Vaimo ottaa lähes lämpöä jos mainitsen muiden naisten kauneudesta.
Pidän kauniista naisista ja koen, että ihan normaalia kommentoida ja/tai mainita jos jokin miellyttää silmää. Siis oli kyseessä auto, maisema tai vaikka nainen. Vaaleista ruotsinaisista pidän erityisesti, eilenkin kun mainitsin ääneen että onpa söpö nainen (ruotsalainen ohjelma) niin vaimolla selvästi verenpaine nousee. Ei nyt kilareita siitä vedä, mutta ikäänkuin ei saisi mainita tuollaista ääneen!
Miksi ihmeessä siitä vedetään hernettä nenään? Onko yleistäkin naisten keskuudessa?
Kommentit (106)
Porukka heti väittää huonoksi itsetunnoksi. Joissain tapauksissa se voi toki olla sitäkin, mutta minä en ainakaan käsitä, miksi kukaan haluaa vertailla kumppaniaan muihin.
Minä ainakin olen kumppanini kanssa, koska hän on mielestäni paras mahdollinen minulle. Toisaalta, en pidä ulkoista kauneutta niin merkittävänä - kuori kyllä rapistuu, mutta arvot ja persoona pysyvät läpi elämän. Kumppanin arvo ei todellakaan määrity ulkonäöllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa kehua muiden miesten/naisten ulkonäköä puolin ja toisin. Tälle edellytys on tietysti se, että luottamus on 100% ja kumppani on se, jota kehutaan eniten.
Mut jos tietää että toista ärsyttää, onko vaikeaa olla vaan hiljaa? Urpomaista käytöstä tahallaan satuttaa toista.
Vähintään yhtä urpomaista on pahoittaa mieltään siitä faktasta, että maailmassa on hirveästi kauniita naisia ja vielä koittaa rajoittaa toisen vapautta huomioida sellaista ja ilmaista sitä asiaa.
Eikö mielensäpahoittajalla ole mitään vastuuta?
Olet mitä selkeimmin parisuhteeseen sopimaton ihminen, kun normaali huomaavaisuus on sinusta vapautesi rajoittamista. Saanko arvata, ei myöskään kotona pahemmin peitto heilu, ja sekin johtuu mielestäsi vaan siitä että vaimo on pihtari? Jos pitäisit huolta naisestasi, se suhtautuisi kehuihin ihan kuin minäkin, "no niinpäs onkin kaunotar".
Mitä mielensäpahoittelu on jos ei huomaavaisuuden puutetta?
Olet jälleen yksi niitä jotka ulkoistavat haluttomuuden ja naisen oman pärjäämisen miehelle.
Miehen tehtävä pitää naisestaan "huolta" :D Lol.
Ovatko naiset lapsia?
Pärjääminen ja haluttomuus on kaksi ihan eri asiaa, kuka vaan pärjää yksinkin. Haluttomuus ei koskaan ole ollut ongelmani. En tiedä, miksi "ulkoistaisin" muiden naisten haluttomuutta?
Olen myös mielelläni väärässä, sovitaan että olet onnellinen suhteessasi, seksiä riittää ja rakkaus on syvää. (Jos ei, syy on tietenkin mielensäpahoittajavaimon, etkä lainkaan ulkoista siinä mitään.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa kehua muiden miesten/naisten ulkonäköä puolin ja toisin. Tälle edellytys on tietysti se, että luottamus on 100% ja kumppani on se, jota kehutaan eniten.
Mut jos tietää että toista ärsyttää, onko vaikeaa olla vaan hiljaa? Urpomaista käytöstä tahallaan satuttaa toista.
Vähintään yhtä urpomaista on pahoittaa mieltään siitä faktasta, että maailmassa on hirveästi kauniita naisia ja vielä koittaa rajoittaa toisen vapautta huomioida sellaista ja ilmaista sitä asiaa.
Eikö mielensäpahoittajalla ole mitään vastuuta?
Olet mitä selkeimmin parisuhteeseen sopimaton ihminen, kun normaali huomaavaisuus on sinusta vapautesi rajoittamista. Saanko arvata, ei myöskään kotona pahemmin peitto heilu, ja sekin johtuu mielestäsi vaan siitä että vaimo on pihtari? Jos pitäisit huolta naisestasi, se suhtautuisi kehuihin ihan kuin minäkin, "no niinpäs onkin kaunotar".
Mitä mielensäpahoittelu on jos ei huomaavaisuuden puutetta?
Olet jälleen yksi niitä jotka ulkoistavat haluttomuuden ja naisen oman pärjäämisen miehelle.
Miehen tehtävä pitää naisestaan "huolta" :D Lol.
Ovatko naiset lapsia?
Oletpa jankuttaja. Ei ihme ettei sitä parisuhdetta löydy.
Et osaa siis vastata kysymykseen vaan ainostaan käydä henkilöön?
Mielensäpahoittaminen on täysin vastuusta vapaata toimintaa? Haluavatko naiset itselleen "terveen miehen" joka pahoittelee mieltään ties mistä ja menettää halut/kyvyt mm. sängyssä? Naisen vika tietenkin jos muna ei seiso, mitäs sanoi että ruotsin kuningatar / naapurin Helena on edustava nainen!
Olis ihan kamalaa jos oma mies tekis noin. Yks eksä oli sellainen kyttääjä että kyttäs kaikki naiset läpi kaupungilla ja oikein kääntyi katsomaan muiden naisten perseitä. Onneks en ole hänen kanssaan enää.
Minä ostaisin oman sähköhammasharjan, niin ei tarvisi tapella varren kuivaamisesta.