Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheelliset miehet iskevät naisia kapakoissa ja tekisivät temput vieraan naisen kanssa ilman kumia!

Vierailija
28.01.2018 |

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

Kommentit (160)

Vierailija
41/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan helvetin surkeatasoinen trolli.

Vierailija
42/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.

Paljaalla saaminen on yllättävän helppoa reissuhommissa. Hotellin baarissa istuskelee puuttessa olevia naisia, jotka pettävät työmatkoilla. Vähän kun juttelee ja ehdottaa siirtymistä hotellihuoneeseen. 

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä juurikin noin kuin ap kirjoitti. Itse olin aikaisemmin miesvaltaisessa työpaikassa ja aina ku.n oltiin myyntikokouksessa, niin 99% niistä äijistä petti ja kehuivat aina että ”paljaalla vedin”. Eikä siis minun kanssani, koska kerroin jokaiselle yrittäjälle että en ole käytettävissä tähän tarkoitukseen.

Paljaalla saaminen on yllättävän helppoa reissuhommissa. Hotellin baarissa istuskelee puuttessa olevia naisia, jotka pettävät työmatkoilla. Vähän kun juttelee ja ehdottaa siirtymistä hotellihuoneeseen. 

M38

Kai tiesit, että paljalla tautien saaminen on yllättävän helppoa. Ilmeisesti sinulla on jo herpes, kondylooma, hiv tai vastaava, kun et välitä suojata itseäsi.

Vierailija
44/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku pussissa kasvanut? Ihan normaalia tuo on.

Itse on pari kertaa käynyt ukkomiehen luona panemassa, kun vaimo on ollut lapsen kanssa reissussa. Aviovuoteessa hoidettiin hommat ja kas kummaa kumien osto oli unohtunut, vaikka niistä sovittiin etukäteen. Passitin miehen ostamaan niitä. Ihmeen luottavainen oli, kun jätti minut siksi aikaa yksin asuntoonsa, vaikka oltiin vasta 5 minuuttia sitten tavattu ensimmäistä kertaa elämässä. Aluksi mies käytti kumia, mutta jossain vaiheessa hermostui ja otti pois kesken kaiken. Eipä paljoa ajatellut vaimoaan. Soitteli vielä peräänkin ja olisi halunnut uudestaan, mutta minä en lämmennyt, kun mies ei pitänyt omaa osuuttaan sopimuksesta.

Toinen tapaus oli vieläkin härskimpi. Tämän miehen kanssa meillä oli ollut pidempi salasuhde. Kumia ei käytetty enää siinä vaiheessa (mikä oli tyhmää, koska molemmilla oli useampia sivusuhteita). Mies kutsui kotiinsa, kun vaimo oli työreissulla. Lapset olivat kotona nukkumassa. Eivät onneksi heränneet, kun puuhailimme.

Vierailija
45/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko annat vieraitten miesten panna sua ilman kortsua? Eikö yhtään mietitytä taudit?

Vierailija
46/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Kai tiesit, että paljalla tautien saaminen on yllättävän helppoa. Ilmeisesti sinulla on jo herpes, kondylooma, hiv tai vastaava, kun et välitä suojata itseäsi.

Sen takia panen vain tasokkaita naisia paljaalla.

M38

Näin kaikki muutkin ajattelevat ja taudin siirtyvät näpsäkästi kohteesta toiseen.

Vierailija
47/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

todellakin ne geenit, ne geenit... Jos lapsia haluaa, sut on kyllä syytä skipata.

Vierailija
48/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on pakko avautua.

Olen 33-v yh-äippä ja käyn aika usein ravintolassa. Tapaan jatkuvasti perheellisiä miehiä, ja he lähtisiväät auliisti vieraan naisen matkaan. Joskus olen jonkun sellaisen matkaan lähtenytkin, koska en ole tiennyt hänen olevan perheellinen. Ollaan päästy meille ja kun tulee "niiden" hommien aika, selviää ettei miehellä ole mukana kumeja ollenkaan. Siis kerrataan.Perheellinen mies lähtee vieraisiin naisiin ilman kumia. Kyllä. Itsellä on onneksi pillerit, etten tuu paksuksi.

Sitten ihmetellään kun taudit leviävät ja tulee yllätysmoka-raskauksia. Minä en ihmettele enää mitään. Jos haluaisin jonkun hyvätuloisen dippainssin (saisi kunnon elarit) lapseni isäksi, voisin mikä ilta vain lähteä kapakkaan ja iskeä jonkun ja lähteä meille ja voisin tulla raskaaksi vaikka heti.

Miehet hoi, vanha juttu, mutta mikä ihmeen järki tässä on!

se DI ei auta jos et tiedä nimeä eli nimi selville ja ajokortti .

Vierailija
49/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Näin kaikki muutkin ajattelevat ja taudin siirtyvät näpsäkästi kohteesta toiseen.

Tasokas nainen ei pane vieraita ilman kumia. Yleensä ne tasokkaat ovat vakisuhteissa.

Vierailija
50/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku pussissa kasvanut? Ihan normaalia tuo on.

Itse on pari kertaa käynyt ukkomiehen luona panemassa, kun vaimo on ollut lapsen kanssa reissussa. Aviovuoteessa hoidettiin hommat ja kas kummaa kumien osto oli unohtunut, vaikka niistä sovittiin etukäteen. Passitin miehen ostamaan niitä. Ihmeen luottavainen oli, kun jätti minut siksi aikaa yksin asuntoonsa, vaikka oltiin vasta 5 minuuttia sitten tavattu ensimmäistä kertaa elämässä. Aluksi mies käytti kumia, mutta jossain vaiheessa hermostui ja otti pois kesken kaiken. Eipä paljoa ajatellut vaimoaan. Soitteli vielä peräänkin ja olisi halunnut uudestaan, mutta minä en lämmennyt, kun mies ei pitänyt omaa osuuttaan sopimuksesta.

Toinen tapaus oli vieläkin härskimpi. Tämän miehen kanssa meillä oli ollut pidempi salasuhde. Kumia ei käytetty enää siinä vaiheessa (mikä oli tyhmää, koska molemmilla oli useampia sivusuhteita). Mies kutsui kotiinsa, kun vaimo oli työreissulla. Lapset olivat kotona nukkumassa. Eivät onneksi heränneet, kun puuhailimme.

Taidat olla melkoinen lorttoilija.

Vierailija
51/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

Hiv onkin positiivinen asia.

Vierailija
52/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

todellakin ne geenit, ne geenit... Jos lapsia haluaa, sut on kyllä syytä skipata.

Se, kuinka monen kanssa panee ja paneeko ehkäisyn kanssa vai ilman, ei läheskään aina kerro älykkyydestä yhtään mitään, vaan enemmänkin jostain muista persoonallisuuden piirteistä.

Usein myös ulkopuoliselle jonkun toisen ihmisen toiminta saattaa näyttää harkitsemattomalta impulsiivisuudelta, vaikkei se sitä olisikaan, vaan täysin harkittua. Meitä ihmisiä kun on niin paljon erilaisia.

Kunpa ihmiset edes ymmärtäisivät mitä älykkyys oikeasti tarkoittaa... Sitä ei pysty arvioimaan etenkään minkään seksikäyttäytymisen perusteella. Sitä varten on ihan muunlaisia testejä kehitetty.

Vierailija
53/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Tasokas nainen ei pane vieraita ilman kumia. Yleensä ne tasokkaat ovat vakisuhteissa.

Niin tasokkaan parisuhteessa olevan naisen ei tarvitse paneskella vieraita kun mies tuo kuitenkin taudit kotiin tuliaisena.

Vierailija
54/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M38

M38

Yleensä heillä onkin sormus vasemmassa nimettömässä, joka vain enemmän kiihottaa.

M38

Vierailija
55/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tuon vaikka itse en ravintolassa käy. Tuntuu että nuo perheelliset on ihan pahimpia. On se niin sääli. Niin turhia asioita elämässä. Sillä hetken hurmalla ei ole mitään arvoa. Päinvastoin. Kaikki oikeasti tärkeä rikkoutuu. Tekee rumaa jälkeä ihmisessä.

Vierailija
56/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei tässä ole nyt mitään merkitystä onko mies varattu vai ei, vaan siinä kondomin käytössä. Koska jos ekalla kerralla mennään sänkyyn niin ei ole kyse muusta kuin seksistä. Siinä on turha vikistä, että oli varattu, molemmat kyllä tiesivät missä mennään. Se on tosiaan ihme ettei käyttäisi kondomia, mutta sellaista se on, tyhmyys, molemmin puolin.

Vierailija
57/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää se, jos joku nainen vielä hyppää petiin sen jälkeen kun havaitsee ettei miehellä ole kortsuja. Mietittekö yhtään, että tuo mies on varmaasti muiden kanssakin pelehtinyt ilman kortsua. Aika varma tautitapaus eikä se kortsukaan kaikelta hauskanpidossa suojaa.

Vierailija
58/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin miksi ap on yh.

Vierailija
59/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheelliset naisethan ei tämmösiä harrasta.... Ne käy baareissa vaan "tanssimassa".

Vierailija
60/160 |
28.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoin muutama vuosi sitten nettiin ilmoituksen, että olen nuori opiskelija ja etsin seksiseuraa. Halusin siis pari vakkarimiestä, jotka maksaisivat seksistä. Sain todella paljon viestejä joista ainakin puolet oli perheellisiltä miehiltä. Kertoivat suoraan, että ovat naimissa/lapsia, mutta kaipaavat säännöllistä seksiä suhteen ulkopuolella ja maksaisivat siitä. Tuli vähän nuorelle vähän sinisilmäiselle tytölle yllätyksenä, että näitä pettureita oli noinkin paljon. Enkä muuten lähtenyt tapamaan heistä ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä