Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

Vierailija
28.01.2018 |

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Kommentit (160)

Vierailija
141/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen haluan sanoa vaimoille, että miehet kyllä pystyisivät "puolustautumaan" sinkkunaista vastaan. Niin mielellään sinkkunaiset esitetään saalistajina, mutta valitettavan usein miehet "unohtavat" kertoa olevansa naimisissa.

Herrasmiehet tuovat esiin viimeistään kolmannessa lauseessa, miten vaikka vaimon kanssa käytiin ostoksilla tai jonkin muun asian, josta voi päätellä miehen olevan varattu. Lisäksi herrasmiehet käyttävät sormusta.

Mutta sitten on näitä "hyeenoja", jotka ottavat sormuksen pois kapakkaillaksi eivätkä mitenkään kerro olevansa varattuja. Olen itse nuorena törmännyt moiseen, ja vei vuosia, että pystyin taas luottamaan miehiin.

Petolliset miehet on helppo välttää, kun ette päästä niitä miehiä ekalla tapaamisella jalkojenne väliin!

Olen lukenut tapauksista, joissa tavattu monet kerrat ilman seksiä, ja silti miehellä perhe esim. toisella paikkakunnalla. Huijareita piisaa. Miehis ja naisis.

Vierailija
142/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh-äiti ja sinkku, ja siten vapaa tekemään, mitä haluan. Mutta varattuja en huoli. Varatut kyllä vonkaavat seksiä. Kunnioitan toisten parisuhteita, varsinkin niitä vaimoja, eikä vähiten siksi, että oma liitto päättyi exän uskottomuuden takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotakin ehkä tietäisin, panomies olen itsekin :)

Paljaalla vain suikkiin ja b-rappuun...

Vierailija
144/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen tehtävä on levittää siementä ja välttää elareita. Sen takia annan näille baari yh-hoidoille luonnollisesti väärän nimen ja prepaid-numeron.

Vierailija
145/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin aidsi kuin aivan paitsi?

Vierailija
146/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus. Ei ole yksikään mies ehdottanut kumin käyttöä tai laittanut sellaista pyydettäessä ja ovat lauenneet sisään. Sinkut ja varatut kaikki samanlaisia.

Järkevän oloinen rauhallinen perheenisäkin haluaa siinä vaiheessa vaan vetää paljaalla loppuun. N44

Vierailija
147/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu vuosi sitten alkaessani sinkkuäidiksi ensimmäinen seksikumppani olisi pannut paljaalla ja lopulta paljasti senkin että on menossa seuraavana kesänä naimisiin!

Sen jälkeen olen lähtenyt vain oletettavasti sinkkujen mukaan. Viimeisin oli kyllä paras, käytti kehottamatta kumia, kunnon varustus ja kestävyys, hyvät taidot ja pyysi käymään toistekin... :P Tästä ottaisin mielelläni fuckbuddyn itselleni, ei tarvis karkoitella varattuja ja muita hyypiöitä baareissa.

Vierailija
148/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaus on että jos on sellainen mies että on vieraan naisen kanssa raflassa tai iskee naisen sieltä niin eipä se mies oikein tajuu sitä et vaimo oottaa kotosella ja kerää hankaluuksia ja jos mies menee vieraan naisen kanssa kun on raflassa niin se on tahallinen ele mieheltä koska tietää hän itse että on naimisissa mutta kuka täytis rakastunut aviomies menee yksin ravintolaan .

Vierailija
149/160 |
29.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"tekisivät temput" :D Enpä ole aikoihin kuullut seksistä sanottavan noin. 

"niiden" hommien aika

oli myös aika victoriaaninen ilmaus.

Miten näin häveliäs ihminen on kyennyt päätymään äidiksi? Ehkä sulkemalla silmät ja keskittymällä ajattelemaan isänmaata.

Sinänsä havainto vaimojaan pettävistä miehistä ei yllätä, eikä se että kortsua ei käytetä. Mihinkäs sitä kumia, hyvänen aika?

Vaimohan syö pillereitä.

Vierailija
150/160 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Hei. Kelpaisko tämmönen vähän vanhempi, minulla on jo poika dippainssi. 

Vierailija
151/160 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ExVaimoYhÄitiSinkku kirjoitti:

Olen yh-äiti ja sinkku, ja siten vapaa tekemään, mitä haluan. Mutta varattuja en huoli. Varatut kyllä vonkaavat seksiä. Kunnioitan toisten parisuhteita, varsinkin niitä vaimoja, eikä vähiten siksi, että oma liitto päättyi exän uskottomuuden takia.

Sama juttu, vaikkei minua (tietääkseni) ole koskaan petettykään. Joku ytimeen rakennettu solidaarisuus niitä tuntemattomia vaimoja kohtaan vaan on ja pysyy. Harmi ettei näillä varatuilla äijillä itsellään ole. Ihan sormus sormessa tullaan reteesti ehdottelemaan, eikä auta vaikka kuinka call-outtaa että hei, sä oot naimisissa! Tai sitten pidetään vasenta kättä hämärästi pöydän alla ja hörpitään juomaa oikealla. Ikään kuin ei tulisi tavalla tai toisella tsekattua vasemman nimettömän tilannetta, hoh hoijaa.

Vierailija
152/160 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu ottaa nimi ihmiseltä jonka kunnioitus kumppaniin on tätä tasoa? Kannattaisiko kyseenalaistaa ne miehet? Ai ku joo, miehen sikamaisuus on syy ottaa nimi, naisen sikamaisuus on syy huoritella.

Vierailija
153/160 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ExVaimoYhÄitiSinkku kirjoitti:

Sama juttu, vaikkei minua (tietääkseni) ole koskaan petettykään. Joku ytimeen rakennettu solidaarisuus niitä tuntemattomia vaimoja kohtaan vaan on ja pysyy. Harmi ettei näillä varatuilla äijillä itsellään ole. Ihan sormus sormessa tullaan reteesti ehdottelemaan, eikä auta vaikka kuinka call-outtaa että hei, sä oot naimisissa! Tai sitten pidetään vasenta kättä hämärästi pöydän alla ja hörpitään juomaa oikealla. Ikään kuin ei tulisi tavalla tai toisella tsekattua vasemman nimettömän tilannetta, hoh hoijaa.

Eikö sinulla ole itsekunnioitusta, joka ohjaa toimintaasi?

Minä olen sinkku ja en todellakaan kelpuuta varattua seksikumppanikseni, koska arvostan itseäni. Halveksin petollisuutta ja petollisia ihmisiä. Miksi ihmeessä siis suostuisin makaamaan sellaisen kanssa, jota halveksin? Minun toimintaani eivät ohjaa jotkut minulle ventovieraat naiset, vaan oma omanarvontunteeni.

Vierailija
154/160 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No koska vagina ei ole "liian löysä", ellei nyt ole kyse siitä, että on alatiesynnytyksessä pysyvästi löystynyt. Vagina myötäilee penistä seksissä, mutta palautuu ennalleen aktin jälkeen. Eli jos synnyttämätön nainen tuntuu löysältä, niin kyseessä on pienimunainen mies, joka valittaa. Naista auttaa se, että vaihtaa miestä. Miestä nyt ei taida auttaa juuri mikään. Hankkikoon sellaisen seksinuken. Olisiko niitä saatavilla pieneksi ruuvattavalla pllulla varus

Sehän olisikin. "Myydään pienimunaisille miehille ja pedofiileille pienen pienellä vaginalla varustettu nukke."

Vierailija
155/160 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntuu ottaa nimi ihmiseltä jonka kunnioitus kumppaniin on tätä tasoa? Kannattaisiko kyseenalaistaa ne miehet? Ai ku joo, miehen sikamaisuus on syy ottaa nimi, naisen sikamaisuus on syy huoritella.

Ei ole ensimmäinen tuollainen mies, joka on tullut vastaan. Siksi sillä aikaa kun ovat suihkussa aktin jälkeen tai ennen, katsotaan lompakko ja etsitään jokin henkilökortti. Luulevat olevansa ovelia. Kun pelaa kierosti, saa samanlaisen vastapelurin.

Vierailija
156/160 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen edes lähtee yhden yön juttuun? Missä itsekunnioitus?

Vierailija
157/160 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankaa naiset köyhien miesten kanssa. Ne on puhtaita, kun eivät ole saaneet muilta naisilta.

Vierailija
158/160 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

yök

Vierailija
159/160 |
07.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman tuntuu vain paremmalta

Vierailija
160/160 |