Kenen artistin tai taitelijan poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie omalta kohdin. Kuullessani uutisen olin "ei voi olla totta". Space Odditya kuunnellessa melkein purskahdin itkuun kyseisenä päivänä..
Kommentit (119)
Michael Jacksonin kuolema aiheutti suunnattoman surun jota kesti kuukausia.
Chester Bennington, Ronnie James Dio, Jimmy Bain ja Alan Rickman.
David Bowie. Hänen kuolemansa tuntui aivan hirveältä; tuli surullinen ja kaipaava olo ja harmitti, että ehdin käydä vain yhdessä hänen konsertissaan.
Robin Williams. Oli todella lahjakas näyttelijä ja toi iloa niin monen elämään. Oli kurjaa lukea, että oli jo pitkään kärsinyt masennuksesta. Varmaan se ajatus kosketti eniten, että ei itse pystynyt löytämään onnellisuutta ja iloa elämäänsä, vaikka mahdollisti sitä muille. Ja tietenkin muistutti siitä, että ei koskaan voi tietää, mitä toisen elämässä tapahtuu.
Edna Krabappel
We miss You Miss K !
Miina Maasola
Robin Williams
Amy Winehouse
Jonghyunin. Auttoi minua selviämään omasta masennuksestani ja toteuttamaan unelmiani, mutta valitettavasti ei itse pystynyt masennustaan voittamaan :(
Kim Jonghyun, vaikka en mikään suuri shinee fani ollutkaan
Muutama muukin maininnut Kirkan, se on munkin vastaukseni. En edes ole tykännyt hänen musiikistaan tms, mutta silti se uutinen aikanaa pystäytti, en tiedä miksi, mutta samana päivänä sain sitten ensimmäiset paniikkikohtaukseni ja siitä se sitten lähti, elämäni suuri alamäki. En syytä Kirkaa tietenkään, vaan jokin siinä laukaisi mun pahat olot. En tiedä miksi.
David Bowie minullakin ja eniten ehkä Tommy Tabermanin kuoleminen aivosyöpään niin nuorena. En ole Tommy-fani ees tai mitään, mutta hän oli niin mahdottoman positiivinen ja nautti elämästä, luotti elämään. Olen miettinyt että kaikesta huolimatta ihmisillä menee tavalla tai toisella tasan puntit. Jos elät hyvän ja hienon elämän, joudut kokemaan jonkun aivan karmean luopumisen tai muun kohtalon. Aivokasvain aivotyöläisellä tuntuu niin raa'alta tavalta kuolla. Sama tuli viimeiksi mieleen Kim Wallista. Niin lahjakas ja elämäniloinen ja rohkea ja päättäväinen ja tuossa iässä paljon kokenut tyyppi ja sitten tuollainen loppu. Kun sitten taas vaikka omat vanhemmat, ikää on kohta 80 vee eikä elämässä ole tapahtunut koskaan mitään oikeasti kamalaa, mutta silti ovat tavallaan kärsineet koko elämänsä läpi hiljaisella liekillä.
Vierailija kirjoitti:
Sammy Babitsinin kuolema oli minulle, 12 vuotiaalle ihan hirveää. Itkin sitä monta kuukautta jälkeenpäin.
Sama juttu. Lisäksi Sammy oli paljon parempi laulaja kuin Kirka.
David Bowie!