Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)

Vierailija
21.01.2018 |

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kommentit (188)

Vierailija
21/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon käyttänyt just noita samoja tekosyitä sille, etten voi erota. Vaikka oikeesti en aikonutkaan.

Vierailija
22/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sitä arkea lopulta kestäisi sinunkaan kanssa, eli yhtä suurta mielikuvitusta koko teidän rakkaus. En haluaisi elämääni noin epäluotettavaa, heikkoa ja pelkurimaista miestä, en 1. enkä 2. naisena.

Mulla ei tee pahaa lukea tätä, koska tiedän miten helppoa tuommoiseen kuplaan on paeta. Meinasin tehdä sen hankalina aikoina itsekin, mutta onneksi tajusin ajoissa että ainoa ihminen kenen avulla ne arjen ongelmat selviää on se oma puoliso, jota kohtaan kyllä vähimmäisvaatimus on rehellisyys. Rakastumista/ihastumista ei välttämättä voi valita itse, mutta rehellisyyden voi. Siis raukkamainen pelkuri tuo mies jonka jaatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te olette kertoneet sun kavereille, että mies on naimisissa? Siis kun vietätte yhteisiä iltoja porukalla, juhlitte jne. Nytkin menette yhdessä ulkoiluttamaan koiraa, joten ette selkeästi häpeä suhdettanne tai pelkää, että joku saa tietää.

Vai onko niin, että yhteinen aikanne on vähän kuin vankilaa eli vain sinä ja hän irrallaan muusta maailmasta, ei mitään muuta yhteistä kuin se suhde. Silloin aikankin minulla hälytyskello kilkattaisi ja lujaa, koska millainen olisi yhteinen tulevaisuus, jos ei nytkään kelpaa miehen vierelle kuin sängyssä.

Vierailija
24/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitä arkea lopulta kestäisi sinunkaan kanssa, eli yhtä suurta mielikuvitusta koko teidän rakkaus. En haluaisi elämääni noin epäluotettavaa, heikkoa ja pelkurimaista miestä, en 1. enkä 2. naisena.

Mulla ei tee pahaa lukea tätä, koska tiedän miten helppoa tuommoiseen kuplaan on paeta. Meinasin tehdä sen hankalina aikoina itsekin, mutta onneksi tajusin ajoissa että ainoa ihminen kenen avulla ne arjen ongelmat selviää on se oma puoliso, jota kohtaan kyllä vähimmäisvaatimus on rehellisyys. Rakastumista/ihastumista ei välttämättä voi valita itse, mutta rehellisyyden voi. Siis raukkamainen pelkuri tuo mies jonka jaatte.

1. Miksi arkea pitäisi kestää kaikkien kanssa? On erilaisia suhteita eri tarpeisiin eri ihmisillä.

2. Kylläpä olet ihmeellinen ihminen ja parempi muita.

Nuff said.

Vierailija
25/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Vierailija
26/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kans välipaloja varattu mies. Hän myös lähti mökille laskettelemaan. Hän kyllä kävi pikaisesti siellä ja otti jotain vaatetta sieltä mukaansa. Vaimo ei epäillyt mitään. En miehestä sen kummemmin välittänyt muuta kuin hyvän seksin takia. Ja oli ihan mukavaa juttuseuraa.

Vierailija
27/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuu valehtelemaan isoissa asioissa vaimolleen/miehelleen, valehtelee niissä myös kakkoselle, kolmoselle jne.

Se joka on pienissä asioissa epärehellinen, on sitä myös isoissa. Joka on isoissa asioissa epärehellinen, se on epärehellinen aivan kaikessa!

Vierailija
28/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskinta näissä jutuissa on aina se, että nää kakkosnaiset uskoo nää syyt miksi toinen ei voi erota 😊 kyllä voi, jos tahtoa ja HALUA löytyy! Mikään syy ei tämän päivän suomessa vaadi pariskuntaa pysymään aviossa. Ei edes ne taloudelliset, vaikka niitä usein syynä käytetään. Kukaan ei suomessa nälkään kuole.

Vierailija
29/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän että se mies on sun kanssa, koska ei  se mies osaa hiihtää. Ei mua enää kiinnosta missä se mies menee. Musta on vaan ihanaa kun se lähtee ja mä saan olla lasten kanssa rauhassa. Semmoisen vinkin annan kyllä sulle että usko ihan kaikkea mitä se mies sulle kertoo. meidän perheestä.

Niin ja pian saat sen miehen itsellesi. Mulla on jo asunto haussa.

Vierailija
30/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Mä (nainen) taas olen ollut sekä ykkönen että kakkonen miehelle, joka oli sekä ykkönen että kakkonen. Suomeksi, molemmat varattuja, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä oli vuosikausia seksisuhde, joka aikanaan kuivahti kokoon. Minusta on ihmeellistä yleistää, että kakkonen on aina nainen, ja/tai aina toivoisi virallista ykkösen paikkaa. Ei kai kukaan näihin juttuihin lähtevä ole niin naiivi?

Vierailija
31/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kakkonen on ykkönen

Vierailija
32/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi sana. Karma :)

Vierailija
33/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä (nainen) taas olen ollut sekä ykkönen että kakkonen miehelle, joka oli sekä ykkönen että kakkonen. Suomeksi, molemmat varattuja, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä oli vuosikausia seksisuhde, joka aikanaan kuivahti kokoon. Minusta on ihmeellistä yleistää, että kakkonen on aina nainen, ja/tai aina toivoisi virallista ykkösen paikkaa. Ei kai kukaan näihin juttuihin lähtevä ole niin naiivi?

En minä yleistänyt, kirjoitin että kakkosnainen/mies.

Vierailija
34/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nämä kakkoset ja kolmoset jne. suostuu tuollaiseen epärehellisen mieheen,onko se vaan seksi mitä siltä suhteelta hakee.Olen itse sinkku nainen ja näitä tarjouksia satelee varatuilta miehiltä(myös yhdeltä kellä on mökki ja koira..Russell)..Kerro Ap myös,että jos on se seksi vaan ja jos olet sinkku niin miksi et etsi itsellesi parempaa miestä ja joka olisi vain sinun?ja luot hänen kanssa tulevaisuuden ja taloudellisestikin pärjäisit yhdessä paremmin kun yksin eläessä..miksi haaskata aikaa tuollaisen mieheen?vai oletko rakastunut ja siksi niin helposti ohjattavissa ?

Vierailija
35/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä yleistänyt, kirjoitin että kakkosnainen/mies.

Joo, anteeksi, piti vastata aloittajalle. Palstalta jäänyt sellainen mielikuva, että tämä asetelma (ja muut versiot) loistavat täällä poissaolollaan, kun taas joka nurkalla on sinisilmäisiä kakkosnaisia kyttäämässä vaimon paikkaa.

Vierailija
36/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla ole mitään moraalia? Eikö ylipäätään varattuun mieheen koskevat naiset koe mitään häpeää? Vai onko se vaan minä, minä, minä...itse olin ykkönen ja kun sain lopulta tietää kakkosesta jäi ukko oven taakse ilman tavaroitaan. Tavarat löysi uuden paikkansa roskiksesta.

Tosin mun mies oli aivan välillä "mummolassa" eli naimassa toista. Me ykköset kyllä näemme sen valheen läpi. Emme vain aina sano sitä. Mieskin huomasi kun avain ei enää käynyt lukkoon että mummon luona oloissa oli hintansa

Vierailija
37/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sen sanoo, haluaako kakkosnainen edes ykköseksi? Ei kaikki halua parisuhdetta perinteisessä muodossa. Joillekin voi olla erinomainen järjestely se, että tavataan vain sunnuntaifiiliksissä ja se, että toinen on parisuhteessa tahollaan on monille täysin ok. Ei kakkonen ole sokeasti luottava ja hartaasti odottava läheskään aina, vaan tykkää elämästä juuri näin.

Vierailija
38/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään moraalia? Eikö ylipäätään varattuun mieheen koskevat naiset koe mitään häpeää? Vai onko se vaan minä, minä, minä...itse olin ykkönen ja kun sain lopulta tietää kakkosesta jäi ukko oven taakse ilman tavaroitaan. Tavarat löysi uuden paikkansa roskiksesta.

Tosin mun mies oli aivan välillä "mummolassa" eli naimassa toista. Me ykköset kyllä näemme sen valheen läpi. Emme vain aina sano sitä. Mieskin huomasi kun avain ei enää käynyt lukkoon että mummon luona oloissa oli hintansa

Millä tavalla kakkonen on vastuussa miehesi pettämisestä? Miehesi on itse tehnyt ratkaisunsa, tietäen riskit.

Vierailija
39/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin toinen nainen. Kunnes mies erosi vaimostaan. Ja meni naimisiin kolmannen kanssa.

Onneksi, näin jälkikäteen miettien.

Vierailija
40/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko työtön vai muuten vain vapaapäivä huomenna?

Oletko ikinä kuullut vuorotöistä, pitkistä vapaista, reissuhommista, kausitöistä ja mitä kaikkea näitä nyt on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan