Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)

Vierailija
21.01.2018 |

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kommentit (188)

Vierailija
81/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihtelu se on mikä virkistää.

Sain juuri äsken oikein kunnolla seksiä aidolla matolla takan edessä ;)

Nyt mies meni keittiöön kokkaamaan meille lounasta.

Kyllä nuori rakastaja on ihana!

Ap

Vierailija
82/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies huutelee syömään :)

Palaan palstalle illan suussa. Voikaa hyvin mammat tykönänne ;) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ykkönen olisi ykkönen, ei kakkosta tarvittaisi.

nimim. Entinen kakkonen, joka oli jo silloinkin se ykkönen. Eikä ole miehellä ollut meidän suhteessa syytä pettää, luottamus on - toistaiseksi - 100%.

Vierailija
84/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helkkarin kiva varmaan kuunnella kun uuuuhhh  elämän mies avautuu tyyliin vaimon vasaravarvas-leikkauksista ja vaginoosista....so romantic.

Hyi yäks.

Vierailija
85/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies huutelee syömään :)

Palaan palstalle illan suussa. Voikaa hyvin mammat tykönänne ;) Ap

Provon kirjoittamiseen ap ei rahkeet riitä! Pantuna puolikuolleella vauvapalstalla vinkkailemassa silmää, just just. Ei syömistelemään ja raukeilemaan, huom, aidolle matolle.

Mä ymmärrän et joudut roikkumaan tässä AV suojatyössäsi ylläpito, kukaan muu ei sinua palkkaisi kuin vessoja siivoamaan, mihin olet liian laiska ja lihava😅

Vierailija
86/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

joskus vielä sinä olet se kakkonen, usko pois.

Vierailija
87/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko työtön vai muuten vain vapaapäivä huomenna?

En todellakaan ole työtön. Ihan kaikilla ei vain ole työaikoja, jotkut voivat valita itse milloin ja missä tekevät työtä. Ap

Ai sellainen työ. Tavallaan samaa hommaa. Vapaalla siitä ei saa rahaa, mutta rakastaja kustantaa ylläpidon.

Vierailija
88/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain juuri äsken oikein kunnolla seksiä aidolla matolla takan edessä ;)

Mikä tuo aito matto on?

Herää tietysti kysymys mikä on ns. feikki matto? Entä jos saa jotenkin ei-kunnolla seksiä feikkimatolla?

Mitä lisämakua aito matto tuo koko juttuun?

Vierailija
89/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla olisi ihana rakastaja, joka silloin tällöin piipahtaisi rajoitetun ajan luonani, en tuhlaisi hetkeäkään  yhteisestä ajasta johonkin vauvapalstalle tilittelyyn, en edes pitkästä viikonlopusta.

Vierailija
90/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattialla on hankala nauttia, kova selän alla ja polvet on kovilla. Tietenkin aito matto muuttaa asiaa.

Vierailija
91/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.

No mullakin on toinen ja tuo pako arjesta ja seksi nimenomaan auttaa kestämään sitä muuta arkea. Rakastan niitä iltoja, öitä ja raukeita aamuja rakkaani kanssa. Ihanin tunne ei todellakaan ole palata kotiin, silloin on hyvin hyvin ristiriitaiset fiilikset.

Mikset jätä kumppaniasi? En ihan oikeasti ymmärrä tällaisia ihmisiä, jotka pettävät, mutta sitten pitävät sitä omaa kumppania edelleen valheiden avulla talutusnuorassa sen sijaan, että tekisivät palveluksen molemmille ja eroaisivat. Miksi et voi vain antaa kumppanisi mennä? Miksi pakotat hänet olemaan sitoutunut tuollaiseen pettäjään ja valehtelijaan? Olet itsekäs ja inhottava ihminen.

Haluatko rehellisen vastauksen? En ole (vielä?) tehnyt eropäätöstä, koska mulla on mieheni kanssa kaksi lasta ja talo. Lisäksi meillä on 12 vuoden yhteinen historia, kaikki on ns. perushyvin. Sivusuhteeni on kestänyt vasta vuoden, enkä ole vielä vakuuttunut että elämä hänen kanssaan uusperheessä olisi parempaa kuin tämä nykyinen. Ja kun rehellisyyttä peräänkuulutettiin, en halua sivusuhteen kanssa arkea. Kyllä, olen itsekäs ja inhottavakin jonkun mielestä. Tavallaan rakastan molempia miehiä, tai sitten en kumpaakaan. Avioliitossa on 10 vuotta ollut seksiongelmia, joiden vuoksi suhteeseen alunperin ajauduin yritettyäni vuosikaudet tuloksetta saada kotona muutosta aikaan. Tässä pettäjän kaunistelemattomia ajatuksia, alapeukuttakaa olkaa hyvä.

Niin eli sä ihan oikeasti ajattelet, että sulla on oikeus pitää molempia miehiä varalla? Koska et tiedä, onko "vasta vuoden" kestänyt suhteesi pysyvää laatua, et aio kertoa pettämisestä miehelle mitään... Koska mielestäsi miehelläsi sitten on oikeus tietää, että vaimo on ollut suhteesta ulkona jo kauan aikaa? Sitten kun sinulla on kaikki asiat järjestyksessä ja ratkaisut mietittynä? Sitten kun sinä olet muuttanut samaan osoitteeseen uuden miehen kanssa? Sitten kun tulet raskaaksi uudelle miehelle? Missä vaiheessa aloit kuvitella, että vain sinun haluillasi ja tarpeillasi on merkitystä parisuhteessa, ja saat kohdella miestäsi kaltoin hyväuskoisena typeryksenä niin kauan kuin haluat "mietintäaikaa"? Se miten epäkunnioittaen ja itsekkäästi kohtelet nyt lastesi isää, tulee pilaamaan suhteesi koko perheeseesi.

Vierailija
92/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tapasin aikoinani miehen joka kertoi että oli eronnut. Hyvin pian selvisi ettei näin ollutkaan. Olin kuitenkin alkanut hänen kanssaan suhteeseen, seksisellaiseen. Hetken päästä huomasin että minulle oli herännyt liikaa tunteita miestä kohtaa ja halusin lopettaa suhteen. Hän kertoi eroavansa ja niin sitten tekikin.

Olemme olleet yhdessä nyt kymmenisen vuotta. En sano että alku olisi ollut helppoa, luoda uutta suhdetta kun toinen tekee samalla eroa edellisestä jonka kanssa kuitenkin oli ollut yli 20 vuotta, tosin uskoton kaiken aikaa.

Ihminen ei ole onnellinen itsensä kanssa ja hakee esim. seksisuhteista tasapainoa itselleen. Meille kävi näin että löysimme toisistamme turvan ja tasapainon. Aluksi minun oli vaikea luottaa mieheen, tiesinhän hänen tapansa paeta suhteisiin. Nykyään hän on täysin eri mies kun tavatessamme, iloinen ja tasapainoinen hyvä aviomies. Rakastan häntä suunnattomasti ja olen hänestä kiitollinen.  En tunne syyllisyyttä että mies erosi tavattuan minut, hän ei ollut suhteessaan onnellinen.

En usko. Huijaat itseäsi raasu. 

Vierailija
93/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti vieressäs on mun mies. Eipähän tarvitse mun antaa seksiä sille kammotukselle, tiedän hänellä olevan toinen. Yhdessä ollaan lasten ja yhteisen mittavan omaisuuden takia. Eri huoneet, eri rytmi. Itse en enää kaipaa seksiä, ei toi mua ole ikinä osannut tyydyttää. Oma ilo hälle aina on ollut tärkein. Pidä pelle hyvänäs ja pidä pliis se tyytyväisenä, niin minä saan olla rauhassa. Lisäksi tyydytetty mies osallistuu paremmin lastenkin kanssa, joten saan myös vapaa-aikaa itselleni. Win-win tilanne siis kaikille. Mun miehelle, mulle, sulle neiti kakkonen ja ennenkaikkea mun ja miehen lapsille, jotka saavat sekä isän parhaat puolet, että äidin.

Vierailija
94/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi ihana rakastaja, joka silloin tällöin piipahtaisi rajoitetun ajan luonani, en tuhlaisi hetkeäkään  yhteisestä ajasta johonkin vauvapalstalle tilittelyyn, en edes pitkästä viikonlopusta.

Niinpä. Jos kännykkä olisi mukana, en todellakaan aukaisisi sitä kertaakaan, netistä puhumattakaan. Provo mikä provo.

Vierailija
95/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän ne aina lupailee kakkosille että eroaa...en ymmärrä mikä siinä eroamisessa on niin vaikeaa. Kun sain tietää mun miehen kakkosesta jolle oli jo pari vuotta lupaillut eroavansa niin autoin vähäsen ja vein eropaperit käräjäoikeuteen. Piti sitten edes yks miehen sanoma asia paikkaansa.

Oli meilläkin talousjuttuja ja neljä lasta mutta ne on selvitetty. Jos haluaa erota niin ei siinä oo mitään vaikeaa. Paperit vaan vetämään ja talo myyntiin ei se sen kummempaa oo:-D

Vierailija
96/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ykkös- ja kakkosnaisen rooleissa olevana voin kertoa, että olet tehnyt sen perustavanlaatuisen virheen, että olet mennyt rakastumaan ukkomieheen.

Oma puoliso ja perhe on aina se tärkein ja kakkonen on vain pakoa arjesta, hetken hupia, jännitystä elämään, satunnaista nautintoa ilman arkihuolia. Osa pettäjistä on niin härskejä, että vedättää salarakkaitaan uskottelemalla olevansa itsekin rakastunut, vihjailemalla yhteisestä tulevaisuudesta ja kertomalla juttuja 'ilkeästä' puolisostaan tai 'ahdistavasta' perhe-elämästään. Moni tapaamistani miehistä on aluksi yrittänyt valehdella olevansa sinkku, mutta on pian tunnustanut olevansa avoliitossa tai perheellinen. Minä en näiden matkaan ole lähtenyt, koska haluan pelata avoimin kortein.

Olen ollut aina rehellinen salarakkailleni ja tehnyt heti selväksi, etten ole eroamassa, vaan sivusuhde tulee olemaan vain sitä mitä sen onkin. Sinkkuja en enää halua riesakseni, sillä siitä seuraa vain ongelmia, jos toinen kuvittelee liikoja suhteestamme. Naimisissa olevien kanssa säännöt ovat selvät kummallekin ja homma toimii. Samaa ovat sanoneet tapaamani ukkomiehetkin. Toki sinkku on siinä mielessä kätevämpi, että hänen luona on helppo tavata, eikä tarvitse maksaa jatkuvasti hotellimaksuja.

Vain idiootit uskovat näihin selityksiin, että vaimo on ihan hirviö, lapsia ei voi vielä jättää ja taloudelliset seikat estävät muka eron. Ne ovat täyttä humpuukia ja tarkoitettu vain vedättämään salarakasta, jotta tämä pysyisi käytettävissä mahdollisimman pitkään.

Vierailija
97/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi, mä en kyl tyytys tollaseen. Oon ollut salarakas,henkisesti helvettiä plus valehtelut itselle ja perheelle menemisistä. Onneks tulin järkiini ja lopetin koko touhun. En oo päivökään itkeny perään! Nyt näen miksi toimin niin. Tällä hetkellä onnellinen itsekseen, vaikka elämä kuljettikin ihanan vapaan miehen elämääni. Sullakin se tyhjyyden tunne ja huono omatunto taustalla, kun sorrut tohon. Ryhtiä nainen!

Vierailija
98/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heheh kyllä meni taas kahvit väärään kurkkuun tuota aloitusta lukiessa, kun nauroin veet silmissä. Varmaan ihanaa sulla. Vähän kuin yhdessä pitäisitte salaisuutta miehen vaimoa vastaan, kun elämä kotona on kurjaa ja säälistä mennyt naimisiin jne. Eihän tota voi nauramatta lukea. Aika ihme heppu, jos oot ainoa salapano hänelle.

Tämä. Sen verran on kokemusta näistä ukkomiehistä, että niillä on satavarmasti useampi sivusuhde kierroksessa samaan aikaan. Yksi rakastajani jäi kiinni tästä, kun etsi ahkerasti itselleen uusia panoja samalla chattipalstalla, jossa minäkin pyörin. Hän ei tiennyt keskustelevansa minun kanssani, koska kävin siellä eri nimimerkeillä. Herra lähetti minulle pari kertaa jopa oman kuvansakin. Jutut chatissa olivat ihan erilaiset kuin mitä oli kertonut minulle livenä.

Samoin toinen rakastajani, joka oli esittänyt ensikertalaista sivusuhteiluissa paljastui melkoiseksi sarjapettäjäksi samalla sivustolla.

Ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä pettäjän suoltavat suustaan. En itsekään paljasta rakastajilleni, että minulla on useampi mies, joita tapailen säännöllisesti.

Vierailija
99/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.

No mullakin on toinen ja tuo pako arjesta ja seksi nimenomaan auttaa kestämään sitä muuta arkea. Rakastan niitä iltoja, öitä ja raukeita aamuja rakkaani kanssa. Ihanin tunne ei todellakaan ole palata kotiin, silloin on hyvin hyvin ristiriitaiset fiilikset.

Voihan sen näinkin ajatella, mutta minä ainakin tiedostan sen, että se sama arki tulisi pian vastaan myös rakastajan kanssa, mikäli hynttyyt lyötäisiin yhteen. Uusperhekuviot olisivat vielä pahempi yhtälö kuin ydinperheen arki. Sivusuhde tuntuu niin kauan paratiisilta, kun siitä pysyy arki loitolla.

Vierailija
100/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluisin semmosen aitomaton,mutta ilman sitä seksiä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi