Ihan kauhea tilanne (rahattomuus)
Mä en enää tiedä, mitä tehdä. Mä tarviin rahaa niin ku HETI. Ei ketään jolta lainata. Pikavippiä en saa. Myytävää ei ole äkkiseltään muuta kuin motonetin 50€ lahjakortti. Haluisko joku ostaa sen ja pelastaa yhden ihmishengen? (Tilanne on oikeasti niin paha) jos joku haluaa auttaa, kerron lisää tilanteesta.
Kommentit (263)
Tiedän tunteen, olin muutaman vuoden tuossa kurimuksessa ja se oli silkkaa helvettiä. Ja koska itsepäisesti halusi uskoa parempaan huomiseen ja säännöllisemmän työn saamiseen, sitä teki kaikkensa tehdäkseen hyvän vaikutuksen työnantajaan. Itsekin kerran lähdin tunnin varoitusajalla toisen kaupungin työpisteeseen neljän tunnin työvuoroon (tuntipalkka alle kympin) ja kävelin sieltä 15 kilometriä pakkasessa iltamyöhään kotiin kun ei riittänyt rahat bussiin molempiin suuntiin.
Eikä sitä säännöllisempää työtä koskaan tullut. Nyt opiskelen ja pelkään kuollakseni valmistumista ja työelämää, vaikka alani työtilanne on ainakin toistaiseksi ihan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ole kipeenä
Loppuu sitten ne keikkatyötkin ja tulee karenssi kun alkaa tähän... Mutta tää nyt alkaa näyttää ainoalta vaihtoehdolta :(
Älähän masennu, ilmoita olevasi flunssassa sitähän on nyt paljon liikkeellä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy vippi, ei voi lainata, päivärahat tuhlattu, motonet kaukana, työpaikka vielä kauempana, pyörällä ei pääse, kävelymatka mahdoton, kimppakyyti=nevöhööd.
Mikäköhän sulle kävis? Paista ranskalaisia öljyssä ja kaada käytetty rasva tankkiin.
Tai ööö, et mene töihin.Miksi pitää olla näin vittumainen? Huomaat että toisella on oikeesti vaikea tilanne ja pyytää apua, sun ratkaisu on tulla esittämään mukafiksua ja vittuilla? Hienoa yhteisöllisyyttä
Vitut yhteisöllisyydestä! Tässä maailmassa pärjää nykyään vain röyhkeydellä.
Nytkin liian kiltti ap on pulassa. Olisi varastanut edellisestä keikkapaikasta, huijannut työttömyyskassaa, tehnyt pimeänä töitä ym niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikset voi mennä pyörällä?
Mulla ei ole pyörää ja 43km on mulle vaan liikaa. Kermapersetyötön joo... mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei käy vippi, ei voi lainata, päivärahat tuhlattu, motonet kaukana, työpaikka vielä kauempana, pyörällä ei pääse, kävelymatka mahdoton, kimppakyyti=nevöhööd.
Mikäköhän sulle kävis? Paista ranskalaisia öljyssä ja kaada käytetty rasva tankkiin.
Tai ööö, et mene töihin.Miksi pitää olla näin vittumainen? Huomaat että toisella on oikeesti vaikea tilanne ja pyytää apua, sun ratkaisu on tulla esittämään mukafiksua ja vittuilla? Hienoa yhteisöllisyyttä
Nytkin liian kiltti ap on pulassa. Olisi varastanut edellisestä keikkapaikasta, huijannut työttömyyskassaa, tehnyt pimeänä töitä ym niin ei olisi tätäkään ongelmaa.
Kerrotko mitä mun olis pitäny varastaa? Tai miten työttömyystukia huijataan?
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin liian kiltti ap on pulassa. Olisi varastanut edellisestä keikkapaikasta, huijannut työttömyyskassaa, tehnyt pimeänä töitä ym niin ei olisi tätäkään ongelmaa.Kerrotko mitä mun olis pitäny varastaa? Tai miten työttömyystukia huijataan?
Rahaa, henkkareita, juomaa, ruokaa, lääkkeitä, pankkikortteja tai vaikka vessapaperia. Kaikki voi myydä eteenpäin.
Et ilmoita liittoon että teet keikkatöitä niin ei tarvitse odotella päivärahoja.
Mieti miten m*stalaiset elää ja huijaa niin sillä pärjää pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pankki ap:lla on?
Pop pankki
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nytkin liian kiltti ap on pulassa. Olisi varastanut edellisestä keikkapaikasta, huijannut työttömyyskassaa, tehnyt pimeänä töitä ym niin ei olisi tätäkään ongelmaa.Kerrotko mitä mun olis pitäny varastaa? Tai miten työttömyystukia huijataan?
Rahaa, henkkareita, juomaa, ruokaa, lääkkeitä, pankkikortteja tai vaikka vessapaperia. Kaikki voi myydä eteenpäin.
Et ilmoita liittoon että teet keikkatöitä niin ei tarvitse odotella päivärahoja.
Mieti miten m*stalaiset elää ja huijaa niin sillä pärjää pitkälle.
Mitä kenenkään henkkareilla tekee?? Eikä tuo nyt muutenkaan oo kovin hyvä idea...
Tee joku rötös, josta rahaa?
Jos jäät kiinni, niin häkissä on täys ylöspito.
Höh, olisin siirtänyt sulle sen verran rahaa et olisit töihin saanut auton tankattua. Mulla osuuspankki niin eipä auta tähän hätään :(
Eikö isi tai äiti /mummi antaisi synttäri ennakkoa?
Vierailija kirjoitti:
Eikö isi tai äiti /mummi antaisi synttäri ennakkoa?
Nämä on aina niin"hyviä"neuvoja. Itselläni mummo kuollut vuosikymmenet sitten ja äitikin kauan aikaa sitten ja vanha isäni on peeaa. Kaikilla ei ole sukulaisia jotka auttaa. Ei Ap
No ei. Eikä olisi bussiinkaan rahaa. Jos olisi, tankkaisin ja ajaisin itse.