Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masennuslääke PALAUTTI seksuaaliset halut?

Vierailija
08.03.2023 |

Yleensä kuulee päinvastaista, että masennuslääkkeet vie seksuaaliset halut, mutta minulla oli toisinpäin. Luulin jo muuttuneeni joksikin aseksuaaliseksi, mutta ilmeisesti en olekaan. Suunnilleen yhden kerran velvollisuudentunteesta kuukaudessa harrastin ennen masennuslääkkeitä seksiä, mutta nyt jopa pari kertaa viikossa. Orgasmin saan normaalisti. Mies on ainakin tyytyväinen ja toki minäkin olen.

Miksiköhän noin kävi. Kellään samanlaisia kokemuksia?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lääke sulla on ?

Vierailija
2/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu lääkkeestä, masennuslääkkeitä on erilaisia, eri vaikutusmekanismeilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä lääke sulla on ?

Seronil.

Vierailija
4/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tällaista propagandaa aletaan nyt sitten syöttää.

Vierailija
5/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei kenellekään voi olla tällaisia kokemuksia, pakko olla propagandaa.

/sarkasmi

Vierailija
6/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä, niin vaan oikeasti kävi. Harmi, jos ei mahdu sun maailmankuvaan se.

Vierailija
7/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneena ei huvita mikään. Jos lääke auttaa masennukseen, alkaa ehkä jokin huvittaakin.

Vierailija
8/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi samoin!

Vierailija
9/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuo lääke paransi itsetuntoa niin, että olis tehnyt mieli pokailla ja paneskella melkein ketä tahansa. Seksi siis kiinnosti muutenkin, mutta muuten teki musta jotenkin ihan eri persoonan, olen normaalisti hyvin ujo ja arka.

Sen jälkeen olen lopettanut vuosiksi ja aloittanut uudestaan, nyt seksi kiinnostaa vähemmän ja orgasmia ei meinaa tulla millään.

Vierailija
10/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi voi olla joko erittäin hyvä merkki siitä, että sun masennus on parempaan päin tai.. toinen negatiivisempi vaihtoehto on se, että sulla on kakssuuntanen ja SSRI-lääkkeet voi laukasta niillä manian = mania lisää seksihaluja ja parantaa itsetuntoa merkittävästi. Toki kallistun ekaan vaihtoehtoon, jos sulla ei muuten ole mitään maniaan viittavaa.

Vierailija
11/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Masentuneena ei huvita mikään. Jos lääke auttaa masennukseen, alkaa ehkä jokin huvittaakin.

Joo ja itselläni oli vielä hirveä ahdistuslooppi vuosia päässä ennen tuota lääkettä. Nyt pystyy keskittymään muihin asioihin.

Vierailija
12/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
13/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle palautti Ralph Fiennes. Minua ei ole eläessäni panettanut niin paljon ja usein kun viime kesän jälkeen kun sen elokuvia tuli harvase ilta telkkarista. Menin niin sekaisin että tarvisin päinvastoin jo jonkun lääkkeen hillitsemään himojani.

Vierailija
14/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla Lidlin kaurapuuro palautti halut

Vierailija
15/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla Lidlin kaurapuuro palautti halut

'

No samapa kai se on mistä ne palautuu. Mukava, jos palautui sullakin.

Vierailija
16/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla Pirkka parhaat sulatejuusto

Vierailija
17/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kanssa tuo seksuaaliset halut, mutta olen aseksuaali ja haluan myös pysyä sellaisena. Aikuinen lapseni näyttää olevan samanlainen. ollut aseksuaalinen aina. Kuukauden ehti syödä masennuslääkkeitä ja ilmestyi tyttöystävä. Sitä ennen ei merkkiäkään että kiinnostaisi naiset. En tiedä vaikuttaako nuo mömmöt meihin kirjolaisiin jotenkin eri tavalla. Ainaki neurolepteista tulee ihan impulsiiviseksi, agressiiviseksi, psykoottiseksi ja ahdistuneeksi. Ahdistusta ja psykoottisuutta aiheuttaa myös masennuslääkkeet. 

Vierailija
18/18 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ei näköjään pysty uskomaan, että näistä lääkkeistä tulisi mitään positiivisia vaikutuksia. Outoa sakkia täällä, kun pitää alapeukutella positiivisia kokemuksia. Täysiä typeryksiä mielestäni, joiden mielestä heidän omat mielipiteensä ovat oikeita ja muut ovat väärässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän