Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maria Veitola yökylässä 25.1.2018 Wirtaset

Vierailija
25.01.2018 |

Kohta alkaa! Minkälaisia ennakko-odotuksia mammoilla on?

Kommentit (320)

Vierailija
161/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta vaikuttivat mukavilta, sympaattisilta ihmisiltä. Lisäksi olivat yllättävän tavallisen tuntuisia, vaikka ovatkin julkisuudessa. Rahaa heillä vissiin on, mutta sitäkään ei tuotu erityisemmin julki, päinvastoin, Toni sanoi ettei halua päteä millään kelloilla tms. Koirat olivat tietty ihan hurjan valloittavia, vanhoja ilmeisesti molemmat. Arvostan myös sitä ettei heidän tytärtään kuvattu suoraan. Aivan ihana mökki, juuri sellainen kuin mökin kuuluukin olla, ei liikaa mukavuuksia, vaan tiskit tiskataan rantasaunan luona yms.

Vierailija
162/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt et Jannika on ruotsinkielinen. Kiva, että myös lapselleen puhuu sitä

Ohis, siitähän sana äidinkieli useissa kielissä ja kulttuureissa juontaa. Äiti puhuu lapselleen omaa kieltään. Se on tärkeää lapsen kehitykselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keneen Toni viitasi kallis kello puheellaan, veikkaan että:

30 000 euron kello, 450 euron tennarit ja 800 euron aurinkolasit - tällainen on Cheekin tyyli!

Cheekin ranteessa on nähty 30000 euron kultainen Rolex-kello.

Vierailija
164/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä hieno iso terassi, onkohan Toni itse tehnyt kun pöytääkin itse rakensi.

Vierailija
165/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jannika taitaa kuulua niihin, jotka ei kestä elämään kuuluvia normaaleja vastoinkäymisiä, kuten esimerkiksi sitä, että vaari kuolee. 

Hohhoijaa. Esikoisen saaminen, siihen liittyvä ahdistus ja työ- ja muut paineet. Vaarin kuolema on ollut varmasti vain se, joka on työntänyt yli.

Hohhoijaa. Tapaan työssäni niin rankkoja juttuja kokeneita, että olen tosiaankin sitä mieltä, että erilaiset murrosvaiheet (kuten isovanhempien kuolema, niin ikävää kuin se onkin) kuuluvat normaaliin elämään. 

Hohhoiaa. Mikä sinä siltikään olet sanomaan mikä on oikea a mikä väärä tapa kokea asiat. Ei sekään ole välttämättä mikää hyvä juttu, jos elämä on niin kovaa, ettei ole varaa surra ja romahtaaki välillä. Sehä on kovaa ja kauheaa.

Samaa mieltä, todella toivon, että työsi ei ole ainakaan näiden ihmisten kohtaaminen, jos ajattelutapasi on tuo, että vain tietyt asiat saavat tuntua raskailta. Ihmiset ovat elämäntilanteensa, taustansa, kokemuksiensa aj tunteidensa kanssa hyvin erilaisia. Se mikä satuttaa tai surettaa toista, ei kosketa jotain toista ollenkaan, tai vaikka koskettaisi, niin se näkyy ulospäin eri tavalla. 

Vierailija
166/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Mulla ei oo sellasta geeniä, et pitäis pätee kelloilla” 😂😂😂

Toisin ku Miklulla. :DD

Vierailija
167/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veitola vaikutti siltä ettei ollut yhtään kiinnostunut Jannikasta, Tonista ja heidän ajatuksistaan.

Mulle ei syntynyt tuota mielikuvaa, itse asiassa Mariahan itse avautui enemmän kuin monessa muussa jaksossa. 

Oiskohan niin, että Marian perusilmeessä on jotain sellaista, joka saa sen näyttämään koko ajan vähän tympääntyneeltä vaikka ei sitä itse asiassa olisi?

Mä en jotenkaan pidä Mariasta, kun se pyörittelee noita silmiään ja aukoo päätään kaikille. Toisaalat pidän sen tyylistä kyseenalaistaa asioita, mutta ehkä vähän vähemmän kärkäs ja hyökkäävä tapa voisi olla parempi. Tosin ehkä sen perusilme vaan tekee sen fiiliksen?

Vierailija
168/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

30 000 euron kello, 450 euron tennarit ja 800 euron aurinkolasit - tällainen on Cheekin tyyli!

Sanoi aiheesta yleisesti. Ei viitannut kehenkään.

Niitä rolexgeenillä varustettuja löytyy persaukisissakin ihmisissä.

Vierailija
169/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin kovasti tästä jaksosta! :)

Julkisuudessa en ole niin pariskuntaa seurannut lukenut vain nuo masennusjutut niin odotin synkkää meininkiä, mutta olikin ihanan aito perhe!

Pisteet ettei lasta kuvattu suoraan ja pistettiin selvästi päiväkotiin siitä syystä.

Koirat olivat ihania ja pystyi itse samaistumaan jo muutaman vanhan koiran sairauksineen omistaneena ettei se kuseminen ole mikään vakava juttu ja hienoa kun sekin aidosti näytettiin.

Tämä oli niitä jaksoja, että kannatti katsoa mielipide ihmisistä muuttui :) Rahaa on, mutta mitä sitä sillä pätemään ihana mies!

Vierailija
170/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärän Jannikaa. Ensimmäisen lapsen saatuani ahdistuin ihan kamalasti ilman sen suurempaa tragediaa. Ihana mies, kauan odotettu lapsi ja asiat kaikin puolin hyvin. Taustalla kylläkin koulukiusaamista nuoruudessa ja paljon käsittelemättömiä asioita, jotka oli työnnetty syvälle mielen sopukoihin.

Lapsen saatuani pelkäsin ihan hirveästi, että menetän sen jotenkin. Sille tai mulle käy jokin onnettomuus ym. Terapia auttoi ja sain pelot normaaliin nittakaavaan! Tsemppiä Jannika!

Vierailija
171/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes lukenut koko ketjua mutta musta Wirtaset on ihana pariskunta. <3 En keksi mitään pahaa sanottavaa. Niin paljon aidompi tunnelma kuin viime viikon nukkekodissa. Tuollainen perhe-elämä ja kesäpaikka olisi ihanaa! Ja vaikka molemmilla onkin masennustaustaa yms., niin sekin on kuuluu elämään. 

Tonista ja Jannikasta näkee että on aitoa rakkautta, se heidän duetto Vain elämää-sarjassa oli todella koskettava. 

Ei voi muuta todeta kuin #familygoals #couplegoals #summercottagegoals #doggoals. 

Ja onhan se Toni ihana muutenkin. ;)

Goals goals goals goals plaa plaa.

Vierailija
172/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkkisten "masennukset" on kyllä niin nähty.

Vierailija
173/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella sympaattinen pariskunta nämä Virtaset. Lopussa jäi vaan ihmetyttämään, että Jannica tunsi olonsa yksinäiseksi, kun kaikki lähtivät. Mitä ihmettä? Heillähän on pieni lapsi, joka voisi olla kotona, eikä päiväkodissa.

Pienten lasten seura ei samalla tavalla poista yksinäisyyttä, kuin toinen aikuinen, ehkä. Kun ajattelen, että on yksin tai pienen lapsen kanssa jollain mökillä, niin voi tuntua yksinäiseltä, oli lapsi tai vauva seurana tai ei. Sillä tavalla vähän turvattomalta.

Vierailija
174/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näiden rakkaus näkyy kyllä hienosti. Ihana seurata tavallista onnea, johon ei tarvii just niit kelloja ja rahoja.

Nii kunhan sitä rahaa on ja paljon! Ja silti vaimoa masentaa..

Niin, masennusta ei voi rahalla parantaa.

Vierailija
175/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny-jaksosta tykkäsin mutta muuten tää kausi on ollut tylsä!

En ymmärrä miks Maria saa tv-töitä kun ei musta mitenkään erityisen hyvä esiintyjä eikä hyvä haastattelija. Tässäkin kuvaa liikaa itseään, ei kiinnosta hänen asiansa yhtään.

Vierailija
176/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomionhakuisia narsisteja, toinen sentään taitava muusikko (Toni). Jannikan pitää keksiä kaikkea jotta pysyy lööpeissä.

Vierailija
177/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärän Jannikaa. Ensimmäisen lapsen saatuani ahdistuin ihan kamalasti ilman sen suurempaa tragediaa. Ihana mies, kauan odotettu lapsi ja asiat kaikin puolin hyvin. Taustalla kylläkin koulukiusaamista nuoruudessa ja paljon käsittelemättömiä asioita, jotka oli työnnetty syvälle mielen sopukoihin.

Lapsen saatuani pelkäsin ihan hirveästi, että menetän sen jotenkin. Sille tai mulle käy jokin onnettomuus ym. Terapia auttoi ja sain pelot normaaliin nittakaavaan! Tsemppiä Jannika!

Mulla sama. Pitkälti sen takia olen tehnyt neljä lasta, että edes joku jäis jos joku onnettomuus kohtaisi.

Vierailija
178/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoi aiheesta yleisesti. Ei viitannut kehenkään.

Niitä rolexgeenillä varustettuja löytyy persaukisissakin ihmisissä.

Samaa mieltä, ihan yleisellä tasolla puhui viittaamatta kehenkään tiettyyn julkkikseen.

En tiedä mitä kelloja Cheek käyttää, mutta ainakin Veljeni vartija -leffassa saa isänsä kuoleman jälkeen hänen rannekellon, jolla on varmaan tunnearvoa enemmän kuin raha-arvoa.

Vierailija
179/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan chihuahuan (Putti?) kieli roikkui ulkona, koska on vanhuuttaan menettänyt hampaansa, jotka normaalisti tukisi kieltä. Näin Toni kertoi The Voice of Finlandin 1. jakson Facebook-liveseurannassa, jota piti kotisohvallaan, koira sylissään.

Vierailija
180/320 |
26.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava jakso, mutta häiritsee kun Veitola ignoorasi ihanat koirat..  :D