Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset
Kohta alkaa! Minkälaisia ennakko-odotuksia mammoilla on?
Kommentit (320)
Ihme valitusta täällä siitä että vanhuskoirat merkkaa ja vaipattomuutta harjoitteleva taapero tekee vahinkoja. Ihan luonnollista se on. Koiratkin ikääntyy ja niille voi tulla muistiin vikaa, 14v koira on jo yhtä iäkäs koiraksi kuin yli 80v ihminen ihmiseksi. Siinä voi hyvin alkaa tulla vahinkoja ja koira unohta sisäsiiteysjutut, täysin normaalia vanhuskoiralle.
Vierailija kirjoitti:
Näiden rakkaus näkyy kyllä hienosti. Ihana seurata tavallista onnea, johon ei tarvii just niit kelloja ja rahoja.
Nii kunhan sitä rahaa on ja paljon! Ja silti vaimoa masentaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden rakkaus näkyy kyllä hienosti. Ihana seurata tavallista onnea, johon ei tarvii just niit kelloja ja rahoja.
Nii kunhan sitä rahaa on ja paljon! Ja silti vaimoa masentaa..
Niinpä. Ei taida asunto- tai mökkilainat painaa tuota paria.
Mitä Tonille tapahtui vuonna 2003, siis kun sanoi että tuolloin järki meni? Olin itse tuon vuoden vauvakuplassa enkä muista mitään julkisuuteen tullutta tuosta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?
Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa.
Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!
Mun mies syö "salaa" kauppareissulla suklaata ja sille on elämys se eli eiköhän ole noilla sama eli toinen tietää toisen sen verran hyvin ettei se ole oikeastaan salaa.. Ja minulle on ihan sama mitä mies syö eli taitaa itseltään salaa sen suklaan syödä
Ok. Jos se on se ja sama mitä mies syö niin tuskin se silloin on mainitsemisen arvoista tai ahdistaa vaimoa. En näe että teillä on yhtään sama tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä Tonille tapahtui vuonna 2003, siis kun sanoi että tuolloin järki meni? Olin itse tuon vuoden vauvakuplassa enkä muista mitään julkisuuteen tullutta tuosta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Oman vaimon kutsuminen Mammaksi. Yök yök yök yök yök!
Liittyisköhön siihen, että äiti on på svenska mamma..
Ihana kesäpaikka heillä! Mökkikuume tuli...
Parasta jaksossa olivat nuo ylisuloiset koirat<3 Tykkäsin kyllä muutenkin jaksosta, ainoa jakso tällä kaudella jonka olen jaksanut katsoa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksköhän Toni on huijannut tuollaisissa asioissa? Pettää köhän?
Jannika ahdistuu sokerista, joten Tonin on käytävä jätskibaarissa salaa.
Ahdistuu sokerista niin että nelikymppinen mies käy salaa JÄTSKILLÄ?!? Ja näitä te nyt hehkutatte ihanan aitona ja normaalina parina?! Mammat p*rkele😂 Joku roti!
Ja mitä pahaa tossa on ?? Kerrankin aviomies ottaa vaimonsa fiilikset huomioon ja syö mielummin jätskin niin, ettei vaimo tiedä, Voi voi ! Onpa pahanlainen ongelma mammojen mielestä !! Voi sanpoa että olen varmastio jotain vastaavaa tehnyt salaa mieheltäni. Mun täytyy todeta, että täällä tämä mammojen raati haluaa tehdä ongelman ihan mistä vaan. Neää näkee aina ongelmia ja muutapaskaa siellä missä sitä ei ole !
Vierailija kirjoitti:
Ihme valitusta täällä siitä että vanhuskoirat merkkaa ja vaipattomuutta harjoitteleva taapero tekee vahinkoja. Ihan luonnollista se on. Koiratkin ikääntyy ja niille voi tulla muistiin vikaa, 14v koira on jo yhtä iäkäs koiraksi kuin yli 80v ihminen ihmiseksi. Siinä voi hyvin alkaa tulla vahinkoja ja koira unohta sisäsiiteysjutut, täysin normaalia vanhuskoiralle.
Just näin ajattelin itsekin koirien omistaja.
Tämä palsta on kuitenkin niin täynnä idiootteja, että turha kuvitella , että osa ymmärtäisi yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Veitola vaikutti siltä ettei ollut yhtään kiinnostunut Jannikasta, Tonista ja heidän ajatuksistaan.
"Tavalliset" asiat ei kiinnosta, odotti vain, että päästään "vaikeisiin aiheisiin".
Todella sympaattinen pariskunta nämä Virtaset. Lopussa jäi vaan ihmetyttämään, että Jannica tunsi olonsa yksinäiseksi, kun kaikki lähtivät. Mitä ihmettä? Heillähän on pieni lapsi, joka voisi olla kotona, eikä päiväkodissa.
Muistakaa, että kaikki kohtaukset ovat lavastettuja ja intiimeissäkin kohtauksissa on mukana iso tuotantotiimi kuvaajineen, äänittäjineen, valomiehineen ja ohjaajineen.
"Musta on tullut keski-ikäinen ukko, jolta näkyy perse" .D
Parasta oli Lempi koira <3 voi luoja miten ihana se oli sen frisbiinsä kanssa :) olisivat enemmän heittäneet sitä sille!
En edes lukenut koko ketjua mutta musta Wirtaset on ihana pariskunta. <3 En keksi mitään pahaa sanottavaa. Niin paljon aidompi tunnelma kuin viime viikon nukkekodissa. Tuollainen perhe-elämä ja kesäpaikka olisi ihanaa! Ja vaikka molemmilla onkin masennustaustaa yms., niin sekin on kuuluu elämään.
Tonista ja Jannikasta näkee että on aitoa rakkautta, se heidän duetto Vain elämää-sarjassa oli todella koskettava.
Ei voi muuta todeta kuin #familygoals #couplegoals #summercottagegoals #doggoals.
Ja onhan se Toni ihana muutenkin. ;)
Pallohullulle tai frisbeeaddiktille koiralle ei koskaan pysty heittämään tarpeeksi, ne ovat kyltymättömiä.
Olipa kiva jakso! Wirtaset vaikuttivat todella aidoita eikä yrittäneet olla enempää kuin oikeasti ovat. Olisin kaivannut edes yhden kävelyretken kesäpaikkan ulkopuolelle sekä Jannika ja Maria olisivat voineet jutella vielä kahdestaan Tonin lähdettyä.