Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)
Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3
Kommentit (188)
Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?
Miksi hän on naimisissa?
Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.
Miksi naisten on aina pakko vastata näin?
Kuitenkin on vaikka kuinka paljon heitä, joista on suunnilleen miljoona kertaa ihanampi mennä sen kakkosen luo.
Vierailija kirjoitti:
No mullakin on toinen ja tuo pako arjesta ja seksi nimenomaan auttaa kestämään sitä muuta arkea. Rakastan niitä iltoja, öitä ja raukeita aamuja rakkaani kanssa. Ihanin tunne ei todellakaan ole palata kotiin, silloin on hyvin hyvin ristiriitaiset fiilikset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
Miksi hän on naimisissa?Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.
:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
Miksi hän on naimisissa?Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.
Jaa no miksei sitten voi sanoa olennaista kanssasi..
Entä jos vaimo lukeekin tätä palstaa?
Jos mun mies olisi lähdössä tiistaihin saakka mökille hiihtämään, mä kyllä hiukka hätkähtäisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisten on aina pakko vastata näin?
Kuitenkin on vaikka kuinka paljon heitä, joista on suunnilleen miljoona kertaa ihanampi mennä sen kakkosen luo.
Tämä.
Tuo nyt ei pääty hyvin. Itse olin kakkonen ja sain kyllä miehen itselleni mutta menetin omaisuuteni, terveyteni ja lapseni. Se oli tosin ihan oikein minulle sillä rikoinhan perheen ja lapset menettivät isänsä.
Jos tää järjestely sopii teille, niin porskuttakaa menemään. Vähän ehkä ketuttaa sen virallisen vaimon puolesta, jos puuhaatte hänen selkänsä takana ja raukka kuvittelee liittonsa olevan täydellinen ja puolison uskollinen. Kukaan ei halua tulla huijatuksi.
Minä olin pari vuotta toinen, mutta vaimo tiesi minusta, oli haluttomuutensa takia antanut luvan vieraisiin. Itse halusin vakipanon sillä hetkellä, joten järjestely oli ihanteellinen.
Oletko työtön vai muuten vain vapaapäivä huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kivalta.
:D
Mikä naurattaa? Mies tosiaan voi olla säälistä vaimonsa kanssa. Jos se vaimo esim. ois yhtään vähääkään samanlainen kuin mä. Joskin mä jättäisin miehen, mutta ei kaikki ole niin täysin kuin mä.
Vierailija kirjoitti:
Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3
Kestän lukea, mutta yksi asia tässä mietityttää.
Jos rakkaallasi on niin kurjaa siellä “toisessa kodissa”, niin miksi hän on siellä? Eikö hän ole kuulut sellaisesta asiasta, kuin valinnan vapaus tai ero? Kannattaa vinkata.
Ei taida kuitenkaan sulla olla kovin varma olo omasta rakkaudestasi, ku täällä pitää todistella rakkauttanne ja "ihanaa" yhdessoloanne. Tsemppiä omille ajatuksillesi sitä sinä tulet tarvitsemaan.
Mä olen kolmonen, jolle mies aina tilittää kuinka kakkonen aina uskoo pääsevänsä ykköseksi. Alkaa kuulemma jo kyllästyttää tuo kakkonen, siksi otti minut kolmosen.
On kyllä sitten aika tyhmää olettaa että pettävä mies olisi sinullekaan uskollinen. Just sayin'.
Kakkossuhteessa en luottaisi koskaan toiseen. Asiat kerrotaan parhainpain itseä ajatellen, koska puoliso ei ole paikalla kertomassa omaa näkemystään asiaan. Puoliso voi olla vaikka sairas tai raskaana, niin kerrotaan kakkossuhteelle, että kun se vaan nalkuttaa ei sitä jaksa, mutta sinä olet kaunis ja ihana.
Jos joutuu valehtelemaan isoissa asioissa vaimolleen/miehelleen, valehtelee niissä myös kakkoselle, kolmoselle jne.
Kuulostaa kivalta.
Miksi hän on naimisissa?