Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)

Vierailija
21.01.2018 |

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kommentit (188)

Vierailija
141/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme juoppoja!? Kolme viinipulloa kahteen pekkaankin on jo aika paljon, kännin puolelle menee!

Miksi ette nauti toisistanne selvinpäin?

No ei todellakaan ole kännäilyä, vaan ihanan sivustyneeltä kuullostaa. Täällä ihan fiiliksissä opiskelijatyttö, joka teki sempan Arendtista

Noin mäkin haluan elää: ihanaa yhdessäoloa, seksuaalista kemiaa ja älyllistä tykitystä!!

Vierailija
142/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä koiria/koira sulla on? Onko sun mies kanssa koiraihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen nainen on sijalla #2.

Vierailija
144/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?

Miksi hän on naimisissa?

Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.

Maailman vanhin vale. Ja sinä vielä uskot. Usko pois että olet miehelle vain kakkonen ja helppoa seksiä ja mies valitsee vaimon jos tulee tosipaikka, usko myös se, että ei sillä ole aikomustakaan erota vaimostaan sinun vuoksesi. Jos kuitenkin se ero tulee niin 99% varmuudella siksi kun vaimo saa tietää teistä pistää pihalle. Ja mies ryömii kakkosen (sinun) luo kun ei kerta ole parempaakaan tarjolla.

Vierailija
145/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin ei ole mitään yhteistä?

Jos on yhteisiä lapsia, niin mitään niin yhdistävää asiaa ei ole olemassakaan!

Erota voi, mutta lapset ei häviä. Toki mies voi olla niin sika että "unohtaa" lapsensa, mutta onko se mies sitten ollenkaan?

Vierailija
146/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap sitä mieltä että mies toimii reilusti vaimoaan ja lapsiaan kohtaan? Onko mielestäsi sinun onnesi tärkeämpää kuin miehen lasten turvallinen, ehjä koti? Anteeksi vaan mutta tuollainen vaimon seläntakana hiiviskely ja sinum retostelu asiasta on todella säälittävää.

Mikä muuten saa sinut avautumaan salasuhteestanne VAUVA -palstalle, jossa suurin osa käyttäjistä lienee perheellisiä naisia? Et taida olla tilanteestasi kovin onnellinen kun täällä yrität retostella sillä että olet varatun miehen seksilelu. Jos oikeasti olisit tilanteestasi onnellinen, miksi et vain nauttisi siitä? Luuletko, että kunnollisessa parisuhteessa onnellisesti elävää nyt harmittaa ettei ole pelkkä viikonloppuhuora?

Vierailija
147/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki palsta-mammat! Ollaan avattu jo kolmas viinipullo ja keskusteltu mm naisfilosofeista, lähinnä Hannah Arendtista ja Ayn Randista, sekä 60-luvun lopun Nykistä (pop-taide ja rockmusiikki). Käytiin rannassa koirien kanssa kävelyllä, ihailtiin lumisadetta ja suudeltiin hellästi katulampun alla. Nyt tultiin kotiin, keitetään teetä ja aletaan tehdä listaa merkittävimmistä southern gothic -kirjailijoista :)

Olen ihan käsittämättömän onnellinen! Juuri näin haluan elää ja rakastaa!

Ap

Viettämällä aikaa vauvapalstalla? :-DDD

Vierailija
148/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme juoppoja!? Kolme viinipulloa kahteen pekkaankin on jo aika paljon, kännin puolelle menee!

Miksi ette nauti toisistanne selvinpäin?

No ei todellakaan ole kännäilyä, vaan ihanan sivustyneeltä kuullostaa. Täällä ihan fiiliksissä opiskelijatyttö, joka teki sempan Arendtista <3

Noin mäkin haluan elää: ihanaa yhdessäoloa, seksuaalista kemiaa ja älyllistä tykitystä!!

En voisi kuvitellakaan että joisimme pullotolkulla viiniä, haluamme olla aistit äärimmäisen selvinä kun olemme kahden. Lasi viiniä ruuan kanssa riittää. Mä olisin ainakin änkyräkännissä 1,5 pullosta, aikamoinen toleranssi ap:lla;)

Vierailija
149/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sen sanoo, haluaako kakkosnainen edes ykköseksi? Ei kaikki halua parisuhdetta perinteisessä muodossa. Joillekin voi olla erinomainen järjestely se, että tavataan vain sunnuntaifiiliksissä ja se, että toinen on parisuhteessa tahollaan on monille täysin ok. Ei kakkonen ole sokeasti luottava ja hartaasti odottava läheskään aina, vaan tykkää elämästä juuri näin.

Näin. Tässäkin ketjussa niin jaksetaan varoitella toista naista ja ihmetellään hänen naiiviuttaan. Taitaa useammin olla niin, että sinne vaimon paikalle ei ole mitään hinkua. Miksi olisi, kun saa ne parhaat palat ilman mitään velvollisuuksia? Hoitakoot vaimo pyykit ja puunaukset.

Olen ollut varattujen kanssa ihan vaan seksin takia ja hauskaa pitäen eikä todellakaan ole mitään hinkua vaimon paikalle. Hyvä mies huvitteluun, mutta muuten ei kyllä jaksaisi katsella paria päivää pitempään. 

Vierailija
150/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen aikoinaan ollut kakkonen. Olin silloin pienen vauvan äiti ja suhteessa vauvan isän kanssa. Meillä ei koskaan ollut rakkaus-suhdetta vaan vauva sai alkunsa kun tapailimme ja päätin pitää sen.

Tapasin nykyisen mieheni kun vauvani oli 7kk. Kirjoittelimme netissä pitkään ennen kuin tapasimme. Heti ensimmäisestä tapaamisesta lähtien meille kehittyi suhde. Muutaman viikon kuluttua mies tunnusti rakkautensa ja minä myös. Silloin tein selväksi, että hänen on erottava pitkästä liitostaan jos aikoo minun kanssa olla ja minä erosin myös vauvan isästä. En ollut mieheni ensimmäinen ”kakkonen”. Hän on ollut minulle avoin asiasta aina ja kertonut, että vaikka petti vaimoaan niin hän kärsi koko ajan pahaa oloa ja tunnontuskia. Mieheni puhui aina kauniisti (ex)vaimostaan ja oli pahoillaan siitä ettei pystynyt tätä rakastamaan.

Olemme olleet nyt 8vuotta yhdessä, olemme naimisissa ja meillä on myös yhteinen lapsi. Kaikki on hyvin.

Ennen tätä suhdetta kun olin sinkku, tapailin useita varattuja miehiä seksin merkeissä ja en muista, että kukaan olisi haukkunut vaimoaan? Uskon, että moni pettää ihan vain jännityksen/vaihtelun vuoksi, kun omassa suhteessa tulee arki vastaan on kiva tuntea kipinöitä. Silti kaikki suuret tunteet ja rakkaudet on kotona - jos ei ole niin mies eroaa.

Vierailija
151/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi moro. Täytyy kyllä melkein onnitella noin säälittävästä käytöksestä. En tiedä tosin kumpaa enemmän, seksilelua vai petturimiestä.

Molemmat ihmiskunnan pohjasakkaa näköjään....

Jos ei ole onnellinen omassa suhteessaan niin lähtee menemään eikä paneskele salaa muita. Se, ettei uskalla lähteä kertoo vain sen että on hiiri eikä mies. Ja nainen ei omista mitään moraalia kun joillain pilvilinnoilla itselleen tuon kaiken ilmeisesti oikeuttaa. "OMG oon niin onnellinen, eihän tässä mitään että tolla on lapsia ja joo onhan se naimisissa mutta mutta --". Oikeesti?! Säälittävää..

Anna mun kaikki kestää...

Vierailija
152/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin minulla ja miehellä on. 20 vuotta yhdessä ja lapset maailmalla. Tosi mukavaa.jutellaan lasten elämästä ja pohditaan milloin mitäkin asiaa.

Vierailija
153/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?

Miksi hän on naimisissa?

Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.

HAAAAHHHHAAAHHHAHahha ja sä rassu uskot. Puo pitkällä ootat ja luulet olevas tärkeä :D

Vierailija
154/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki palsta-mammat! Ollaan avattu jo kolmas viinipullo ja keskusteltu mm naisfilosofeista, lähinnä Hannah Arendtista ja Ayn Randista, sekä 60-luvun lopun Nykistä (pop-taide ja rockmusiikki). Käytiin rannassa koirien kanssa kävelyllä, ihailtiin lumisadetta ja suudeltiin hellästi katulampun alla. Nyt tultiin kotiin, keitetään teetä ja aletaan tehdä listaa merkittävimmistä southern gothic -kirjailijoista :)

Olen ihan käsittämättömän onnellinen! Juuri näin haluan elää ja rakastaa!

Ap

Ayn Rand on yhtä paljon oikea filosofi kuin J. K. Rowling. Ei mulla muuta, jatkakaa.

Vierailija
155/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jotenkin säälittävä tarina. Ei herättänyt katkeruutta, pelkoa tai vastaavia tunteita, vain sääliä.

Lapamato "mies" ei uskalla erota huonosta suhteesta, lapset, talous jne. ovat vain järjestettävissä olevia asioita, jos uskallus riittää. Tai tahto, voihan se olla, ettei suhde edes ole huono, mies vain kaipaa jännitystä, mutta on niin selkärangaton että tekee sen salaa, vaikka reiluinta olisi vain erota, jos ei yksi kumppani riitä.

Sitten reppana-nainen kirjoittelee, että rakkaani <3 saapuu pian ja sitten vietetään niin herkkää ja romanttista aikaa ja tehdään asioita kuin oikea pariskunta, vaikka sitä he eivät edes ole.

Mällipatja ja luuserimies, oikeastaan jollain hassulla tavalla great match 😂👍

Vierailija
156/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan avattu jo kolmas viinipullo

Jessus. Kaksi pulloa viiniä jo mennyt kahteen pekkaan ja kolmas on menossa? Alkoholinkäytön molemmilla täytyy olla reippaasti yli riskirajojen kun elimistö selvästi on tottunut tuollaisiin määriin eivätkä ne edes vaikuta enää.

Emme mieheni kanssa juurikaan juo, paitsi ravintolassa ruokailun yhteydessä. Tilaamme useimmiten lasillisen (12 senttiä) minulle ja ison lasillisen (24 senttiä) miehelle. Kerran otimme koko pullon ja joimme sen illallisen aikana. Olimme niin kännissä että hyvä kun pystyimme kotiin kävelemään.

Jos vetäisin kaksi pullollista viiniä jonkun kanssa olisin varmaan koomassa.

Vierailija
157/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen katsonut vierestä 20 vuotta ystävättären kakkosnaiseutta. Ystävän haluaisin olevan onnellinen ja niin hän varmaan onkin, kun on oppinut ajattelemaan vain häntä ja miestä parina. Mies on luvannut jättää ykkösen kunhan: lapsensa kasvaa aikuiseksi (on nyt 20-v) kunhan saa asuntoasiat järkättyä jne jne aikaa kuluu ja sama jatkuu, minä en pystyisi elämään polyamorisessa suhteessa kuten ystäväni, mutta pidän suuni kiinni, kunhan hän ei vastaavasti arvostele minua...

Toisaalta, minulla on toinen ystävä, joka eli kakkosena ja kun sai tarpeekseen ja halusi jättää miehen, mies jättikin perheensä...

Elämä on.

Vierailija
158/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa se aito matto. Mistä tiedän, onko kotonsni aito matto vai valematto? Esittääkö valematto vain mattoa, mutta onkin oikeasti jotain muuta? Mikä se sitten on? Rätti lattialla? Miten varmistan, että kotonani on aito matto? Rakastelemalla sen päällä?

Vierailija
159/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ayn Rand. :D

Jännää miten alkaa tunnistaa kirjoitustyylejä kun tarpeeksi kauan lukee vauva palstaa.

Vierailija
160/188 |
22.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pystyisi enää edes kirjoittamaan Ayn Rand tuon viinimäärän jälkeen, mutta tottumiskysymyksiä nämä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan