Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)

Vierailija
21.01.2018 |

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kommentit (188)

Vierailija
101/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Mä (nainen) taas olen ollut sekä ykkönen että kakkonen miehelle, joka oli sekä ykkönen että kakkonen. Suomeksi, molemmat varattuja, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä oli vuosikausia seksisuhde, joka aikanaan kuivahti kokoon. Minusta on ihmeellistä yleistää, että kakkonen on aina nainen, ja/tai aina toivoisi virallista ykkösen paikkaa. Ei kai kukaan näihin juttuihin lähtevä ole niin naiivi?

Moni sinkku aloittajan tavoin vaikuttaa olen juuri niin naiivi. 

Itse olen ollut samanlaisessa kuviossa kuin sinäkin ja se toimi aikansa, koska molemmat tiesivät, mikä oli homman nimi. Lopulta suhde paloi loppuun ja oli aika jatkaa kohti uusia seikkailuja.

Vierailija
102/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli kiva pariviikkoinen. Olimme toisistamme tietämättä sopineet reissut samaan kohteeseen lämpimässä parin päivän erolla. Tosin kumpikaan ei ollut yksin mutta sillätavalla kuitenkin että tapaamiset oli mahdollisia. 

Käytiin iltakävelyllä rannalla, käsikkäin kuin normaalit parit. Juotiin viiniä, suudeltiin ja juteltiin kaikessa rauhassa. Pohdittiin elämää kotona, ongelmia ja sitä miten toistemme avulla jaksetaan. Muruseni laittoi vaimolleen pari linkkiä iltasanomien artikkeleista joissa puhuttiin puutteesta ja siitä miten yksi ihminen ei voi päättää  molempien puolesta. Rankkaa tekstiä mutta ilmeisesti alkaa jo rassaamaan näin vuosien kituuttamisen jälkeen. Yritti ehdottaa kompromissiakin mutta eihän vaimo siihen tietty vastannut. Kun ongelmasta ei puhuta sitä ei ole??

Päivällä käytiin rannalla jäätelöllä. Mieletöntä vaikka noihin pariin viikkoon mahtui oikeasti vain 5-6 tapaamista. Mitään tuon fyysisempää ei valitettavasti ollut mahdollista tehdä mutta olimme onnellisia tästäkin. Minä tulin eilen kotiin ja muruseni palaa huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työtön vai muuten vain vapaapäivä huomenna?

En todellakaan ole työtön. Ihan kaikilla ei vain ole työaikoja, jotkut voivat valita itse milloin ja missä tekevät työtä. Ap

Ikävää, ettet voi valita, milloin vietät aikaa elämänkumppanisi kanssa, vaan joudut tyytymään toiselta perheeltä saamiisi armopaloihin ja järjestelet vapaa-aikasi sen mukaan.

Vierailija
104/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kestän lukea, mutta yksi asia tässä mietityttää.

Jos rakkaallasi on niin kurjaa siellä “toisessa kodissa”, niin miksi hän on siellä? Eikö hän ole kuulut sellaisesta asiasta, kuin valinnan vapaus tai ero? Kannattaa vinkata.

Kiva että kestät ;)

Heillä on pieniä lapsia, jotka tarvitsevat isää. Erityisesti koska lasten äiti on ns "vaikea luonne". Ja mies rakastaa lapsiaan aidosti, mikä on aivan ihanaa. Itse olen jo sen ikäinen, että lapsentekoajat alkavat olla ohitse. Mies kaipaa ja tarvitsee kumppanikseen kaltaistani itsenäistä ja vahvaa naista, ei äitiyteen takertuvaa ja tukahtuvaa hysteerikkoa. Ap

Mieleesi ei ole juolahtanut, että äidin on pakko 'takertua' pieniin lapsiinsa, kun isukki viilettää vapaa-aikanaan naiskentelemassa muista naisia.

Mistä tiedät, että mies rakastaa lapsiaan aidosti tai että äiti on vaikea luonne? Oletko heidän perhetuttunsa ja tapaat heitä usein henkilökohtaisesti? Vai oletko erehtynyt uskomaan pettäjän satuiluja?

Vierailija
105/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, näitähän riittää :) Ja mikäs siinä, jos osataan toimia varovaisesti. Pitää myös aina tiedostaa, että kiinni voi jäädä ja mitäs sitten tehdään? Paras ystävättäreni pitää rakastajaa, tunnen hyvin myös hänen miehensä ja välillä säälin häntä...mutta nää on vaan elämää,  näin se menee. Itse olin edellisessä liitossani se petollinen petturi akka, nyt ei tulis tän miehen kanssa mieleenkään, nyt toivon (ja uskon) ettei mun mies käy koskaan vieraissa :P Sen tiedän, ettei keneenkään voi ihan täysin luottaa, kertahairahdus ei mielestäni ees pajoa merkitse, pidempi suhde sitten kylläkin. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, näin uskon :)

Vierailija
106/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ykkönen olisi ykkönen, ei kakkosta tarvittaisi.

nimim. Entinen kakkonen, joka oli jo silloinkin se ykkönen. Eikä ole miehellä ollut meidän suhteessa syytä pettää, luottamus on - toistaiseksi - 100%.

Mikä kuvittelen, että miehelle on 'syy' pettää?

Voin vähän valaista sinua, sillä minulla on ollut useita parisuhteessa olevia miehiä rakastajina. Useimmiten syy on ollut vaihtelunhalu. Moni seksuaalisesti aktiivinen mies on kertonut saavansa kotoa niin paljon seksiä kuin vain haluaa, yksi kertoi, että heillä on lähes joka päivä seksiä vaimon kanssa, mutta silti hän tykkää saada vierastakin. Osalla taas vaimon paikat eivät ole kestäneet yhtä paljon, kuin mies olisi halunnut ja osalla vaimo on haluttomampi ja usein väsynyt (varmastikin siksi, että joutuu olemaan päävastuussa pikkulapsiperheen arjen pyörittämisestä).

Vierailija
107/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on huono provo

Niin on. Oikeasti toisen naisen kanssa ei tuhlata aikaa koiralenkkeihin ja muuhun lässynlässyyn vaan hardcore seksiin.

Olen toinen nainen ja järjestely on erinomainen. Saan miehestä juhlahetket ja se ensimmäinen tylsän arjen.

Näin on vaimon kanssa kolmestaan sovittu. Kaikki saavat haluamansa, win-win-win.

Vierailija
108/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sitten aika tyhmää olettaa että pettävä mies olisi sinullekaan uskollinen. Just sayin'.

En edellytä mieheltäni uskollisuutta eikä hän minulta. Meillä on kahden aikuisen avoin suhde, joka perustuu rehellisyydelle ja luottamukselle. Ap

Tämän kohdalla repesin täysin *huutonaurua*

Vierailija
109/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ootko siiis tätä miestä vanhempi? Miten se sitten sun kanssa on??!!

Vierailija
110/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nimim. Entinen kakkonen, joka oli jo silloinkin se ykkönen. Eikä ole miehellä ollut meidän suhteessa syytä pettää, luottamus on - toistaiseksi - 100%.

Voin vähän valaista sinua, sillä minulla on ollut useita parisuhteessa olevia miehiä rakastajina. Useimmiten syy on ollut vaihtelunhalu. Moni seksuaalisesti aktiivinen mies on kertonut saavansa kotoa niin paljon seksiä kuin vain haluaa, yksi kertoi, että heillä on lähes joka päivä seksiä vaimon kanssa, mutta silti hän tykkää saada vierastakin. Osalla taas vaimon paikat eivät ole kestäneet yhtä paljon, kuin mies olisi halunnut ja osalla vaimo on haluttomampi ja usein väsynyt (varmastikin siksi, että joutuu olemaan päävastuussa pikkulapsiperheen arjen pyörittämisestä).

Täysin typerä yleistys, että kakkosnaista pitävät miehet ovat salasuhteessaan ainoastaan seksin takia. Jotkut ehkä, toiset ei. Ei tässä elämässä mikään ole niin mustavalkoista. Tunteet voi roihuta oman suhteen ulkopuolella ihan samalla lailla kuin sinkuilla.

Vierailija
111/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivoi, näitähän riittää :) Ja mikäs siinä, jos osataan toimia varovaisesti. Pitää myös aina tiedostaa, että kiinni voi jäädä ja mitäs sitten tehdään? Paras ystävättäreni pitää rakastajaa, tunnen hyvin myös hänen miehensä ja välillä säälin häntä...mutta nää on vaan elämää,  näin se menee. Itse olin edellisessä liitossani se petollinen petturi akka, nyt ei tulis tän miehen kanssa mieleenkään, nyt toivon (ja uskon) ettei mun mies käy koskaan vieraissa :P Sen tiedän, ettei keneenkään voi ihan täysin luottaa, kertahairahdus ei mielestäni ees pajoa merkitse, pidempi suhde sitten kylläkin. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi, näin uskon :)

Tämän olen oppinut elämäni aikana. Ihmistä ei ole luotu yksiavioiseksi. Uskonnollisen hapatuksen takia meihin on iskostettu typeriä moraalisääntöjä, joita harva kuitenkaan noudattaa. Moni pettäjä on sellainen, josta ei ikinä päällepäin uskoisi, ei tuttavat, sukulaiset, naapurit, eikä edes oma puoliso. Kenestäkään ei voi ikinä olla satavarma. Ei edes itsestään. Moni tulikivenkatkuisia moraalisaarnoja pettäjille pitänyt onkin saanut huomata olevansa jossain vaiheessa elämää itse tilanteessa, joka on vienyt mukanaan. Useimmilla tämä tilanne aktivoituu neljänkympin hujakoilla.

Vierailija
112/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ootko siiis tätä miestä vanhempi? Miten se sitten sun kanssa on??!!

Seksiä ne nuoremmat miehet meiltä kypsemmiltä naisilta haluavat. Olen naimisissa ja minulla on itseäni 15 v nuorempi kakkosmies rakastajana.

Voin uskoa, että pikkulapsivaihetta elävä perheeisä hakee lisäksi hetkellistä pakopaikkaa hektisen arjen keskeltä, pään silittelyä ja ymmärrystä, jota vaimo ei ehdi/jaksa antaa velvollisuuksiensa uuvuttamana. 

Vierailija
113/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?

Miksi hän on naimisissa?

Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.

"Jotain talousjuttuja..." :D Voisiko olla vielä hieman epämääräisempää?

No enpä taida vauvapalstalla heidän taloudellisen tilanteen yksityiskohdista avautua :D

Miettikää ihan tykönänne, mitä ne kolmekymmppisen lapsiperheen talousjutut voisi olla?

Ap

Kolmekymppinen mies, vai?

Ja sulla on "lapsentekoikä ohi", ts olet 40?

Kyllä nyt kaikki uskoo sun huooooonon provon!

😂

Vierailija
114/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun puhuu rehellisesti, niin se on "provo". Ihan joka ikinen kerta.

Vierailija
115/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu se on mikä virkistää.

Sain juuri äsken oikein kunnolla seksiä aidolla matolla takan edessä ;)

Nyt mies meni keittiöön kokkaamaan meille lounasta.

Kyllä nuori rakastaja on ihana!

Ap

Hahaa kyllä taas naurattaa ihan kippurassa. Seksiä matolla takan edessä. No kaippa se matto on tarpeen ettei ole ihan mustelmilla. Kuulostaa aika epämiellyttävältä sekstailupaikalta.

Vierailija
116/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa oleva mies on ihanteellinen s-kumppani, sillä hän ei yleensä kyttää, tai vaadi mitään sen kummempia. Jos olisin vailla säännöllistä seksiä, mutta en kumppania, olisi suhteessa jo oleva mies siihen ihan hyvä. Ainoa vaan että sitten pitäisi olla kyllä ihan varmaa ettei mies käräytä minua nimeltä vaimolle, tai jos käräyttäisi, niin esittäisin etten ole tiennyt miehen olevan jo toisaalla suhteessa.

Ja tottakai ne toiset henkilöt ovat juuri niin naiiveja, että uskovat kun toinen sanoo että ero tulee ihan just. Eiväthän he muuten olisi sellaisen ihmisen kanssa kakkossuhteessa. Yleensähän esitetään ettei sen aviokumppanin kanssa ole seksiäkään enää ollut vuosiin, mutta yleensä kyllä on ollut, ja on koko ajan siinä, vaikka ei ehkä kamalan usein. Ei mies sano vaimolle kun vaimo haluaa panna, että en nyt halua, koska siinä jäisi kiinni kakkossuhteesta samalla. Vaimo kun tietää että mies kyllä antaa kun vaimo haluaa, ja jos ei anna, on jotain tekeillä. 

Olen ollut toinen, ja minulla on ollut toisia, olen saattanut olla kolmas tai neljäskin, mutta en ole niin pitkiä aikoja yhden kanssa ollut vakipanosuhteessa, että noilla lukumäärillä olisi merkitystä, kun ehkäisy on kuitenkin koko ajan kunnossa.

Vierailija
117/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Mä olen myös kakkonen ja itsekin varattu.

Mahraako sun maailmaasi järkyttää miten se, että me molemmat olemme tyytyväisiä tilanteeseen. Emme halua erottaa.

Entä se, että meille molemmille on ihan ok, jos toisella on muita suhteita, katsos kun emme omista toisiamme. Kummallakaan ei ole vuosiin ollut seksiä kotona ha t-kymppisiä olemme molemmat.

Vierailija
118/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli aloituksen pointti? Minulle tuli surullinen fiilis ap:n puolesta, ja jotenkin epäilen ettei se ollut tarkoitus :) Minullakin on paljon hyviä hetkiä, viikonlpppuja ja viikkoja rakkaani kanssa. Täysin avoimesti, mitään salaamatta ja ketään satuttamatta. Ykkösiä ja ainoita toisillemme kun ollaan.

Vierailija
119/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jotkut pettää sen takia, että nainen nalkuttaa, pihtaa tai muuta. Meidän suhde alkoi ystävyydestä, joka sitten kuukausien aikana muuttui ihastukseksi. Kesti lähes vuoden ennen kuin päädyimme sänkyyn asti. Mies siis tuskin pelkästään seksin perässä oli. Ja pian sitten erosikin naisystävästään. Minä en usko, että suhteeseen mahtuu kolmatta osapuolta, jos suhde on kunnossa. Tietenkään en voi tietää, millainen meidän suhteemme on, kun olemme olleet 20 vuotta naimisissa, mutta näiden vuosien aikana ei ole ollut mitään syytä ajatella, että kerran pettäjä olisi aina pettäjä.

Vierailija
120/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti jotkut pettää sen takia, että nainen nalkuttaa, pihtaa tai muuta. Meidän suhde alkoi ystävyydestä, joka sitten kuukausien aikana muuttui ihastukseksi. Kesti lähes vuoden ennen kuin päädyimme sänkyyn asti. Mies siis tuskin pelkästään seksin perässä oli. Ja pian sitten erosikin naisystävästään. Minä en usko, että suhteeseen mahtuu kolmatta osapuolta, jos suhde on kunnossa. .

Pettämisestä on tehty iso tutkimus, jossa huomattiin, että pettäjät on yleensä aina ns. sarjapettäjiä, ne on tietynlainen ihmistyyppi.

Olosuhteet ei vaikuta niiden pettämiseen mitenkään, ne vaan pettää, koska ne pettää. Ne on myös suurin ryhmä maksullisten käyttäjissä, yleensä niillä siis pyörii useita kumppaneita, ja sitten myös maksullisissa käyntejä. 

Tuohon koko juttuun liittyi myös tuossa tutkimuksessa ekstrovertti luonne, sosiopatia yms. ja ns. cluster b häiriöt, eli persoonallisuushäiriöt, narsismi sun muut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä