Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Ei enää tulehduksia. kirjoitti:
Naulankantaan. Ei ole ollut trikomoonastulehduksia sen jälkeen kun yhytin entisen avomieheni toisen naisen kanssa. Oli yön poissa. Menin aamulla veneelle ja sietähän se insinööri kömpi sutturansa kanssa. Siihen loppui tulehdukset. Mutta sutturalla varmaan alkoi😈.
Meneekö tunteisiin kun naista haukut vaikka miehesi se sinua petti? Nainen on vapaa. Sinähän sen miehesi nimen otit, suutu itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.
Paljaalla saaminen on yllättävän helppoa reissuhommissa. Hotellin baarissa istuskelee puuttessa olevia naisia, jotka pettävät työmatkoilla. Vähän kun juttelee ja ehdottaa siirtymistä hotellihuoneeseen.
M38
Puutteessa olevia naisia ei olemassakaan.
Jos uskoo Jumalaan ei tule hivi.
Meidän kylällä ei tarvitse eivät mene edes kapakkaan vaan soittavat ovikelloa heti aamulla kun aviomiehet ovat lähteneet töihin.
Vierailija kirjoitti:
Miten tää meni nyt taas joillain niin tunteisiin? Pointti taisi mennä kokonaan ohi. Ap ei mielestäni ole sanonut että saalistaisi varattuja miehiä tai että itse ei välittäisi kumin käytöstä. Itse huomasin sinkkuaikoina ihan samaa kuin ap. Nämä varatut lähestyivät ihan itse ja salasivat kyllä hyvin olevansa varattuja. Kortsun käytön vaatiminen taas oli lähinnä rikollista. Kato kun se ei tunnu kivalta... Ap ihmetteli tätä ilmiötä ja joidenkin miesten älytöntä riskinottoa. Samaa ihmettelen itsekin.
Eipä tarvitse, kuin lukea ensimmäinen lause ja selviää, että et liene kuullut ns. provoista, jotkut ilmaisevat myös vain "trolleina", provo taitanee olla aikusellisempi käsite. Kuinka moneen provoon olet tämän päivän aikana vastannut?
Törmäsin itsekin villinä ja vapaana eräällä työmatkalla mieheen, jonka kanssa tuli heilutettua peittoa paljaalla kostean illan aikana useampaankin otteeseen Mieskin oli jollain työpaikkansa järjestämällä iltariennolla yön yli. Session jälkeen mies kertoi olevansa naimisissa, hänellä oli lapsia ja vaimo raskaana. Oli pieni yllätys. Etenkin, kun mies oli ollut hyvin aktiivisena aloitteentekijänä koko touhussa.
Jälkeenpäin mies vielä viestitteli ja soitteli, varmisti moneen kertaan, että olen hankkinut jäkiehkäisypillerit. Niin todellakin tein. En saanut onneksi mitään tautia. Mies halusi myös sinnikkäästi nähdä uudelleen, viestitteli vielä vuosia tapahtuneen jälkeen. Rupesin kuitenkin seurustelemaan vakavasti, ilmoitin tämän miehelle, ja viestittely päättyi.
Mies oli oikein fiksun, kiltin ja mukavan oloinen, töissä tunnetussa yrityksessä. Ei vaikuttanut ollenkaan pettäjätyypiltä.
Jälkikäteen ovat kyllä nuo nuoruuden seikkailut hirvittäneet. Mutta kuivin jaloin on onneksi noista riennoista selvitty.
Sinkkukaveri heittää "vihkisormuksen" sormeen baariin lähtiessä ja kyllä vientiä riittää YH-mammojen keskuudessa :D Ilman sormusta on saanti huomattavasti heikompaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukaveri heittää "vihkisormuksen" sormeen baariin lähtiessä ja kyllä vientiä riittää YH-mammojen keskuudessa :D Ilman sormusta on saanti huomattavasti heikompaa.
Jaa, pitääköhän se itselläkin alkaa näin toimimaan, kun ei kyllä sinkkuna ole vientiä
M35
Vierailija kirjoitti:
En usko. Itse pidin oikeaa vihkisormustani sormessa 14 vuotta, eikä naisilta tullut juurikaan kiinnostusta. Nyt olen pari vuotta ollut ilman sormusta ja kiinnostusta on hieman enemmän, mutta oikeastaan ainoa, mikä toimii, on olla itse aktiivinen naisten suuntaan, koska ei ne naiset tee lähes koskaan aloitteita.
Olen huomannut saman. Oli sinkku tai varattu, suurin osa miehistä ei puhu kumista yhtään mitään ja työntäisi vaan paljaalla sisään. Huono juttu!
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut saman. Oli sinkku tai varattu, suurin osa miehistä ei puhu kumista yhtään mitään ja työntäisi vaan paljaalla sisään. Huono juttu!
Näin se on.Kuulemma tuntuu niin paljon paremmalta.
Ei ikinä pidä aliarvioda miesten typeryyttä sukupuolitautien suhteen. Miehet onnistuvat jotenkin vakuuttelemaan toisilleen ja itsellen just näitä "taudit ei tartu terveeseen munaan"-juttuja. Ajattelu ulkoistetaan täysin naisille.
Jos baaripano pamahtaakin paksuksi, on sekin naisen vika vaikka itse olisi vaatimalla vaatinut ettei kumia käytetä kun "eihän se tunnu miltään".
Onneksi mulla on mies jolla ei ole täysin holtiton seksuaalivietti. Sääliksi käy näiden pettäjien puolisoita kun saattavat tietämättään saada tauteja puolisoltaan.
Mulla on sellainen käsitys, että ennen vanhaan näitä sivusuhteita vasta olikin. Meillä ainakin kulkee suvussa tarinoita, joissa isoisä kävi koko palvelusväkensä läpi, vaikka vaimo viereisessä huoneessa oli hyvin tietoinen asiasta. Mutta mies hoiti muuten oman osuutensa, eli tienasi.
Toisella puolella sukua taas oli tapaus, jossa mies pyöritti ihan kahta perhettä, toisen perheen lapset tosin eivät olleet omia. Ja näitä sivusuhteita ja syrjähyppyjä oli muitakin.
Omat vanhemmat ovat tällaisista suvuista, eikä kumpikaan lapsuudessamme ollut uskollinen toiselle. Siitä tuli meille lapsille normi, että parisuhteessa nyt petetään, etenkin jos lapsia on. Itse en ole koskaan pettänyt ketään, mutten usko että miehenikään jättäisi tilaisuutta käyttämättä jos kohdalle sattuisi, sellaista se vaan on (sukupuolesta riippumatta).
Ja olihan Kekkonenkin hieno esimerkki perheellisestä miehestä, joka ei ihan uskollisena pysynyt.
Kaikki tämä vuodatus siksi, että asiat ei ainakaan nykyään ole sen huonommin. Ehkä jopa päinvastoin, parisuhteissa uskollisuus nähdään nykyään tärkeimpänä asiana. Toki sitten paljaalla veteleminen ja tautien levitteleminen on varmasti ihan uudella tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tuntuu paljon paremmalta ja on kiihottavampaa, kun ei ole jotain kumipussia vehkeen päällä. En silti suosittelisi ketään olemaan ilman kumia satunnaisissa seksisuhteissa.
No mulla kävi hyvä tuuri sitten tämän oman dippainssini kanssa joka ekasta yöstä lähtien halusi käyttää kondomia puoli vuotta eteenpäin:) Ihmettelin kyllä vähän kun aluksi sanoi että toivottavasti ei häiritse että hän haluaa sitä käyttää. Toisella kerralla kysyin että miksi se mua häiritsisi niin kuulemma moni nainen oli ottanut sen huonosti koska mies silloin olettaa että nainen on jotenkin hutsahtava ja likainen jos mies haluaa käyttää kondomia hänen kanssaan. Eli kaikki naiset eivät halunneet kortsua siihen väliin ja se oli joskus ollut ihan sellainen juttu että seksiä ei sitten ollut kun mies olis halunnut käyttää kortsua. Ja kyllä, miehellä oli silloin aika paljon tuota seksielämää kunnes sitten päätettiin muuttaa yhteen ja hän lopetti ihan oma-aloitteisesti ravintoloissa pyöriskelyn. Juteltiin aika avoimesti kaikesta. Siitä on jo 12 v aikaa...
Muistan toki itsekin kuinka naisporukassa joku saattoi sanoa että miehet haluavat käyttää kortsua vaan sellaisen naisen kanssa joka näyttää siltä että on käynyt puoli kaupunkia läpi. Eli ei tämä kortsun vastahakoinen käyttö ja omituiset mielipiteet sen käytöstä ole ainoastaan miesten juttu vaan naisetkin osaavat.
Jjeeep. Meillä on töissä vain kaksi naista, loput miehiä. Niistä 30-40-vuotiaista perheellisistä miehistä n.70% on pettänyt ja osa pettää edelleen "poikien reissuillaan". Eikä se tunnu käyvän edes omatunnolle. Minä, kolmekymppinen sinkkunainen mietinkin usein, että kannattaako koko parisuhteet, kun kuulee jatkuvasti mitä ne miehet todellisuudessa touhuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan helvetin surkeatasoinen trolli.
Oletko joku pussissa kasvanut? Ihan normaalia tuo on.
Itse on pari kertaa käynyt ukkomiehen luona panemassa, kun vaimo on ollut lapsen kanssa reissussa. Aviovuoteessa hoidettiin hommat ja kas kummaa kumien osto oli unohtunut, vaikka niistä sovittiin etukäteen. Passitin miehen ostamaan niitä. Ihmeen luottavainen oli, kun jätti minut siksi aikaa yksin asuntoonsa, vaikka oltiin vasta 5 minuuttia sitten tavattu ensimmäistä kertaa elämässä. Aluksi mies käytti kumia, mutta jossain vaiheessa hermostui ja otti pois kesken kaiken. Eipä paljoa ajatellut vaimoaan. Soitteli vielä peräänkin ja olisi halunnut uudestaan, mutta minä en lämmennyt, kun mies ei pitänyt omaa osuuttaan sopimuksesta.
Toinen tapaus oli vieläkin härskimpi. Tämän miehen kanssa meillä oli ollut pidempi salasuhde. Kumia ei käytetty enää siinä vaiheessa (mikä oli tyhmää, koska molemmilla oli useampia sivusuhteita). Mies kutsui kotiinsa, kun vaimo oli työreissulla. Lapset olivat kotona nukkumassa. Eivät onneksi heränneet, kun puuhailimme.
Taidat olla melkoinen lorttoilija.
Kyllä vaan, ihan samanlainen lorttoilija kuin ne miehetkin, joiden kanssa olen pannut.
Kiitän onneani että olen introvertti enkä ole kiinnostunut parisuhteesta tai irtoseksistä. En tajua miksi kukaan nainen huolii jonkun ruttomunan rinnalleen. Kuvottavaa. N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin tuntuu paljon paremmalta ja on kiihottavampaa, kun ei ole jotain kumipussia vehkeen päällä. En silti suosittelisi ketään olemaan ilman kumia satunnaisissa seksisuhteissa.
Jep ja lidlistä saa halvalla eli miesten turha valittaa kortonkien kalleudesta.
Oma naiseni pihtasi (ja pihtaa) edelleen, 6-8 viikon välein saa.
Itse en viitsi vaivautua edes hankkimaan seuraa kun aikoinani sain ihan mukavasti, mutta jos esim työmatkalla tulee tilaisuus niin toki vetäisen mutta kumin kera.
Tai kerran vedin paljaalla, mutta sitäkin herkumpi juttu monella tapaa: Pariisissa osuttiin samaan hotelliin sen naisen kanssa joka oli rouvan lapsuuden paras kaveri ja kaasona myös aikoinaan. Voi luoja että osaa nelikymppinen nainen (jolla kotona mies ja kaksi lasta) panna ja hyvin, ihan toista kyytiä kuin oma kultainen rouva. Onpahan sen jälkeen ollut kotikaffisessioilla sellaista "pientä" katsetta puolin ja toisin, mutta toista kertaa ei olla touhuttu...