Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)
Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3
Kommentit (188)
Vierailija kirjoitti:
Oletko työtön vai muuten vain vapaapäivä huomenna?
En todellakaan ole työtön. Ihan kaikilla ei vain ole työaikoja, jotkut voivat valita itse milloin ja missä tekevät työtä. Ap
Mulle tärkeintä parisuhteessa on rehellisyys ja toisten ihmisten kunnioitus. En siis ymmärrä, miten joku voi haluta epärehellistä ja lieroa miestä tai naista. Mutta ehkä tällainen ajattelutapa on nykymaailmassa vähenemässä. Mitä kierompi sen halutumpi?
Mulla on ollut kakkosmies joka nyt kolmatta vuotta ykkönen. En tosin voi suositella kenellekään, ihan hirveät omantunnon tuskat edelleen vuosien jälkeen vaikka exälle ei ikinä kuvio selvinnytkään ja näin ollen pääsin helpolla.. Tässä ei onneksi ollut kenenkään puolelta lapsia mukana.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sitten aika tyhmää olettaa että pettävä mies olisi sinullekaan uskollinen. Just sayin'.
En edellytä mieheltäni uskollisuutta eikä hän minulta. Meillä on kahden aikuisen avoin suhde, joka perustuu rehellisyydelle ja luottamukselle. Ap
Minä tapasin aikoinani miehen joka kertoi että oli eronnut. Hyvin pian selvisi ettei näin ollutkaan. Olin kuitenkin alkanut hänen kanssaan suhteeseen, seksisellaiseen. Hetken päästä huomasin että minulle oli herännyt liikaa tunteita miestä kohtaa ja halusin lopettaa suhteen. Hän kertoi eroavansa ja niin sitten tekikin.
Olemme olleet yhdessä nyt kymmenisen vuotta. En sano että alku olisi ollut helppoa, luoda uutta suhdetta kun toinen tekee samalla eroa edellisestä jonka kanssa kuitenkin oli ollut yli 20 vuotta, tosin uskoton kaiken aikaa.
Ihminen ei ole onnellinen itsensä kanssa ja hakee esim. seksisuhteista tasapainoa itselleen. Meille kävi näin että löysimme toisistamme turvan ja tasapainon. Aluksi minun oli vaikea luottaa mieheen, tiesinhän hänen tapansa paeta suhteisiin. Nykyään hän on täysin eri mies kun tavatessamme, iloinen ja tasapainoinen hyvä aviomies. Rakastan häntä suunnattomasti ja olen hänestä kiitollinen. En tunne syyllisyyttä että mies erosi tavattuan minut, hän ei ollut suhteessaan onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3
Kestän lukea, mutta yksi asia tässä mietityttää.
Jos rakkaallasi on niin kurjaa siellä “toisessa kodissa”, niin miksi hän on siellä? Eikö hän ole kuulut sellaisesta asiasta, kuin valinnan vapaus tai ero? Kannattaa vinkata.
Kiva että kestät ;)
Heillä on pieniä lapsia, jotka tarvitsevat isää. Erityisesti koska lasten äiti on ns "vaikea luonne". Ja mies rakastaa lapsiaan aidosti, mikä on aivan ihanaa. Itse olen jo sen ikäinen, että lapsentekoajat alkavat olla ohitse. Mies kaipaa ja tarvitsee kumppanikseen kaltaistani itsenäistä ja vahvaa naista, ei äitiyteen takertuvaa ja tukahtuvaa hysteerikkoa. Ap
Eikö se kuvitteellinen mies tullutkaan kun palsta kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä sitten aika tyhmää olettaa että pettävä mies olisi sinullekaan uskollinen. Just sayin'.
En edellytä mieheltäni uskollisuutta eikä hän minulta. Meillä on kahden aikuisen avoin suhde, joka perustuu rehellisyydelle ja luottamukselle. Ap
Ja varsinkin mies vaikuttaa olevan kouluesimerkki rehellisyydestä.
Vierailija kirjoitti:
Yksi sana. Karma :)
Ehkä minä olenkin se karma ;) Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies istuu tuossa vieressä ja lukee kirjaa, juodaan viikiä ja kuunnellaan musiikkia. Hän lähettää terveisiä vauvapalstalle :) Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies istuu tuossa vieressä ja lukee kirjaa, juodaan viikiä ja kuunnellaan musiikkia. Hän lähettää terveisiä vauvapalstalle :) Ap
Upeaa! Ihan kuin vanha aviopari omissa poteroissaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?
Miksi hän on naimisissa?Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.
Mies säälistä - kuten sinunkin kanssasi. :)
Mielenkiintoista, että toisten jämät kiinnostavat.
Päinvastoin, minä olen pystynyt tarjoamaan miehelle kaikkea mitä avioliitto ei tarjoa, siis paljon muutakin kuin pelkkää seksiä. Ja ajattelen häntä toisena ihmisenä, en minään "jämänä" tai "munana", kuten täällä kirjoitetaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mies tulee passattavaksi ja omia juttujaan tekemään sun luo ja sä pidät sitä jonain kiintymyksen osoituksena. Oikeasti se vaan nauttii kun saa rauhassa lukea tai mitä milloinkin ilman että lapset on koko ajan vaatimassa jotain. Bonus on että joku hyväuskoinen hölmö vielä kantaa eteen viiniä ja ruokaa ja värkkiä tarjottimella. Eikä vaadi muuta kuin muutaman tyhjän sanan vastineeksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
Miksi hän on naimisissa?Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.
"Jotain talousjuttuja..." :D Voisiko olla vielä hieman epämääräisempää?
Vierailija kirjoitti:
Hauskinta näissä jutuissa on aina se, että nää kakkosnaiset uskoo nää syyt miksi toinen ei voi erota 😊 kyllä voi, jos tahtoa ja HALUA löytyy! Mikään syy ei tämän päivän suomessa vaadi pariskuntaa pysymään aviossa. Ei edes ne taloudelliset, vaikka niitä usein syynä käytetään. Kukaan ei suomessa nälkään kuole.
Jep. Mun mies oli se poikkeus, joka jätti vaimonsa toisen naisen vuoksi. Jos sen oikeasti haluaa tehdä, sen myös tekee.
Heheh kyllä meni taas kahvit väärään kurkkuun tuota aloitusta lukiessa, kun nauroin veet silmissä. Varmaan ihanaa sulla. Vähän kuin yhdessä pitäisitte salaisuutta miehen vaimoa vastaan, kun elämä kotona on kurjaa ja säälistä mennyt naimisiin jne. Eihän tota voi nauramatta lukea. Aika ihme heppu, jos oot ainoa salapano hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
"Jotain talousjuttuja..." :D Voisiko olla vielä hieman epämääräisempää?
No enpä taida vauvapalstalla heidän taloudellisen tilanteen yksityiskohdista avautua :D
Miettikää ihan tykönänne, mitä ne kolmekymmppisen lapsiperheen talousjutut voisi olla?
Ap
Haluatko rehellisen vastauksen? En ole (vielä?) tehnyt eropäätöstä, koska mulla on mieheni kanssa kaksi lasta ja talo. Lisäksi meillä on 12 vuoden yhteinen historia, kaikki on ns. perushyvin. Sivusuhteeni on kestänyt vasta vuoden, enkä ole vielä vakuuttunut että elämä hänen kanssaan uusperheessä olisi parempaa kuin tämä nykyinen. Ja kun rehellisyyttä peräänkuulutettiin, en halua sivusuhteen kanssa arkea. Kyllä, olen itsekäs ja inhottavakin jonkun mielestä. Tavallaan rakastan molempia miehiä, tai sitten en kumpaakaan. Avioliitossa on 10 vuotta ollut seksiongelmia, joiden vuoksi suhteeseen alunperin ajauduin yritettyäni vuosikaudet tuloksetta saada kotona muutosta aikaan. Tässä pettäjän kaunistelemattomia ajatuksia, alapeukuttakaa olkaa hyvä.