Kun p@skaisännöinti ei hoida töitään useasta yhteydenotosta huolimatta, mikä on seuraava taho?
Kommentit (27)
Taitaa olla Ap:lla myös pissaa päässä. Tuskin kukaan sinua häiritsee vaan sinä itse häiriköit itseäsi psykooseissa ja luulet että joku häiritsee sinua. Kyllä isännäitsijä sinunkaltaiset tunnistaa. Siksi ei tee mitään koska tietää että keksit perättömitä juttuja. Jos puhuisit totta olisit kirjoittanut tänne mikä sinua "häiritsee."
Ei, minä en kerro tänne koska se on tunnistettava juttu. Ihan kuule oikeasti häiritsee minua suoraan tuossa yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Kuspää naapuri ja sootanan laiska isännöitsijä, hmm... ettei vaan vika olisi sinussa? :)))
No naapuri ei kymmenistä pyynnöistä huolimatta lopeta ja isännöitsijä ei tee v!ttuakaan asioille. Silloin hän on saamaton vätys.
Isännöitsijän valitsee hallitus, ei yhtiökokous valitettavasti. Joka tapauksessa yhteys hallitukseen.
Ota ihmeessä yhteys hallitukseen!
T. erään taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja, joka mielellään kuulisi näistä asioista ENNEN kun haukutaan että miksi hallitus ei tee mitään asioille :)))
näitä isännöitsijöitä on tosiaan tullut vastaan jotka ei vastaa s.posteihin tai parhaimillaan ne asukkaiden postit menee roskapostikansioon suoraan. Hallituksen siis on pakko ottaa kantaa sitten asiaan ja lakihan sitoo sitä että jos kukaan ei ota kantaa siihen että isännöinti ei hoida töitään on se jo rikoslaissa oleva rikos sen jälkeen
Kuspää naapuri ja sootanan laiska isännöitsijä, hmm... ettei vaan vika olisi sinussa? :)))