Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaimo ottaa lähes lämpöä jos mainitsen muiden naisten kauneudesta.

Vierailija
29.01.2018 |

Pidän kauniista naisista ja koen, että ihan normaalia kommentoida ja/tai mainita jos jokin miellyttää silmää. Siis oli kyseessä auto, maisema tai vaikka nainen. Vaaleista ruotsinaisista pidän erityisesti, eilenkin kun mainitsin ääneen että onpa söpö nainen (ruotsalainen ohjelma) niin vaimolla selvästi verenpaine nousee. Ei nyt kilareita siitä vedä, mutta ikäänkuin ei saisi mainita tuollaista ääneen!
Miksi ihmeessä siitä vedetään hernettä nenään? Onko yleistäkin naisten keskuudessa?

Kommentit (106)

Vierailija
1/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sun on ihan pakko jatkaa, vaikka tiedät ettei vaimosi pidä siitä? Olet joku sadisti vai?

Vierailija
2/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, aloittaja, että sinulla ei oikein ole elämässä sisältöä ja sen takia trollailet täällä aihe vapaalla. Jos olisit oikeasti vakavassa suhteessa, esim. avioliitossa, jonkun ihmisen kanssa, et ehdoin tahdoin ärsyttäisi häntä jollain asialla. Esimerkiksi mun miehelle on tosi tärkeää, että sähköhammasharjan varren pää kuivataan käytön jälkeen. Mulle ei ole väliä. Miksi mä ehdoin tahdoin jättäisin sen kuivaamatta ja kylväisin eripuraa välillemme? Samoin mulle on tärkeää, että kengät järjestellään (ahtaassa) eteisessämme tietyllä tavalla. Miestä taas ei ilmeisesti haittaa, että eteinen on täynnä. Mies järjestää ne kengät niin kuin mä haluan, koska ei halua kylvää eripuraa.

Jos olisit joskus ollut vakavassa parisuhteessa, ymmärtäisit, että parisuhteen tarkoituksena ei ole käydä sotaa. Jos jaetaan elämä ja asumus yhdessä, pyritään kompromisseihin. Toivottavasti tämä viesti herättää sussa ajatuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on epävarma omasta kauneudestaan. Siksi nainen nousee takajaloilleen ja alkaa kihistä kiukusta. Kannattaa jatkossa pitää mölyt mahassa tai saatat saada avokkaasta.

Vierailija
4/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä kehunut vaimoasi söpöksi ja kauniiksi? Tottakai kaulin nousee jos sä muita kehut muttet vaimoasi.

Vierailija
5/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kehunut vaimoasi söpöksi ja kauniiksi? Tottakai kaulin nousee jos sä muita kehut muttet vaimoasi.

Kai sitä kehuis, jos se olis, mutta kun ei ole, niin pitää sitten kehua muita, jotka on.

En ole ap

Vierailija
6/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahjot vaimot kirjoitti:

Kannattaa jatkossa pitää mölyt mahassa tai saatat saada avokkaasta.

Hävinneekö tuossa mitään jos huonoitsetuntoinen käy väkivaltaiseksi tai haluaa muuten eron koska ei kestä ajatusta, että kauniita naisia on "tuolla jossain".

Vierailija
7/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Mun avomies on samanlainen, kehuu vuolaasti telkkarissa näkyviä naisia, jotka yleensä ovat hyvin erityyppisiä kuin minä itse. Minun ulkonäköäni hän ei juuri koskaan kehu. TV-naisten kehuminen kuullostaa minusta tältä: "Onpa tosi kaunis ja sympaattinen nainen (toisin kuin sinä)". Tai "Onpa kaunis ja sympaattinen nainen (kunpa sinäkin olisit)". Kyllä se satuttaa joka kerta.

On minustakin teeveessä paljon kuumia miehiä, mutta en mä heitä hehkuta, koska tiedän että se ei olisi kivaa kumppanistani. Niin ei vaan kuulu tehdä! Ainakaan jos arvostaa toista.

Vierailija
8/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet vaimosi kanssa jos hän ei ole kaunis ja ihana mielestäsi? En ole ikinä koskaan kehunut ketään meidät komeaksi mieheni kuullen. Se olisi loukkaus. Etsi itsellesi sellainen puoliso ketä olet valmis kunnioittamaan. Jos rakastaa toista, niin ei ole mitään tarvetta kommentoida muiden ulkonäköä.

Vierailija
9/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kehuis, jos se olis, mutta kun ei ole, niin pitää sitten kehua muita, jotka on.

En ole ap

Eli olet valinnut puolisoksesi ihmisen, josta et pidä ja joka ei ole sinusta viehättävä? Taitaa olla mielikuvitusta koko ihminen.

Vierailija
10/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häiriytyisi, jos mies sanoisi toista naista kauniiksi, jos se nainen nyt sitä todella on. Kysyisin, mikä siinä on kaunista, seksikästä, söpöä jne. Voin yhtälailla kehua miesnäyttelijää komeaksi ja kertoa, mikä siitä tekee niin komean miehen kuullen. Minulla on lempijulkkikset ja niin saa olla miehelläkin.

Vierailija
11/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaa lämpöä? Korva- vai kainalokuumemittarilla? Ja keneltä?

Vierailija
12/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap

Niinpä. Jos selkeästi kauniin naisen näkee tv:ssa niin asiaa ei saa mainita ellei ensin mainitse, että oot säkin vaimo kaunis?

Vierailija
13/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies sanoi aina mikä minussa oli kuitenkin parempaa. Eli tiesin aina olevani se paras. Ei hän kyllä taviksia kommentoinut, mutta joitakin julkkisia.

Vierailija
14/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmisen pitää kestää se, että toinen kehuu muita ihmisiä. Jos tuollaisesta raivoaa, on se merkki äärimmäisen huonosta itsetunnosta.

Vierailija
15/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän kauniista naisista ja koen, että ihan normaalia kommentoida ja/tai mainita jos jokin miellyttää silmää. Siis oli kyseessä auto, maisema tai vaikka nainen. Vaaleista ruotsinaisista pidän erityisesti, eilenkin kun mainitsin ääneen että onpa söpö nainen (ruotsalainen ohjelma) niin vaimolla selvästi verenpaine nousee. Ei nyt kilareita siitä vedä, mutta ikäänkuin ei saisi mainita tuollaista ääneen!

Miksi ihmeessä siitä vedetään hernettä nenään? Onko yleistäkin naisten keskuudessa?

Ap, ei todellakaan  ole normaalia kommentoida omalle vaimolle toisten naisten kauneutta. Se on junttia ja huonoa käytöstä ja osoittaa vaimollesi ettet välitä hänestä. Opettele jmlauta käytöstapoja, ääliö!

Pikkasen sulla on sosiaalinen pelisilmä rähmässä oikeesti.Kavereiden kesken toi ois ok, omalle puolisolle ei ikinä.

Vierailija
16/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet vaimollesi tahallasi kiusaa. Ootpa kiva ihminen.

Vierailija
17/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas joku nainen käsittelee omaa kipeää kohtaansa tällaisen käänteisen aloituksen avulla.

Vierailija
18/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää kehua muita naisia vaimon kuullen. Oletpa juntti.

Vierailija
19/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset naiset on hävettävän kateellisia muille naisille. Säälittää.

Vierailija
20/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö osaa pitää mölyjä mahassasi? Miksi pitää tieten tahtoen loukata, kun kerran tiedät että se vaimoasi loukkaa. Olet luokassa sika.