Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Kommentit (160)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on pakko avautua.
Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.
Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.
Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!
Koska todella moni mies ei ajattele muuta tuossa tilanteessa kuin pildeä. Miksi naiset aina jauhaa tästä samasta ihmetyksen aiheesta? Ei miehet oikeasti ole superkohteliaita saippuasarjojen kuuntelijoita ja myötätuntoeläjiä. Ne haluaa pillua ja niitä ei kiinnosta pätkän vertaa, ravaatko sä neuvolassa 100 vai 1000 kertaa raskaudenpelon takia.
Minä sanoin 14-vuotiaalle tyttärelleni, että tästä seuraavan 30 vuoden ajan kundien mielestä hänessä ei ole mitään muuta kiinnostavaa kuin pöksyihin pääseminen. "hyiiiii.." oli hänen reaktionsa, mutta miksi sitä raakaa todellisuutta kieltämään ja söpöstelemään turhia?
Olisipa oma äiti aikanaan sanonut saman.
Minä olenkin isukki, joka sattuneista syistä tietää miten keskimääräinen juippi ajattelee naisesta niin kauan kuin ottaa eteen.
Niin tästäkin syystä en ole koskaan harrastanut yhdenillanjuttuja. Koko toiminta on niin kyseenalaista etten oikein ymmärrä tällaista valitusta jota ap harrastaa.
Ja miehenkipeät puutteessa elävät naiset levittävät haaransa riemusta kiljuen. Mitä väliä, jos nurkan takana uhkaa hiv tai raskaus. Abortti on helppo hankkia eikä hivkään ole enää kuolemantuomio. Voi naisparkoja.
Tällaista tämä "vapaa seksuaalisuus" sitten aiheuttaa.
Ihmiset menevät eläimelliset himot edellä. Olemme degeneroituneet aika paljon viimeisen 50v aikana.
Naisen velvollisuus on hoitaa ehkäisy.
Vain nainen voi tulla raskaaksi.Emme ole siinä asiassa tasa-arvoisia.
Ei ole ventovieraan naisen syy jos mies pettää.
Miehen vastuulla on olla levittämättä seksitauteja.
Toisaalta ..vapaa mailma..voi tehdä mitä vaan ...ei ole rikos tartuttaa seksitauti, jos ei tiedä sitä kantavansa
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisen ja kiltin miehen kanssa tätäkään ongelmaa ei olisi. Toisaalta, tämän ketjun luettuani taidan haluta pysyä sinkkuna sillä kunnollisia naisia ei taida enää olla. Kaikki pilaavat itsensä kaikenmaailman jännien ja sosiaalisten baarimiesten kanssa, kun taas se kunnollinen kiltti ujo mies jää aina yksin.
Oletko hobitti? Onko kehosi ruipelo mutta kiinteä?
Vierailija kirjoitti:
"tekisivät temput" :D Enpä ole aikoihin kuullut seksistä sanottavan noin.
Entäpä "temput totiset". Seksi pitää ottaa vakavasti! Silloin kun siihen ryhdytään, on hommasta leikki kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.
Paljaalla saaminen on yllättävän helppoa reissuhommissa. Hotellin baarissa istuskelee puuttessa olevia naisia, jotka pettävät työmatkoilla. Vähän kun juttelee ja ehdottaa siirtymistä hotellihuoneeseen.
M38
Kai tiesit, että paljalla tautien saaminen on yllättävän helppoa. Ilmeisesti sinulla on jo herpes, kondylooma, hiv tai vastaava, kun et välitä suojata itseäsi.
Sen takia panen vain tasokkaita naisia paljaalla.
Onko työmatkoilla baareissa notkuvat, puuttessa olevat naiset sinun käsityksesi tasokkaista naisista?
M38
Mieheni petti KERRAN minua. Oli jo jättämässä meidät tämän laatunaisen vuoksi. No meinas pili tippua irti jostain ihme taudista kotvan kuluttua. Otin takasisin ja en enää koskaan anna paljaalla, oma mokansa. Tosin, kun lapset tarpeeksi isoja eroan hänestä muutenkin. Jos mulle tulee tilaisuus mukavan miehen kanssa mennä sänkyyn niin menen ja käytämme kumia. Sitä saa mitä tilaa!
Vierailija kirjoitti:
Saman huomannut. Itselläni tilanne on siitä erilainen, että haluan vauvan (mutta en miestä). Yleensä miehet ovat auliisti jakamassa siementään paljaalla. Olen kuitenkin aina rehellinen ja sanon miehelle, että en syö pillereitä, eikä ole muutakaan ehkäisyä kuin kondomi. Siitä huolimatta kumi ei kiinnosta ja miehet ovat kiihkoissaan valmiita ottamaan riskin jälkikasvusta.
So what. Itse vedelly paksuksi pari naista. Ei ole mun ongelma. Ei tiedä nimeä, koska en ikinä kerro oikeaa nimeä baareissa. Molemmat on tullu vastaan ja kysyny haluunko lapses.. en halua. elareitakaan en maksa kun ei ne ees tiedä missä asun. ne luulee molemmat edelleen että olen mikko. ei mun nimi ole mikko.
Minä olen ravintolassa töissä ja aina välillä joku vanha patu sormuksen rusketusraja sormessaan tulee huohottamaan ginipäissään. Asiakaspalvelijana yritän viimeiseen asti tehdä kohteliaasti selväksi että ei kiinnosta mutta jotkut eivät tunnu ymmärtävän edes suoraa puhetta. Liian pitkälle(jutut ovat liian rasvaisia, ruvetaan kourimaan tmv) jos menee niin heitän tietty ulos.
Olen kuitenkin keksinyt että miten noista vanhoista ukoista pääsee eroon ilman että loukkaan asiakasta. Olen kyynelehtien kiitellyt ihanista sanoista ja kertonut kuinka hienoa on kuulla kehuja, ne merkitsevät hirveän paljon sillä itsetunto on ollut kamalan matalalla sen jälkeen kun korjasin sukupuoleni. Usealla raksuttaa hetken mutta sitten ilme menee vakavaksi ja poistuvat vähin äänin miettimään että mitäs vittua :D
Vierailija kirjoitti:
No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.
Missä työssä on niin laadukkaita miehiä? 99% miehistä ei saa iskettyä naisia. Luku on jotain 15-35% välillä.
Vierailija kirjoitti:
No koska vagina ei ole "liian löysä", ellei nyt ole kyse siitä, että on alatiesynnytyksessä pysyvästi löystynyt. Vagina myötäilee penistä seksissä, mutta palautuu ennalleen aktin jälkeen. Eli jos synnyttämätön nainen tuntuu löysältä, niin kyseessä on pienimunainen mies, joka valittaa. Naista auttaa se, että vaihtaa miestä. Miestä nyt ei taida auttaa juuri mikään. Hankkikoon sellaisen seksinuken. Olisiko niitä saatavilla pieneksi ruuvattavalla pllulla varus
juurikin näin. Ja taitaa oikeasti vähemmistö naisista tutkia edes omaa pimpsaansa niin hyvin, että tajuaisi, jos on väljät paikat.
Naisen väljyydestä voi olla silloin aivan sataprosenttisen varma, jos itsellä on keskivertoa isompi kulli, kaverilla vielä isompi ja yksi nainenkin on päässyt tutustumaan värkkiin ja jos kaikki on samaa mieltä, että sillä oli todella väljä, niin kyllä se on uskottava, että vältä on, eikä minulla liian pieni muna.
Mun mieheni on varmaan ollut yksi noista vaikka itse sanoikin että jäi viimekeväänä vain känniaatoksen tasolle. Jos säästää kortsuja laukussaan on todellakin sitä mieltä että seuraavalla kerralla on valmiina kumilla tai ilman.
Just muistutin että jos sitten vonkaa nuorempaa naista kannattaa ostaa kunnon kortsuja ettei tule terkkuja perästäpäin.
Tuo sormuksen poisottaminen on muuten turhaa, sormuksen kanssa saa varmemmin - silloin tietää ettei ole ihan idiootti kun on jo jollekin kelvannut.
No, kertoo kyllä kaiken tarpeellisen miehestä ja tämän järjenjuoksusta jos ovat oikeasti niin tyhmiä, että lähtee iskemään naisia baarista ilman kumeja lompakossa.
t. Sinkkuna oleva mies, jolla on aina pari kumia lompakossa varmuuden vuoksi
Vierailija kirjoitti:
No, kertoo kyllä kaiken tarpeellisen miehestä ja tämän järjenjuoksusta jos ovat oikeasti niin tyhmiä, että lähtee iskemään naisia baarista ilman kumeja lompakossa.
t. Sinkkuna oleva mies, jolla on aina pari kumia lompakossa varmuuden vuoksi
Kymppi + sinulle! Tuollainen järkevä mies todella saisi minut kiinnostumaan vaikka ihan parisuhteeseen asti! N33
Vierailija kirjoitti:
Joo kaikkihan ne on dippainssejä ja kovatuloisia kun baarissa mammoja iskevät. Tosiasiassa työttömiä, ylivelkautuneita tai alkoholiongelmaisia suurin osa. Kuka juntti ees nois räkälöissä viittii pyöriä? Kyllä ne koneet inssit saa panoseuraa ihan työpaikan KOULUtetuista ja fiksuista naisista ja näiden kanssa pariutuvatkin. Ja illanvietot oman tasoisten ystävien kesken, sieltä ne satunnaisetkin suhteet yleensä saa alkunsa....ps. Aika moni fiksu äijä käy myös pistää putket poikki varsinkin jos harrastaa irtosuhteita
Ihan oikeastiko joku luulee ettei yh voi olla koulutettu??!! Yksinhuoltajia on tohtoreissa niin kuin duunareissakin.
Mistä päättelet sukupuoleni tai olenko parisuhteessa?
Tai että kaikki kommentoijat/kommentoijien puolisot kävisivät baareissa/yöelämässä?
Valtaosan on varmasti vaikea uskoa mutta uskollisiakin kumppaneita on.
Tai ihmisiä joiden ajatusten pääsisältö ei ole seksi vaan ihan muut arvot ohjaavat elämää.