mikä pieni asia on tehnyt sinut tänään iloiseksi?
Minut teki iloiseksi se, kun löysin kirpparilta kaikkea ihanaa ja huomasincitymarketissa käydessäni että sieltä sai popcorn pitsaa ja Billys pizzaa eurolla. billys on lempparini. Ostin 6.
Kommentit (568)
Vessasta paloi loisteputki ja vastoin kaikkia odotuksia meillä oli varapolttimo eikä tarvinnut sen vuoksi lähteä Prismaan :)
Upea auringonpaiste, saan pyykit ulos. Sitten puolukkametsään, jääkaapissa valmis eilen tehty lasagne odottaa...
Lauantaina pääsen savusaunan lämmitykseen, vautsi vau
Ihanaa, miten tavallaan pienet ja ilmaiset asiat ilahduttaa ihmisiä.
Kivassa säässä vien puutarhakalusteet talvisuojaan. Yhden tuolin jätän, että voi nautiskella auringosta. Ties vaikka puugrilliin tulet ja makkaranpaistoa...
Töihin meno kun on työ jota jaksan ja pystyn tekemään! (Olen osatyökykyinen työtön.)
Sain antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen.
Lähden parin päivän päästä mökiltä pois. Aamulla oli useita kuikkia ihan omassa rannassa, rakastan kuikkia. Eilen laitoin pari linnunpönttöä puihin ja aamulla oli yhdessä jo talitinttejä ihmettelemässä. Haikeaa lähteä mökiltä, mutta toisaalta on mukavaa taas mennä korvesta ihmisten pariin. Hyvää syksyä kaikille
Heräsin virkeänä aurinkoiseen syyskuun aamuun melkein yhdeksän tunnin yöunien jälkeen.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Kerron illalla.
.
.
Täällä odotellaan...
Olen ollut pitkään stressaantunut. Vaadin itseltäni liikaa, ihan turhaan. Tänään olen vain löhöillyt, kuunnellut äänikirjaa ja tein Janssoninkiusauksen, joka on nyt jäähtymässä. Tällaista levollista olotilaa olen tavoitellut kauan. Aion pitää telkkarin kiinni tänäänkin. Se jotenkin rauhoittaa.
Kokeilkaa!
Kun autoilija antoi tietä, vaikkei olisi tarvinnut. Olen tottunut röyhkeisiin kuskeihin, joille suojatiet on vissiin näkymättömiä. Jotenkin ihanaa, kun joku antaa tietä vaikka vain nökötän siinä tien reunassa ts. voi tulkita, että annan autojen mennä ensin.
Se että huomenna on perjantai ja vapaa viikonloppu häämöttää jo.
Eka suuri asia on se että ehdimme saada verannan seinät ja ikkunat paikoilleen ennen syysmyrskyjä ja talvea. Iso asia joka tuottaa joka päivä pienen ilonhykäyksen.
Toinen juttu on kun mies sahasi portin pielessä seisovan kuolleen koivun, tarvitaan joka tapauksessa polttopuuta. Se on seisonut siinä jo kolmisen vuotta.
Käytin onnistuneesti lenkillä molemmat koirat yhtä aikaa. Toinen on vasta ihan pentu ja hihnassa kulkeminen mitä on, ja onhan se vähän opettelua itsellekin kulkea kahden hihnan kanssa. Mutta tänään sujui hyvin! Ehkä tää vielä tästä.
Sain äsken tehtyä viikkosiivouksen ja huomenna voin vaan keskittyä viikonloppuostoksiin töiden jälkeen!
Tein ihanassa syyssäässä 50 minuutin kävelylenkin. Sellaista en ole voinut tehdä kolmeen vuoteen - olen pystynyt vain pyöräilemään. Kiitos polven tekonivelleikkauksen, josta olen toipunut todella nopeasti.
Löysin pakastimesta pizzan, jonka luulin jonkun muun jo syöneen
Aurinko paistaa ja söin sushia.