Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikkihan ne on dippainssejä ja kovatuloisia kun baarissa mammoja iskevät. Tosiasiassa työttömiä, ylivelkautuneita tai alkoholiongelmaisia suurin osa. Kuka juntti ees nois räkälöissä viittii pyöriä? Kyllä ne koneet inssit saa panoseuraa ihan työpaikan KOULUtetuista ja fiksuista naisista ja näiden kanssa pariutuvatkin. Ja illanvietot oman tasoisten ystävien kesken, sieltä ne satunnaisetkin suhteet yleensä saa alkunsa....ps. Aika moni fiksu äijä käy myös pistää putket poikki varsinkin jos harrastaa irtosuhteita
Kas kummaa,itse olen koulutettu fiksu ja hyvin toimeentuleva ja lisäksi kaunis..kyllä niihin dippainsseihin törmää hyvin usein ravintolassa ja myös sellaiseen olen törmännyt joka mainosti laittaneensa putket poikki.
Vai et muka tiedä että mies on perheellinen. Tottakai ovat. Luuletko että hyväpalkkaiset nuorehkot miehet saavat olla pitkään naimattomina. Etkä kai edes kysy niin voit olla “viaton”. Miesten aivot on niiden kivespusseissa joten naisen on ajateltava. Ravintolasta löydät vain seksiseuraa ja levittelet sukupuolitauteja kun kerran kumiasioista et puhu ennenkuin alat kähmimään.
Minulla ei ole perhettä, enkä käy enää edes baareissa. Enkä perheellisen naisen, tai perheettömän h..or.o.n luo lähde "niihin" hommiin edes kumin kanssa. Degeneraatio, mitään järkeä-, eikä moraaliakaan näytä enää olevan ollenkaan.
Ei miehillä ole moraalia.Näkeehän sen jo tinderissäkin.
Eikö fiksulle koulutetulle... kauniille naiselle ole mitään muuta paikkaa kuin ravintolat mennä etsimään vertaistaan sinkku miestä? Tottakai niitä “kreivi Lindgrenejä” on nykyäänkin. Jos ei halua tulla isketyksi niin senhän voi helposti kommunikoida.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole moraalia.Näkeehän sen jo tinderissäkin.
En ole tinderissä.
itse olen 25v ja viime kesänä otin erään miehen mukaani. Kolmikymppinen komistus. Harrastimme seksiä ja vasta sen jälkeen kertoi olevansa perheellinen..kaikenlisäksi olimme ilman kumia. Syön pillereitä.
Naulankantaan. Ei ole ollut trikomoonastulehduksia sen jälkeen kun yhytin entisen avomieheni toisen naisen kanssa. Oli yön poissa. Menin aamulla veneelle ja sietähän se insinööri kömpi sutturansa kanssa. Siihen loppui tulehdukset. Mutta sutturalla varmaan alkoi😈.
Itse olen myös sinkku tosin lapsia onneksi ei vielä ole. Myös minua Tulevat iskemään sinkkujen lisäksi nämä varatut miehet ja yksi jopa kertoi, että perhe odottaa kotona mutta jos mua saisi. Joo ei. Itse en harrasta yhdenyönjuttuja enkä muita irtosuhteita, parisuhdetta siis etsin. Sitä ei baarista löydä ja siellä kun kerran vuodessa käyn ei valinnanvaraa ole paljoa:)
Monella tuntuu olevan kuvitelma että suomalaiselta ei tauteja saa ja luotetaan siihen että jos nyt paksuksi paukahtaakin niin tekee abortin. Lieneekö nukkuneet seksivalistustunneilla tai uskovat että muille voi käydä mutta ei minulle vaan.
Ihmettelin äitiysneuvolassa miksi sukupuolitaudit seulotaan raskauden aikana useampaan kertaan ja neuvolan täti totesi vaan surulliseen sävyyn että valitettavan usein näistä jotain löytyy. Realistisesti ajateltuna tottahan tuo on mutta kyllä masensi aika paljon pelkkä ajatus siitä millainen sika pitää olla että vaarantaa näissä tapauksissa sekä vaimonsa että syntymättömän lapsensa terveyden vain saadakseen vierasta paljaalla. Näistä ihmisistä voi jo ihan rehellisesti sanoa että eivät kumppaniaan rakasta pätkääkään. Pettäminen ilman kumia on törkeyden huippu.
Vierailija kirjoitti:
itse olen 25v ja viime kesänä otin erään miehen mukaani. Kolmikymppinen komistus. Harrastimme seksiä ja vasta sen jälkeen kertoi olevansa perheellinen..kaikenlisäksi olimme ilman kumia. Syön pillereitä.
Oli niin komea, että luulit hänen olevan ihan suihkunraikas ja puhdas kaikinpuolin, paljaalla annoit.
Miltä muuten tuntui aktin jälkeen kuulla häntäheikin olevan perheellinen?
Täällä naiset pelkää, että se onkin oma ukko, joka käy jyystämässä muita. Älkää nyt ei-varatut ilman kumia nussiko, hyi saakeli kaikki visvat ja taudit on sen jälkeen teidän toosissa. 😷
Naiset, ansaitsette kumppanin, johon voitte luottaa 100%. Valitkaa viisaasti ja juoskaa kovaa jos ukkonne käy vieraissa. Mikään ei ole oman onnellisuuden arvoista.
Ottakaa lisää miestenne nimiä joilla ei ole mitään kunnioitusta naisia tai uskollisuutta kohtaan. Näitä kutsutte vieläpä perheen päiksi. Voi raukkoja.
Olen edelleen sitä mieltä et miehillä on
aivot alapäässä 🕵️♀️
Nämä kuulunevat kahteen kategoriaan.
1. pelimiehet jotka eivät ole koskaan olleetkaan sopivia parisuhteeseen. Sama meno jatkuu kun lapsiperheen arki muuttuu tylsäksi.
2. miehiä jotka eivät kiinnostaneet naisia kun he olivat nuoria. ts. betamiehiä jotka kelpasivat siinä vaiheessa kun tarvittiin luotettavaa Ikea-työkalupakkimiestä. Nämä miehet katselivat pakkeja saaden sivusta kun naiset "pitivät hauskaa" muutamien komeiden miesten kanssa. Lopulta kolmen kympin tienoilla nainen löytyi. Nopeasti häät, lapset, talo ja arki. Nainen pullahti saman tien ja seksi lakkasi kiinnostamasta, olin nainen jo saanut mitä halusi.
Jossain vaiheessa nämä miehet huomaavat saavansa naisia jotka ovat elämänkumppania kauniimpia ja hauskempia, ja toimivat sitten viihteellä niin kuin ap kuvaa.
Pettäminen on tietysti väärin, sitä ei voi puolustella. Mutta ilmiö on seurausta pariutumisesta 2.0 jossa tavismies kelpaa vain yhteen elämänvaiheeseen, eli ruuhkavuosien ajaksi.
Trikomoonaksen exältä saanut kirjoitti:
Vai et muka tiedä että mies on perheellinen. Tottakai ovat. Luuletko että hyväpalkkaiset nuorehkot miehet saavat olla pitkään naimattomina. Etkä kai edes kysy niin voit olla “viaton”. Miesten aivot on niiden kivespusseissa joten naisen on ajateltava. Ravintolasta löydät vain seksiseuraa ja levittelet sukupuolitauteja kun kerran kumiasioista et puhu ennenkuin alat kähmimään.
Näinhän se on joo. Hyväpalkkaisen nuorehkon tossukkamiehen pakottaa aina vihille joku naapurikylän martta kaulinta heilutellen ja jossain kohtaa viekas porttolan pirkko juonii tämän omien vällyjensä väliin. Mies raukka. Ajatteluun kykenee vain valehdellessaan parisuhdestatuksestaan mutta muuten on ajattelutoiminta ulkoistettu kivespusseille.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei tässä ole nyt mitään merkitystä onko mies varattu vai ei, vaan siinä kondomin käytössä. Koska jos ekalla kerralla mennään sänkyyn niin ei ole kyse muusta kuin seksistä. Siinä on turha vikistä, että oli varattu, molemmat kyllä tiesivät missä mennään. Se on tosiaan ihme ettei käyttäisi kondomia, mutta sellaista se on, tyhmyys, molemmin puolin.
Ei mitään väliä onko varattu vai ei? Ihan oikeasti, tätäkö on nykyajan parisuhde ja avioelämä? Oksettavaa ja kyynistä, paitsi jos olet kumppanisi kanssa sopinut että elätte avoimessa suhteessa.
121212 kirjoitti:
Nämä kuulunevat kahteen kategoriaan.
1. pelimiehet jotka eivät ole koskaan olleetkaan sopivia parisuhteeseen. Sama meno jatkuu kun lapsiperheen arki muuttuu tylsäksi.
2. miehiä jotka eivät kiinnostaneet naisia kun he olivat nuoria. ts. betamiehiä jotka kelpasivat siinä vaiheessa kun tarvittiin luotettavaa Ikea-työkalupakkimiestä. Nämä miehet katselivat pakkeja saaden sivusta kun naiset "pitivät hauskaa" muutamien komeiden miesten kanssa. Lopulta kolmen kympin tienoilla nainen löytyi. Nopeasti häät, lapset, talo ja arki. Nainen pullahti saman tien ja seksi lakkasi kiinnostamasta, olin nainen jo saanut mitä halusi.
Jossain vaiheessa nämä miehet huomaavat saavansa naisia jotka ovat elämänkumppania kauniimpia ja hauskempia, ja toimivat sitten viihteellä niin kuin ap kuvaa.
Pettäminen on tietysti väärin, sitä ei voi puolustella. Mutta ilmiö on seurausta pariutumisesta 2.0 jossa tavismies kelpaa vain yhteen elämänvaiheeseen, eli ruuhkavuosien ajaksi.
Mene sinä kuuseen täältä jauhamasta samoja kuluneita jankutuksiasi. Voitaisko tehdä treffit jonnekin ja saisin kuristaa sinut sitten kun kahvit on juotu?
Pettäminen on seurausta ihan miehen omista valinnoista ja moraalista. Nynnytavis voi olla moraaliltaan paljon löyhempi ja herkempi pettämään kuin suosittukin joka saisi mutta jota ei kiinnosta joka tuhero, älä siinä naisia syyttele. Itse et ole edes naimisissa mutta kuitenkin luulet tietäväsi että nainen haluaa heti häät ja talon, ei halua vaan pysyvän suhteen. 'Koska omassa lapsuudenkodissa arvostettiin omakotitaloa luulet että se on kaupunkilaisnaiselle joku juttu. Ketä kiinnostaa miehessä vasarointikyky?
Vierailija kirjoitti:
Tämän keskustelun pointti ei mielestäni ole ollenkaan ap:n tekemiset vaan se ilmiö, että perheelliset miehet ovat valmiita lisääntymään vieraiden muiden naisten kanssa.
Tunnistan ilmiön. Kun olin vielä sinkku, niin kuljin paljon ravintoloissa ja reissasin Lapin hiihtokeskuksissa. En juurikaan juo alkoholia, olin liikkeellä selvin päin tutustumassa ihmisiin. Ja tutustuin useinkin erilaisiin miehiin, jotka hekään eivät olleet kaatokännissä vaan juoneet ehkä oluen tai kaksi, ihan skarppeja siis. Olen itse akateeminen ja ihan menestynyt, ja kelpuutin juttuseurakseni vain koulutetun ja fiksun oloisia miehiä. Aika usein kävi niin, että muutaman tunnin fiksun ja asiallisen juttelun jälkeen mies alkoi ehdottelemaan yhteistä yötä. Oli sitä ennen kertonut, että on naimisissa/avoliitossa ja on lapsia sen vaimonsa kanssa. Moni kertoi ihan avoimesti nimensä, saattoi näyttää jonkun pankkikortin tai henkkarin josta näki että nimi täsmäsi, osa kertoi työpaikkansakin, joten tiesin siis kyllä näiden miesten henkilöllisyyden ja olisin helposti saanut yhteyttä heihin jälkikäteen. Käytännössä kaikki olisivat olleet halukkaita ja valmiita seksiin ilman kumia tietäen, että en käytä pillereitä ja haaveilen lapsesta. Helpot elarit olisin saanut, ihan hyvissä ammateissa ja töissä olivat kaikki.
Niin? Tuleeko tuo yllätyksenä että miehelle kelpaa pillu?
Sitäpaitsi osa miehistä on pitkään ollut turvallisesti parisuhteessa sen tasapainoisen naapurintyttönsä kanssa eivätkä he osaa yhtäkkiä ajatella että jotkut naiset ovat niin julmia ja päästään vialla että baarista lähtevät oma aloitteisesti mukaan ja yrittävät hankkiutua raskaaksi tuntemattoman kanssa elarien ja lapsen kiilto silmissä.
Vähän sama kuin ihmettelisi miksi jotku jättävät pihalleen pyörät, sukset ja lumilapiot kun kuka vain viekas kusipää ne voisi siitä viedä mukanaan.
koska holtiton moraali, impulsiivisuus ja itsekkyys on ihan ok, jos on älykäs? Plus, tuon kommentin perusteella itse asiassa pystyy ennustamaan myös kommentoijan älyä, kun ei tajua edes sukupuolitautien perusasioita (=et nää sitä).