Kenen artistin tai taitelijan poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie omalta kohdin. Kuullessani uutisen olin "ei voi olla totta". Space Odditya kuunnellessa melkein purskahdin itkuun kyseisenä päivänä..
Kommentit (119)
Ehdottomasti Chris Cornell. Biisiensä sanoissa käsitteli ahdistustaan ja itsetuhoisuudesta oli merkkejä, mutta hänen kuolemansa oli silti valtava järkytys.
Armi Aavikko, jos nyt laulajaksi voi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Freddie Mercury. Oli kova pala 14-vuotiaalle tosifanille, kun oikeasti läheisen ihmisen menetyksestä ei ollut tuolloin kokemusta.
Sama täällä. Olin jo silloin 9-vuotiaana kova Queen-fani, ja edelleenkin bändi on iso osa elämääni. Meillä soi Freddie vieläkin päivittäin.
Itse kuolemasta ei tarkkoja muistoja ole säilynyt, mutta seuraavan vuoden tribuuttikonsertin kuuntelin (ja nauhoitin) suorana lähetyksenä itku kurkussa pienestä punaisesta mankastani hirveän hiljaisella, etten olisi häirinnyt muita perheenjäseniä myöhään illasta.
Ezkimo ( räppäri,) Whitney Houston, Kari Tapio.
Robin Williams, Gösta Sundqvist ja Michael Jackson on ehkä eniten koskettaneet. Kirkan kuolema oli myös iso juttu, en olis uskonut lähtevän täältä niin aikaisin.
EI yhtään taiteilijaa, pelkkiä artisteja. Artisti on laulaja, jota kukaan ei kehtaa sanoa taiteilijaksi.
Göstan poismeno surettaa vieläkin
Miina Maasola. Vanha luokkakaveri ja harvasta ihmisestä on jäänyt niin vähällä tuntemisella niin ihastuttava kuva❤
Prince, George Michael, Whitney Houston
Pekka Pohjola. Alkuaikoina kiinnostavaa progea, loppuaikoina melodista ja yksinkertaista musiikkia.
Ei tuu mieleen että olisi koskaan koskettanut.
Jostain syystä Mandi. Nuoren itsemurha on aina niin traagista. Lauloi mm. koulukiusaamista vastaan ja tuli itse koulukiusatuksi...
Chester Benington ja Robin Williams. Chesteriä ihan oikeasti itkin, kun kuuntelin Linkin Parkia, se on ollut niin iso bändi itselleni yli 15 vuoden ajan.
Robin Williams tuli niin puskista, että en oikein uskonut koko asiaa.
Myös Heath Ledger ja Amy Winehouse koskettivat nuoren ikänsä ja ennen kaikkea menetettyjen lahjakkuuksien takia. Dokumentti Amy Winehousesta oli liikuttava.
en oikein osaa suunnattomasti järkyttyä tuntemattomien kuolemasta mutta
jos joku pitää mainita niin suomalaisista gösta sundqvist. Ulkomaisista whitney houston säälittää kun noilla lahjoilla mentiin pitkään ongelmista toiseen ja lopulta tuli kuolema.
Charles Mansonin. Hieno ja lahjakas mies.