Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Koska todella moni mies ei ajattele muuta tuossa tilanteessa kuin pildeä. Miksi naiset aina jauhaa tästä samasta ihmetyksen aiheesta? Ei miehet oikeasti ole superkohteliaita saippuasarjojen kuuntelijoita ja myötätuntoeläjiä. Ne haluaa pillua ja niitä ei kiinnosta pätkän vertaa, ravaatko sä neuvolassa 100 vai 1000 kertaa raskaudenpelon takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.
Paljaalla saaminen on yllättävän helppoa reissuhommissa. Hotellin baarissa istuskelee puuttessa olevia naisia, jotka pettävät työmatkoilla. Vähän kun juttelee ja ehdottaa siirtymistä hotellihuoneeseen.
M38
Kai tiesit, että paljalla tautien saaminen on yllättävän helppoa. Ilmeisesti sinulla on jo herpes, kondylooma, hiv tai vastaava, kun et välitä suojata itseäsi.
Sen takia panen vain tasokkaita naisia paljaalla.
Onko työmatkoilla baareissa notkuvat, puuttessa olevat naiset sinun käsityksesi tasokkaista naisista?
M38
Miehet ovat idiootteja, ei kai se kenellekään yllätyksenä tule?
Työskentelin nuorempana baarissa ja totta tosiaan nämä varatut perheenisät ovat kyllä pahimpia. Varsinkin hiihtokeskusksissa poikien reissuilla. En nyt halua sanoa että kaikki miehet ovat sellaisia, mutta oikeasti suurin osa vokottelijoista oli varattuja. Ja varmasti siis naiset voivat olla yhtä pahoja, mutta mulla on kokemusta vain miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
minä olen ihmetellyt tätä myös. Missä on itsesuojeluvaisto? Ikään kuin eivät olisi sisäistäneet että voivat siittää naisen ja päätyä isäksi. Hitonmoista riskipeliä isoilla asioilla 5 min nautinnon vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Koska todella moni mies ei ajattele muuta tuossa tilanteessa kuin pildeä. Miksi naiset aina jauhaa tästä samasta ihmetyksen aiheesta? Ei miehet oikeasti ole superkohteliaita saippuasarjojen kuuntelijoita ja myötätuntoeläjiä. Ne haluaa pillua ja niitä ei kiinnosta pätkän vertaa, ravaatko sä neuvolassa 100 vai 1000 kertaa raskaudenpelon takia.
Mutta kai niitä kiinnostaa että ei joudu tahtomattaan jonkun tenavan isäksi ja elatusvelvolliseksi kunnes se muksu on 18v?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Minä sanoin 14-vuotiaalle tyttärelleni, että tästä seuraavan 30 vuoden ajan kundien mielestä hänessä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin pöksyihin pääseminen. "hyiiiii.." oli hänen reaktionsa, mutta miksi sitä raakaa todellisuutta kieltämään ja söpöstelemään turhia?
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän on todennäköisyys tulla raskaaksi jos mies ei laukea pilluun? Yksi sadasta tuhannesta?
tilastollisesti aika moni tuota yrittävä laukeaasinne kuitenkin.
Tuohan on vaarallista. Kaikenlaiset insinööri-Maket levittää cuppaa ja ties mitä HIViä. Nää tyypit on saletisti niitä, jotka heiluu Thaimaassakin vehkeet paljaana. Kannattaa pysytellä kaukana, jos ei halua mitään sukupuolitautia.
Oman mieheni kanssa suhde alkoi meiningillä "panosta parisuhteeseen " .D Eli tapasimme yökerhossa ja menimme miehen luokse yksi asia kummankin mielessä. Minä aloitin " Ilman kondomia ei "... kun mies tismalleen samaan aikaan avasi oman suunsa " Käytetään sitten kortsua" . Tuijotimme toisiamme ja repesimme nauruun. Jälkeepäin mies puhui kummastelevaan sävyyn siitä, miten niin moni mies haluaa panna paljaalla ihan uppo outoa naista ja miten moni nainen suostuu siihen! Kertoi kaveristaan, joka oli saanut genitaaliherpeksen hauskanpidosta risteilyllä, eikä ollut voinut kusta tai edes kävellä kunnolla kun mulkussa oli rakkuloita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
Tätä samaa olin tulossa kirjoittamaan. Kyllä minulla kumeja on ja sanon suoraan, että muuta ehkäisyä ei ole. Silti pitäisi päästä panemaan paljalla, vaikka kotona odottaa vaimo ja liuta lapsia. Nämä kai sitten itkisivät kovaa kohtaloaan, jos joku ”pakottaisi isäksi”. Tai sitten niin on jo käynyt sen perheen kanssa.
Mulla on piuhat poikki, joten ei ole pelkoa yllätysraskauksista. Tämä ei tietenkään näille hoidoille kuulu. Helposti näiltä yhäreiltä kuitenkin irtoaa paremman puutteessa.
Helposti irtoaa myös visvasyylä kotiin vietäväksi.
Totta, mutta ei elareita maksettavaksi.
Kuinka niin? Voiko miehet olla noin tyhmiä? Näköjään.
Kun viet sukupuolitaudit kotiin lastesi äidille, sinustahan tulee sen myötä viikonloppuisä, joka maksaa elatusmaksuja lapsistaan exälleen. :D
Vierailija kirjoitti:
Koska ei niitä kiinnosta, tuleeko jälkiseuraamuksia. Ei me miehet olla kovin syvällisiä. Koska te naiset opitte tämän?
Vierailija kirjoitti:
Miten tää meni nyt taas joillain niin tunteisiin? Pointti taisi mennä kokonaan ohi. Ap ei mielestäni ole sanonut että saalistaisi varattuja miehiä tai että itse ei välittäisi kumin käytöstä. Itse huomasin sinkkuaikoina ihan samaa kuin ap. Nämä varatut lähestyivät ihan itse ja salasivat kyllä hyvin olevansa varattuja. Kortsun käytön vaatiminen taas oli lähinnä rikollista. Kato kun se ei tunnu kivalta... Ap ihmetteli tätä ilmiötä ja joidenkin miesten älytöntä riskinottoa. Samaa ihmettelen itsekin.
Koska miehet (siis ne varatut moukat) eivät omaa moraalia eivätkä ole penaalin terävimpiä kyniä, koska jos olisivat, he kertoisivat heti, että rouva odottaa kotona, mutta haluisin välillä harrastaa seksiä sinun kanssasi.
Miehet harvoin miettivät kauaskantoisia seurauksia yhtään missään.
121212 kirjoitti:
Nämä kuulunevat kahteen kategoriaan.
1. pelimiehet jotka eivät ole koskaan olleetkaan sopivia parisuhteeseen. Sama meno jatkuu kun lapsiperheen arki muuttuu tylsäksi.
2. miehiä jotka eivät kiinnostaneet naisia kun he olivat nuoria. ts. betamiehiä jotka kelpasivat siinä vaiheessa kun tarvittiin luotettavaa Ikea-työkalupakkimiestä. Nämä miehet katselivat pakkeja saaden sivusta kun naiset "pitivät hauskaa" muutamien komeiden miesten kanssa. Lopulta kolmen kympin tienoilla nainen löytyi. Nopeasti häät, lapset, talo ja arki. Nainen pullahti saman tien ja seksi lakkasi kiinnostamasta, olin nainen jo saanut mitä halusi.
Jossain vaiheessa nämä miehet huomaavat saavansa naisia jotka ovat elämänkumppania kauniimpia ja hauskempia, ja toimivat sitten viihteellä niin kuin ap kuvaa.
Pettäminen on tietysti väärin, sitä ei voi puolustella. Mutta ilmiö on seurausta pariutumisesta 2.0 jossa tavismies kelpaa vain yhteen elämänvaiheeseen, eli ruuhkavuosien ajaksi.
Mun mies on tuollainen, tuollaisella historialla. Siinä on poikkeus, että hän on hyvin vetävän näköinen, mutta itsetunto ei ole ollut ulkonäön tasalla nuorempana. Oli myös hieman ujo naisten kanssa, ja hitaasti kypsyvä. Kelpasi muutaman vuoden vanhemmalle naiselle, suurinpiirtein se eka kenen kanssa alkoi seurustelemaan, lasten isäksi ja ok-talon ostajaksi. Sitten meni sukset ristiin kun oli lapset tehty. Ei kelvannutkaan enää vaimolleen kuin naputuksen kohteeksi ja lapsenvahdiksi.
Mies oli jo eronnu, ja pari lyhyttä viritelmää hänellä takana, kun tutustuttiin. Voi että minkälaisen miehen hänestä itselleni sain! Nuorempana olisin tuskin vilkaissutkaan, mutta 4 vuotta sitten jo tavatessamme yhteisten kavereiden kautta, meni polvet ihan veteläksi. Yllättäen ne piirteet jotka nuorempanakin hänessä olivat, ovat saaneet ulottuvuuksia syvemmiksi. Mies kertakaikkiaan tietää kuka on, ja mitä haluaa. Se on yliseksiikästä. Kaiken lisäksi hän on käynyt sitä elämänkouluaan oppien samalla arvokkaita asioita. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkukaveri heittää "vihkisormuksen" sormeen baariin lähtiessä ja kyllä vientiä riittää YH-mammojen keskuudessa :D Ilman sormusta on saanti huomattavasti heikompaa.
En usko. Itse pidin oikeaa vihkisormustani sormessa 14 vuotta, eikä naisilta tullut juurikaan kiinnostusta. Nyt olen pari vuotta ollut ilman sormusta ja kiinnostusta on hieman enemmän, mutta oikeastaan ainoa, mikä toimii, on olla itse aktiivinen naisten suuntaan, koska ei ne naiset tee lähes koskaan aloitteita.
Minä juttelen miesten(kin) kanssa ravintoloissa, ja olen aina kohtelias, ja hymyileväinen. Millaisen aloitteen sinä tarvitsisit naiselta? Suoran kysymyksen mennäänkö panemaan? Jos sinä nimittäin vastaat hymyyni ja katseeseeni, niin saamme siinä illan mittäna selville hienovaraisesti sen, että lähdemmekö samaan osoitteeseen, eli sovimmeko toistemme sänkyseuraksi, mutta ehkä sinä olet juuri tällainen tollo, jonka mielestä naisen aloite on suora mennäänkö panemaan-kysymys, ja kaikki muu kontakti on vain jotain typerää mölinää. Jos avaat silmäsi, ja puhut itse/vastaat kohteliaasti naisen tekemään hienovaraiseen aloitteeseen, niin asiat voivat sujua omalla painollaan, ja silloin ei kummankaan tarvitse kokea torjunnantunteita, vaikka yhdessä ei ravintolasta poistuttaisikaan.
Ehkä he ajattelevat, että sinulla on kortsuja, koska kotiin olet raahaamassa. Ei ne varatut kumeja osto, ettei vaimo vaan vahigossa löydä.
Minä en ymmärrä ollenkaan että ventovieraan kanssa lähdetään seksiä harrastamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Minä sanoin 14-vuotiaalle tyttärelleni, että tästä seuraavan 30 vuoden ajan kundien mielestä hänessä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin pöksyihin pääseminen. "hyiiiii.." oli hänen reaktionsa, mutta miksi sitä raakaa todellisuutta kieltämään ja söpöstelemään turhia?
Olisipa oma äiti aikanaan sanonut saman.
Vierailija kirjoitti:
Minä en ymmärrä ollenkaan että ventovieraan kanssa lähdetään seksiä harrastamaan.
Kai tämä pätee myös mieheesi?
Kuppainen ruttomuna paiseilla jotka pierevät visvaista kananmunapierulle haisevaa spermaa joka suuntiin ryöpsähdellen. Jokainen pisara on ilkeän tahmaista ja ei lähde pesussa.