Vantaan myyrmäki on siis suomen todennäköisin paikka joutua rikoksen uhriksi.
Kommentit (29)
Ihan kiva paikka asua , eka asunnon naapurissa oli juoppo perspariskunta jotka tappeli ja sillä kulki porukkaa, saivat kyllä sitten häädön.
Myyriä siellä on ainakin . Sen takia nimi myyrämäki
Myyrmäki lienee siis Suomen persuisin paikka.
Asuin lapsena. Äiti varoitteli ettei saa mennä humppumetsään. (Isomyyrin paikalla oli metsikkö jossa humalaiset viettivät aikaa)
Muuten oli silloin ihan ok paikka. Harmi jos niin muuttunut.
Olen asunut täällä Myrtsissä 38 vuotta, ei ole ollut ongelmia. Kiva paikka asua.
Vierailija kirjoitti:
Myyriä siellä on ainakin . Sen takia nimi myyrämäki
Mikä se on ruotsiksi?
Myyrmäen asukkaat ovat varmaan vähän myrtsinä tuon kuullessaan.
Turvallinen paikka. Mitä nyt postinjakaja mur hattiin raaasti, mamuset pahoinpitelevät aikuisia miehiä, ryöstöjä. Se oli hirveä paikka jo 15 vuotta sitten, mamutus ei takuulla ole tehnyt siitä paratiisia.
Melko hyvin ruskettunut kansa sielläpäin
Vierailija kirjoitti:
Olen asunut täällä Myrtsissä 38 vuotta, ei ole ollut ongelmia. Kiva paikka asua.
Mikä siellä on kivaa? Työskentelin Myyrmannissa muutaman vuoden ja mun mielestä Myrtsi vaikutti ankealta.
Riippuu mistä rikoksista puhutaan. Todennäköisin paikka joutua rikoksen uhriksi on yleensä koti.
Myrtsi, ainoa paikka, jossa olen nähnyt kauppakeskuksen ovella vartijat estämässä paikallistoa pääsemästä sisälle.
Kello oli jotain 14 viikonloppuna ja kauppakeskuksen edusta täynnä hampaatonta, lommoposkista ja kumaraa katkokävelijää ja ainejärjestöihin kuuluvaa paikallista kulttuurikermaa.
Vierailija kirjoitti:
Asun ihan vieressä eikä siellä ole koskaan ollut mitään ongelmaa kenenkään kanssa vuosikymmenien varrella. Nyt olen katsellut sieltä asuntoa. Palvelut ja yhteydet huippuluokkaa.
Sama juttu. Käyn myrtsissä useasti viikossw.
Vierailija kirjoitti:
Myyrmäki lienee siis Suomen persuisin paikka.
Epäilen ettei ne ruskeat ja mustat porukat äänestä persuja.
Vierailija kirjoitti:
Turvallinen paikka. Mitä nyt postinjakaja mur hattiin raaasti, mamuset pahoinpitelevät aikuisia miehiä, ryöstöjä. Se oli hirveä paikka jo 15 vuotta sitten, mamutus ei takuulla ole tehnyt siitä paratiisia.
Niin, ja noita kaikkia on myös esim Tampereen keskustassa
Niin no samalla logiikalla Otaniemi on todennäköisin paikka joutua Aaltoon opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin no samalla logiikalla Otaniemi on todennäköisin paikka joutua Aaltoon opiskelemaan.
Niin tuosta oli tehty ihan tutkimus ja vantaa oli siinä ykkösenä,tosin en tiedä onko se juuri myyrmäki mikä on se turvattomin paikka mutta vahva epäilys että on.
Vierailija kirjoitti:
Myrtsi, ainoa paikka, jossa olen nähnyt kauppakeskuksen ovella vartijat estämässä paikallistoa pääsemästä sisälle.
Kello oli jotain 14 viikonloppuna ja kauppakeskuksen edusta täynnä hampaatonta, lommoposkista ja kumaraa katkokävelijää ja ainejärjestöihin kuuluvaa paikallista kulttuurikermaa.
No nyt pomppas! Samanlaisia ihmisiä täällä asuu kuin muuallakin.
Asun ihan vieressä eikä siellä ole koskaan ollut mitään ongelmaa kenenkään kanssa vuosikymmenien varrella. Nyt olen katsellut sieltä asuntoa. Palvelut ja yhteydet huippuluokkaa.