Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?

Vierailija
22.01.2018 |

Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.

Kommentit (568)

Vierailija
461/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mökillä, järvi vielä jäässä, mutta kaksi joutsenta lensi auringon paistaessa rantaviivan tuntumassa pari metriä jääpinnan yläpuolella. Odottanut niiden paluuta jo pitkään. Hieno lintu.

Vierailija
462/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitarjous eht mennä toiselle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään vain yhden paskaan hinkatun kånkenin. Yleensä joudun näkemään noita hirvityksiä 5-15 kpl kun asun valitettavasti yläasteen vieressä.

Ostin tytölleni puhtaan Kånkenin :D Hän on onnellinen: minäkin olen.

Vierailija
464/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut olla kotona ja juoda vihreää teeta ihanien kaurakeksien kanssa (EU:n ruoka-apusta)

Vierailija
465/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, aurinkoinen sää.

Työpistettäni ei ollut vaihdettu, sain olla siinä mikä työvuorolistan mukaan oli.

Kävin miehen kanssa siskoni luona sairaalassa. Ostin hänelle puuvärikynät, piirustuspaperia ja teroittimen.

Vierailija
466/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ekan covidrokotuksen.

Se tilanne oli niin uusi ja erilainen, missä tämmöinen erakko on koskaan ollut. Kuitenkaan en jännittänyt muita yhtään. Siellä istuttiin isossa salissa ja joitain huudettiin sisään ja tilalle tuli uusia odottajia.

Lopulta sitten tuli omakin vuoro. Piikin jälkeen sitten mentiin vartiksi vielä istumaan vähän salia pienempään tilaan.

Tuli sellanen yhteisöllinen ja isänmaallinen olo. Meiän pikku kaupungin sakkia siellä kermasta hunsvottiin.😊

Ajat oli puoli tuntia myöhässä, niin ei ollutkaan niin nopea juttu mihin luulin meneväni. Onneksi en tiennyt ennalta että kävelen saliin joka täynnä ihmisiä, oisin alkanu jännittää vaan. Onneksi maski jotenkin luo turvaa ujolle. En arastellut yhtään mitään siellä.

Voittajaolo siis. 🏆🤘😷

Vierailija
467/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon mies katsoi minua pitkään ja silmistä näki, että piti minua viehättävänä. Tuntui hyvältä, kun oma miesystävä harvoin kehuu oikein millään tavalla. Välistä mietin, että miksi olen suhteessa, missä minuun ei oikeastaan panosteta? Näiden mietteiden takia oli ihana nähdä, että en suinkaan ole näkymätön, vaikka omalle rakkaalle näköjään olenkin...

Vierailija
468/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva keskustelu 😣

Näin harvoin täällä mitään positiivista ,

Mun ilon asiat tänään oli:

Heräsin aamulla pitkästä aikaa levänneenä

Töissä sain paljon aikaiseksi

Oli hyvä hiki treeni 40 min töiden päälle

Minkä jälkeen endorfiinit jyllää

Otimme kissan kanssa juuri päikkärit

Hyvää kevään odotusta kaikille☀️🌞

Vierailija
469/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin katkolta kotiin.

Vierailija
470/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kiskalla oli superkiva myyjä, joka innostui höpöttelemäänkin vähän kun kiskalla ei juuri tuolloin ollut muita asiakkaita. :)

Ja onnistuin olemaan töissä poikkeuksellisen tehokas. Ja aurinko on aina kiva, etenkin nyt talven jälkeen.

Vierailija
471/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain töissä vuoden työläimmät ja tärkeimmät raportit lähtemään kohtuullisen säätämisen jälkeen klo 20 ja otin loppuviikon vapaaksi 😄 Aamulla hiihtämään kantohangille 😊

Vierailija
472/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär tuli käymään ja juteltiin. Myös miehen kanssa oli mukava ilta. Kaiken kaikkiaan kiva ja aurinkoinen päivä.

Vierailija
473/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään palkankorotuksen. 🙂

Vierailija
474/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuimme mieheni kanssa rinnakkain sohvalla juttelemassa ja pidin omaa kättäni hänen suuressa lämpöisessä kourassaan :)

Vierailija
475/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti kömpelö lapseni sai uusia leikkikavereita ja vielä ihan itse ilman avustusta 🧡

Vierailija
476/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti kun ihmiset ovat ystävällisiä esim. Tervehtii tai tänään kaupassa se, että tuntematon ihminen kehui hajuvettäni :)

Haluatko kertoa mikä tuoksu on kyseessä? :)

Vierailija
477/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kipu katosi lääkärissä👍👍👍👍👍👍

Vierailija
478/568 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla kävi syömässä muuttolintuja, mm. Kymmenen komeaa peippokoirasta. Tytöt tulevat muutolta vähän myöhemmin. Mustarastas lauloi iltahämärässä.

Vierailija
479/568 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En herännyt yöllä kertaakaan ja heräsin vähän kuuden jälkeen itsestään pirteänä. Mulle hyvin nukuttu yö on tosi iso asia, ei pieni, vaikka muille pieni. Kaikki keinot kokeiltu. Nyt katsoin illalla televisiota 10 saakka, mitä en yleensä tee. Sekö se auttaakin, mitä ei suositella? 

Vierailija
480/568 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoon keitetty kaurapuuro itsetehdyllä omenahillolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä