Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ottaa lähes lämpöä jos mainitsen muiden naisten kauneudesta.

Vierailija
29.01.2018 |

Pidän kauniista naisista ja koen, että ihan normaalia kommentoida ja/tai mainita jos jokin miellyttää silmää. Siis oli kyseessä auto, maisema tai vaikka nainen. Vaaleista ruotsinaisista pidän erityisesti, eilenkin kun mainitsin ääneen että onpa söpö nainen (ruotsalainen ohjelma) niin vaimolla selvästi verenpaine nousee. Ei nyt kilareita siitä vedä, mutta ikäänkuin ei saisi mainita tuollaista ääneen!
Miksi ihmeessä siitä vedetään hernettä nenään? Onko yleistäkin naisten keskuudessa?

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää erota. Arvostelet vaimoasi käänteisesti. Selkeästi tuedostat että aihe ei ole hänelle mieluisa; saat siitä vettä myllyyn - kuin kunnon narsisti konsanaan. Et rakasta vaimoasi, mutta käytät häntä.

Vierailija
22/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nyt tekee tuota ihan v*ttuilumielessä, hänestä ei kannata välittää. Mieheni saa minun puolestani kehua muita naisia ja en ota siitä pulttia ollenkaan. Ei kai hän olisi ollut kanssani 20 vuotta, jos ei minusta pitäisi? En ole ollut ikinä mikään kaunis, mutta ei muiden ihmisten kauneuskaan ole minulta pois ollenkaan, meitä nyt vain on eri näköisiä. Ihan samalla tavalla minäkin ihailen mieskomeutta ja saatanpa kääntyä katsomaan kivan näköisen miehen peräänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka olis vaimo, niin ei kai se elämä voi koko ajan pyöriä vaimon navan ympärillä. Samanlaiset vaimot varmaan kieltää miehiltään naispuoliset ystävät, koska pelkää niiden olevan paremman näköisiä ja miehen käyvän heti panemassa kun silmä välttää. Mitä se teiltä on pois jos joku muu nainen (myös) on kaunis ja sen mainitsee ääneen? Jos mies pitää toista naista kauniina, niin ei se tarkoita, etteikö se haluais teitä. Vaikutatte todella ahdistavalta seuralta, ja mies saa koko ajan varoa ihan helvetisti, ettei tule naiselle kiukkukohtaus. Huh, vähän luottoa miehiin.

Vierailija
24/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kahjot vaimot kirjoitti:

Kannattaa jatkossa pitää mölyt mahassa tai saatat saada avokkaasta.

Hävinneekö tuossa mitään jos huonoitsetuntoinen käy väkivaltaiseksi tai haluaa muuten eron koska ei kestä ajatusta, että kauniita naisia on "tuolla jossain".

Trollia koko ketju, mutta vastaanpa kuitenkin. Ensinnäkin kyse ei todellakaan ole siitä, että maailmassa on kauniimpia ihmisiä. Aina löytyy joku, joka on sitä kauneintakin kauniimpi. Eikä kellään normaalijärjellä varustetulla ole vaikeuksia "kestää" tuota ajatusta. Kyse on siitä, että oma seurustelukumppani ei arvosta eikä kunnioita, jos tekee koko ajan sellaista, mistä tietää toisen pahastuvan. Toiseksi "koen normaaliksi kommentoida jos jokin miellyttää silmä" on vain todella moukkamaisen sovinistin motto elämään. Ihmisten ulkonäön arvioiminen ääneen on todella huonokäytöksistä. Tuo jokin viittaa esineeseen, ei ihmiseen, eli siitä käy hyvin ilmi mitä lausuja ajattelee toisesta sukupuolesta. Eli summa summarum, jos todella ajattelet noin ja olet vielä jollain ilveellä onnistunut saamaan naisen, niin toivon hartaasti että tämä nainen herää näkemään millainen todellisuudessa olet. Koska silloin hän varmasti vaihtaa sut toiseen ja saa itselleen paremman elämän.

Vierailija
25/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset on hävettävän kateellisia muille naisille. Säälittää.

Ja sinäkö sen tiedät mitä muiden maiden naiset ajattelevat mielessään muista naisista? Wau, mä haluan ton saman lahjan!

Vierailija
26/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kehunut vaimoasi söpöksi ja kauniiksi? Tottakai kaulin nousee jos sä muita kehut muttet vaimoasi.

Kai sitä kehuis, jos se olis, mutta kun ei ole, niin pitää sitten kehua muita, jotka on.

En ole ap

Eli olet valinnut puolisoksesi ihmisen, josta et pidä ja joka ei ole sinusta viehättävä? Taitaa olla mielikuvitusta koko ihminen.

Oli se ihana ja kaunis, kunnes sai minut. Sitten lakkasi yrittämästä ja plösähti. Kehu siinä sitten.

Vierailija
27/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thaimaan matkailija kirjoitti:

Vaikka kuinka olis vaimo, niin ei kai se elämä voi koko ajan pyöriä vaimon navan ympärillä. Samanlaiset vaimot varmaan kieltää miehiltään naispuoliset ystävät, koska pelkää niiden olevan paremman näköisiä ja miehen käyvän heti panemassa kun silmä välttää. Mitä se teiltä on pois jos joku muu nainen (myös) on kaunis ja sen mainitsee ääneen? Jos mies pitää toista naista kauniina, niin ei se tarkoita, etteikö se haluais teitä. Vaikutatte todella ahdistavalta seuralta, ja mies saa koko ajan varoa ihan helvetisti, ettei tule naiselle kiukkukohtaus. Huh, vähän luottoa miehiin.

Sinusta varmaan tuntuisikin sitten mukavalta jos vaimosi alkaisi kommentoida muiden miesten komeutta ja vaikka jalkovälin varustuksen suuruutta "onpa ihana iso" tyyliin. Kyllä miesten pitää saada kehua muita naisia mutta jos nainen kehuu muita miehiä niin siitähän miehet vetää herneet nenään vaikkei sitä myönnäkään.  Miksi ihmeessä muita pitää kehua ? Sen ihailun voi tehdä ihan omassa mielessään. Mies ei myöskään tarvitse naispuolisia ystäviä kuten ei nainen miespuolisia ystäviä. Se vaan ei toimi koska jossain vaiheessa ja tilanteessa jompikumpi tai molemmat ihastuu. Se on niin nähty ystäväpiirissä ja työkavereilta kuultu. On oman puolison kunnioitusta olla kehumatta muita. Valitkaa sellainen jota haluatte kehua, jota ihailette tulevinakin vuosina. Jos ette sellaista saa, olkaa ilman.

Vierailija
28/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnioitan omaa miestäni kirjoitti:

Kyllä miesten pitää saada kehua muita naisia mutta jos nainen kehuu muita miehiä niin siitähän miehet vetää herneet nenään vaikkei sitä myönnäkään.

Niin, koska miesten näkökulmasta nainen on miehen omaisuutta,  mutta mies on villi ja vapaa seikkailijauros - varattunakin.

Vierailija
29/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän kauniista naisista ja koen, että ihan normaalia kommentoida ja/tai mainita jos jokin miellyttää silmää. Siis oli kyseessä auto, maisema tai vaikka nainen. Vaaleista ruotsinaisista pidän erityisesti, eilenkin kun mainitsin ääneen että onpa söpö nainen (ruotsalainen ohjelma) niin vaimolla selvästi verenpaine nousee. Ei nyt kilareita siitä vedä, mutta ikäänkuin ei saisi mainita tuollaista ääneen!

Miksi ihmeessä siitä vedetään hernettä nenään? Onko yleistäkin naisten keskuudessa?

Ap, ei todellakaan  ole normaalia kommentoida omalle vaimolle toisten naisten kauneutta. Se on junttia ja huonoa käytöstä ja osoittaa vaimollesi ettet välitä hänestä. Opettele jmlauta käytöstapoja, ääliö!

Pikkasen sulla on sosiaalinen pelisilmä rähmässä oikeesti.Kavereiden kesken toi ois ok, omalle puolisolle ei ikinä.

Pikkaisen outo näkemys elämästä ja siitä mitä saa sanoa ja mitä ei. Jos on parisuhteessa, ei saa puolison kuullen kommentoida positiivisesti vastakkaista sukupuolta? Pitää siis valita aika ja paikka jolloin mielensäpahoittaja ei ole paikalla?

Voisiko mielensäpahoittajat ylipäätään ottaa tunteistaan ja mölyistään jotain vastuuta?

Vierailija
30/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin ymmärrän sua, ap. Mun mies on samanlainen. Ei yhtään kestä kun kehun miten atleettisen urheilullinen ja naisellisiin vietteihin vetoava joku mies on. Sitten vasta pillastuu jos erehdyn lipsauttamaan, että joku mies olisi oikein valiosiittäjäainesta ja harvinaislaatuinen alfauros. Kai nyt totuus täytyy kestää?

Vierailija
31/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, jos mieheni pitää muita naisia kauniina. Aivan vapaasti!

Mutta koen tökerönä, jos hän alkaa mulle asiasta avautua. Musta yksinkertaisesti kunnioittaviin käytöstapoihin kuuluu, ettei toisen naisen/miehen kauneutta, ihanuutta, komeutta aleta hehkuttaa puolison kuullen. Miksi pitäisi kertoa?

Jotkut voivat tehdä näin aivan spontaanisti, lapsellisesti, vailla erityistä ilkeilymieltä. Jotkut voivat aivan vi..uilla tai kiusata, yrittää herättää mustasukkaisuutta ja kateutta. Itse ajattelen, että näin käyttäytyvä ihminen on joko lapsellinen tai ilkeä.

Jos ap tietää, ettei hänen vaimonsa pidä tästä, niin miksi ap edelleen jatkaa tällaista toimintaa? MIksi teet näin? Onko sinulle hirveä uhraus, jos jatkossa pidät naiskauneusarviot omana tietonasi?

Vierailija
32/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä kehunut vaimoasi söpöksi ja kauniiksi? Tottakai kaulin nousee jos sä muita kehut muttet vaimoasi.

Tämä! Mun avomies on samanlainen, kehuu vuolaasti telkkarissa näkyviä naisia, jotka yleensä ovat hyvin erityyppisiä kuin minä itse. Minun ulkonäköäni hän ei juuri koskaan kehu. TV-naisten kehuminen kuullostaa minusta tältä: "Onpa tosi kaunis ja sympaattinen nainen (toisin kuin sinä)". Tai "Onpa kaunis ja sympaattinen nainen (kunpa sinäkin olisit)". Kyllä se satuttaa joka kerta.

On minustakin teeveessä paljon kuumia miehiä, mutta en mä heitä hehkuta, koska tiedän että se ei olisi kivaa kumppanistani. Niin ei vaan kuulu tehdä! Ainakaan jos arvostaa toista.

No mikset kehu? Miehesi selvästi ajattelee asiasta eri tavalla mitä sinä eli hänestä hyvännäköistä miestäkin voi huoletta kehua, koska eihän se telkkarin tyyppi teidän suhteeseen tule. Jatkossa kuolaa ihan kunnolla, kun mieleisen miehen näet.

Vierailija
33/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin ymmärrän sua, ap. Mun mies on samanlainen. Ei yhtään kestä kun kehun miten atleettisen urheilullinen ja naisellisiin vietteihin vetoava joku mies on. Sitten vasta pillastuu jos erehdyn lipsauttamaan, että joku mies olisi oikein valiosiittäjäainesta ja harvinaislaatuinen alfauros. Kai nyt totuus täytyy kestää?

Sinusta on sama asia verrata ulkonäköä ja siittämisasiaa?

Voihan nainen olla kaunis ilman, että kyseessä olisi heti seksuaalisuus.

Vierailija
34/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ainoa tässä ketjussa vastaava nainen jota tällainen ei haittaa. Niin kauan kuin muistan mies on sanonut minulle jos pitää jotain toista naista viehättävänä tai kauniina, samaan tapaan kun sanoo että joku on älykäs tai hauska.

Saahan sitä sanoa noin, en koe tätä henkisellä tasolla pettämiseksi tai loukkaavaksi.

Mies kehuu myös minua, ei muiden naisten kehuminen ole minulta pois.

Vierailija
35/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai sitä kehuis, jos se olis, mutta kun ei ole, niin pitää sitten kehua muita, jotka on.

En ole ap

Eli olet valinnut puolisoksesi ihmisen, josta et pidä ja joka ei ole sinusta viehättävä? Taitaa olla mielikuvitusta koko ihminen.

Aijaa, eli sillä sisäisellä kauneudella ei sitten kuitenkaan ollutkaan mitään merkitystä?

Vierailija
36/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ap

Aijaa, eli sillä sisäisellä kauneudella ei sitten kuitenkaan ollutkaan mitään merkitystä?

Kirjoitin: "olet valinnut puolisoksesi ihmisen, josta et pidä ja joka ei ole sinusta viehättävä?" En yksilöinyt pitämistä pelkästään ulkonäköön. Jos ehdoin tahdoin tekee kiusaa puolisolleen, ei pidä hänestä.

Vierailija
37/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taas tätä saman asian jauhamista.

Minä olen ollut suhteessa miehen kanssa, josta paljastui se että hän kehui toista naista saadakseen minut mustasukkaiseksi. Olimme olleet muutamisen vuotta yhdessä, mies vannoi rakkauttaan mutta minä olin melko kylmä häntä kohtaan koska en vaan tuntenut enää niin vahvasti. Mies ilmeisesti aisti sen, sillä kun olimme syömässä kiinalaisessa ravintolassa jossa oli kaunis tarjoilija joka teki jopa minuun naisena vaikutuksen, mies hehkutti ravintolasta poistuessamme tuota naista. Minä olin samaa mieltä, hänhän oli hyvin kaunis ja ystävällinen joten sanoin miehelle että "niin, en ihmettele yhtään että häneen ihastuit, kun jopa minä naisena vähän " ihastuin". Tämä ei ilmeisesti miestä lämmittänyt vaan hän jatkoi tuon naisen hehkuttamista,.meni jopa niin pitkälle että mietti oikein ääneen että "onkohan sillä miestä?" jolloin annoin periksi ja sanoin että "jaahas vai että haluatko sä sen kanssa treffeille?" Tyytyväinen hymy nousi miehen kasvoille, katsoi minuun ja sanoi että "no enhän minä nyt oikeasti sen kanssa treffeille halua!" Jotenkin tuo tilanne opetti minua ymmärtämään, että todennäköisesti jokaisen miehen päämääränä on tehdä nainen mustasukkaiseksi hehkuttamalla toista naista tai katselemalla avoimesti ihaillen muita naisia. Jos siis haluatte, naiset, testata onko miehenne päämääränä tuossa saada teidät mustasukkaiseksi, älkää antako heille sitä iloa, että suututte, silloin mies on saanut haluamansa. Katsokaa miehenne reaktiota kun näytätte että se on teille ok. Jos miestä ei tunnu haittaavan ettette suutu, tiedätte ettei hän yrittänyt tehdä mustasukkaiseksi.

Itse toimin aina näin, se on mielenkiintoinen lähestymistapa tätä monien mieltä askarruttavaa asiaa kohtaan.

Vierailija
38/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.p

Vierailija
39/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä muiden naisten kehumisella saavutetaan? Jos kehuu jotakuta tälle henkilölle suoraan eli esim omalle kumppanille sanoo "olet kaunis/komea" niin sillähän halutaan kumppanille hyvä mieli,tunne rakastetuksi tulemisesta, kohottaa itsetuntoa. Mutta mitä saavutetaan kehumalla jotakuta toista "on se niin kaunis/komea" Ok. Kiva tietää, piristipä päivää :D

Vierailija
40/106 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, MIKSI vastaatte aina ja ikuisesti tälle samalle vaimotrollille? Miksi? HÄN ON NAINEN -.-