. :(
Vierailija kirjoitti:
Suurimmat yllätykset ovat olleet James Gandolfini, Bill Paxton ja Michael Clarke Duncan.
Ei pahalla, mutta Gandolfinin paino huomioon ottaen oliko yllätys
Onpa mukava huomata, että Kikan poismeno on koskettanut muitakin. Upea nainen, liian varhain lähti. Myös olin surullinen lempinäyttelijäni kuolemasta, rest in peace Paul Walker.
Vierailija kirjoitti:
Phil Hartmanin murha oli iso shokki aikoinaan. Todella lahjakas näyttelijä.
SNL usa:n kolmenkärki kautta aikojen:
1. Bill Hader
2. Darrell Hammond
3. Phil Hartman
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla, mutta Gandolfinin paino huomioon ottaen oliko yllätys
Oli.
Meinasin sanoa Ayrton Senna mutta sitten tajusin että hänhän ei ollut taiteilija. Järkytys anyway.
Freddie Mercury. Oli kova pala 14-vuotiaalle tosifanille, kun oikeasti läheisen ihmisen menetyksestä ei ollut tuolloin kokemusta.
Sammy Babitsinin kuolema oli minulle, 12 vuotiaalle ihan hirveää. Itkin sitä monta kuukautta jälkeenpäin.
Aki Sirkesalo, kun meni tsunamissa koko perhe. Tapasin monta kertaa asiakkaana, ojensin mm. äitiyspakkauksen....
entinen postineiti
Räppäri Ezkimo ;(