Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä alkaa meidän viikonloppu (2. nainen -asiaa, jos et kestä, älä lue!)

Vierailija
21.01.2018 |

Rakkaani tulee puolen tunnin kuluttua ja lähdemme lenkille koirien kanssa. Sitten saunotellaan viikon murheet ja sen toisen kodin pahat asiat pois, sytytellään takkaa ja avataan viinipullo. Meillä on yhteistä aikaa tiistaiaamuun saakka <3

Kommentit (188)

Vierailija
41/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi nämä kakkoset ja kolmoset jne. suostuu tuollaiseen epärehellisen mieheen,onko se vaan seksi mitä siltä suhteelta hakee.Olen itse sinkku nainen ja näitä tarjouksia satelee varatuilta miehiltä(myös yhdeltä kellä on mökki ja koira..Russell)..Kerro Ap myös,että jos on se seksi vaan ja jos olet sinkku niin miksi et etsi itsellesi parempaa miestä ja joka olisi vain sinun?ja luot hänen kanssa tulevaisuuden ja taloudellisestikin pärjäisit yhdessä paremmin kun yksin eläessä..miksi haaskata aikaa tuollaisen mieheen?vai oletko rakastunut ja siksi niin helposti ohjattavissa ?

En ole ap, mutta kokeilin seksisuhdetta sinkun kanssa, mutta mies ihastui ihan liikaa ja alkoi pitää yhteyttä melkein päivittäin. Jouduin lopettamaan suhteen. Varatun kanssa on selvät sävelet. Mukavaa yhdessäoloa silloin tällöin, ja muutoin saan olla ihan rauhassa...

Vierailija
42/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Mä (nainen) taas olen ollut sekä ykkönen että kakkonen miehelle, joka oli sekä ykkönen että kakkonen. Suomeksi, molemmat varattuja, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä oli vuosikausia seksisuhde, joka aikanaan kuivahti kokoon. Minusta on ihmeellistä yleistää, että kakkonen on aina nainen, ja/tai aina toivoisi virallista ykkösen paikkaa. Ei kai kukaan näihin juttuihin lähtevä ole niin naiivi?

En minä yleistänyt, kirjoitin että kakkosnainen/mies.

Joo, anteeksi, piti vastata aloittajalle. Palstalta jäänyt sellainen mielikuva, että tämä asetelma (ja muut versiot) loistavat täällä poissaolollaan, kun taas joka nurkalla on sinisilmäisiä kakkosnaisia kyttäämässä vaimon paikkaa.

Ei mitään. :) Joo, kyllähän sitä usein puhutaan just kakkosnaisesta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään moraalia? Eikö ylipäätään varattuun mieheen koskevat naiset koe mitään häpeää? Vai onko se vaan minä, minä, minä...itse olin ykkönen ja kun sain lopulta tietää kakkosesta jäi ukko oven taakse ilman tavaroitaan. Tavarat löysi uuden paikkansa roskiksesta.

Tosin mun mies oli aivan välillä "mummolassa" eli naimassa toista. Me ykköset kyllä näemme sen valheen läpi. Emme vain aina sano sitä. Mieskin huomasi kun avain ei enää käynyt lukkoon että mummon luona oloissa oli hintansa

Millä tavalla kakkonen on vastuussa miehesi pettämisestä? Miehesi on itse tehnyt ratkaisunsa, tietäen riskit.

Hänen vastuunsa alkaa kun varattuun munaan tietoisesti koskee. Ihmiskunnan syöpä tuollainen nainen. En ole itse niin miehen kipeä että varattuun koskisin. Sinkkuja riittää

Vierailija
44/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.

Miksi naisten on aina pakko vastata näin?

Kuitenkin on vaikka kuinka paljon heitä, joista on suunnilleen miljoona kertaa ihanampi mennä sen kakkosen luo.

En usko! Silmittömästi rakastunut ihminen tekee ihan mitä vaan voidakseen olla mahdollisimman tiiviisti rakkautensa kohteen kanssa. Käytännössä jättäisi siis puolisonsa aivan varmasti jos oikeasti olisi niin palavasti rakastunut toiseen. Uskottavaa teatteria on mahdoton pitää yllä jos tunteet ovat niin totaalisesti muualla. Tottakai sille toiselle niin täytyy uskotella koska eihän hän suostuisi muuten olemaan kakkosvaihtoehtona. Vaihtelu vaan virkistää ja "loma" siitä oikeasta arjesta. Ei siinä muuta. Jos on oikeasti tosissaan niin asia on sillä selvä ja pelkkä järjestelykysymys.

Vierailija
45/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla ole mitään moraalia? Eikö ylipäätään varattuun mieheen koskevat naiset koe mitään häpeää? Vai onko se vaan minä, minä, minä...itse olin ykkönen ja kun sain lopulta tietää kakkosesta jäi ukko oven taakse ilman tavaroitaan. Tavarat löysi uuden paikkansa roskiksesta.

Tosin mun mies oli aivan välillä "mummolassa" eli naimassa toista. Me ykköset kyllä näemme sen valheen läpi. Emme vain aina sano sitä. Mieskin huomasi kun avain ei enää käynyt lukkoon että mummon luona oloissa oli hintansa

Millä tavalla kakkonen on vastuussa miehesi pettämisestä? Miehesi on itse tehnyt ratkaisunsa, tietäen riskit.

Hänen vastuunsa alkaa kun varattuun munaan tietoisesti koskee. Ihmiskunnan syöpä tuollainen nainen. En ole itse niin miehen kipeä että varattuun koskisin. Sinkkuja riittää

Ei todellakaan! Hän ei ole luvannut uskollisuutta kenellekään! Pettäjä on ihan itse vastuussa valinnoistaan ja lopultakin on ihan sama tapahtuuko edes pettämistä konkreettisella tasolla jos ihminen kuitenkin periaatteessa olisi siihen valmis. Silloin ei ole sitoutunut puolisoon ja pettämättä jättäminen johtuu vain tilaisuuksien puutteesta. Sellaisella parisuhteella ei ole mun silmissä mitään arvoa. Jos ollaan yhdessä niin molempien pitää haluta sitoutua omasta vapaasta tahdostaan. Muuten se on pelkkää teatteria.

Vierailija
46/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitänyt toista ja voin kertoa, että ensimmäinen on aina ensimmäinen. Sä olet vaan pakoa arjesta ja seksiä. Ihanin tunne on kuitenkin aina mennä kotiin sen oman rakkaan luo.

Kuitenkin on vaikka kuinka paljon heitä, joista on suunnilleen miljoona kertaa ihanampi mennä sen kakkosen luo.

En usko! Silmittömästi rakastunut ihminen tekee ihan mitä vaan voidakseen olla mahdollisimman tiiviisti rakkautensa kohteen kanssa. Käytännössä jättäisi siis puolisonsa aivan varmasti jos oikeasti olisi niin palavasti rakastunut toiseen. Uskottavaa teatteria on mahdoton pitää yllä jos tunteet ovat niin totaalisesti muualla. Tottakai sille toiselle niin täytyy uskotella koska eihän hän suostuisi muuten olemaan kakkosvaihtoehtona. Vaihtelu vaan virkistää ja "loma" siitä oikeasta arjesta. Ei siinä muuta. Jos on oikeasti tosissaan niin asia on sillä selvä ja pelkkä järjestelykysymys.

On myös elämäntilanteita, joissa ei voi ajatella näin mustavalkoisesti. On lapsia, asuntolainoja, yhteisiä firmoja ja mitä lienee.

Vierailija
47/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös elämäntilanteita, joissa ei voi ajatella näin mustavalkoisesti. On lapsia, asuntolainoja, yhteisiä firmoja ja mitä lienee.

Ja pitkiä suhteita. Harva pistää kaiken uusiksi jonkin satunnaisen seikkailun takia enää 20 tai 30 vuoden jälkeen. Toisaalta tuollainen "silmitön rakastuminen" taitaa olla hyvin nuorten juttu muutenkin. Vanhempana laskelmoi.

Vierailija
48/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti mutta ajatus on ajatus ja tunne on tunne ja jos on tarpeeksi rakastunut tunne ajaa järjen ja käytännön ohi. Sitä tunnetta ei voi piilottaa siellä oikeassa kodissaan jos sisimmässään tuntee olevansa täysin väärässä paikassa ja väärän ihmisen luona vaan tulee lähes pakokauhu kun ei voi olla siellä missä oikeasti haluaisi. Jos ei näin ole ei varmasti ole kunnolla rakastunut siihen toiseen.

Vierailija
49/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja pitkiä suhteita. Harva pistää kaiken uusiksi jonkin satunnaisen seikkailun takia enää 20 tai 30 vuoden jälkeen. Toisaalta tuollainen "silmitön rakastuminen" taitaa olla hyvin nuorten juttu muutenkin. Vanhempana laskelmoi.

Juuri niin. Siksi sen toisen naisen/miehen on ihan turha kuvitella olevansa kovinkaan erityisessä asemassa. Pelkkä seikkailu ja arjesta irtiotto, ei sen tärkeämpää. Siis ihan kiva olla olemassa mutta olisi helposti korvattavissa toisella. Toisin kuin se oikea puoliso joka on ja pysyy (jos pettäjä ei jää kiinni).

Vierailija
50/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Missä mies noin niinkuin 'virallisesti on' eli on sanonut vaimolleen olevansa?

Miksi hän on naimisissa?

Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.

Mies säälistä - kuten sinunkin kanssasi. :)

Mielenkiintoista, että toisten jämät kiinnostavat.

Vierailija
51/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Miksi hän on naimisissa?

Mökille sanoo lähtevänsä hiihtämään. Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja.

No näin hän varmaan sanoo sinulle. Täytyyhän sitä jotenkin hööpöttää toinen nainen suhteeseen. Mikäs sen parempi tapa, kuin itkeä mukamas huonoa liittoa, niin saa sympatiaa ja lohdutusta vällyjen välissä. 

Vierailija
52/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen esimieheni (mies) oli kyllä kuvottava tapaus. Oli naimisissa ja lapset muistaakseni 11-15v väliltä. Mutta silti yritti jokaista osaston nuorta naista. Ainakin huhu kulki että nai toisen osaston yhtä työntekijää.

Nainen joka sellaiseen haksahtaa niin on kyl säälittävä. Mennä nyt toisen naisen miestä naimaan.

Vierailija
53/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mullakin on toinen ja tuo pako arjesta ja seksi nimenomaan auttaa kestämään sitä muuta arkea. Rakastan niitä iltoja, öitä ja raukeita aamuja rakkaani kanssa. Ihanin tunne ei todellakaan ole palata kotiin, silloin on hyvin hyvin ristiriitaiset fiilikset.

Mikset jätä kumppaniasi? En ihan oikeasti ymmärrä tällaisia ihmisiä, jotka pettävät, mutta sitten pitävät sitä omaa kumppania edelleen valheiden avulla talutusnuorassa sen sijaan, että tekisivät palveluksen molemmille ja eroaisivat. Miksi et voi vain antaa kumppanisi mennä? Miksi pakotat hänet olemaan sitoutunut tuollaiseen pettäjään ja valehtelijaan? Olet itsekäs ja inhottava ihminen.

Vierailija
54/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sen toisen kanssa on miljoona kertaa ihanampaa, niin miksi hän on toinen, eikä ykkönen? Kun sitten on kuitenkin myös niitä, jotka ihan rehellisesti eroavat siitä huonosta suhteesta ja aloittavat uuden sen miljoona kertaa ihanamman ihmisen kanssa.

Vierailija
55/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä aina mietin näissä kuvioissa sitä, että luottaako kakkosnainen/mies sokeasti siihen että tämä puolisonsa pettäjä ei ns. pettäisi myös salakumppaniaan? Kyllä mulla tulee mieleen, että tuollainen kaksoiselämän viettäjä voi hyvinkin elää vaikka kolmoiselämää. Tai kun kakkonen yleensä toivoo suhteen virallistumista, niin ihanko tosiaan luottaa siihen että tässä suhteessa se nyt pysyy eikä minua petä?

Mä (nainen) taas olen ollut sekä ykkönen että kakkonen miehelle, joka oli sekä ykkönen että kakkonen. Suomeksi, molemmat varattuja, eikä kummallakaan aikomustakaan erota. Meillä oli vuosikausia seksisuhde, joka aikanaan kuivahti kokoon. Minusta on ihmeellistä yleistää, että kakkonen on aina nainen, ja/tai aina toivoisi virallista ykkösen paikkaa. Ei kai kukaan näihin juttuihin lähtevä ole niin naiivi?

En minä yleistänyt, kirjoitin että kakkosnainen/mies.

Joo, anteeksi, piti vastata aloittajalle. Palstalta jäänyt sellainen mielikuva, että tämä asetelma (ja muut versiot) loistavat täällä poissaolollaan, kun taas joka nurkalla on sinisilmäisiä kakkosnaisia kyttäämässä vaimon paikkaa.

Kakkosten ja kolmosten kannattaa hieman harkita onko ykköspaikka hyvä tavoite.

Minun autuaasti edesmennyt isäni oli semmoinen pelimies. Kaikista seikkailuistaan huolimatta palasi aina "uskollisesti" kakkosensa luo, jonka kanssa oli suuri perhe ja joka oli kuulemma se suuri rakkaus.

Minä olin ykkösen lapsi, jolle aikuistuessani isäni tilitti edesottamuksiaan, päissään. Sain olla eräänlainen, tosin vastentahtoinen, "uskottu". En olisi halunnut esim. äitini ja  hänen tarinaansa keskenkasvuisena kuulla, mutta kyllä sen jo näin keski-ikäisenä sulattaa.

Kiva ja hyvännököinen mies hän oli, mutta koska minulla ei ollut harhakäsityksiä hänen luonteestaan  ja tavoistaan naismaailmassa, teki joskus pahaa katsoa sitä hyväuskoisten naisten pyöritystä.

Vierailija
56/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Miksi hän on naimisissa?

Miten kestät olla noin selkärangattoman olennon kanssa? Nyt nainen jotain itsekunnioitusta!

Vierailija
57/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mullakin on toinen ja tuo pako arjesta ja seksi nimenomaan auttaa kestämään sitä muuta arkea. Rakastan niitä iltoja, öitä ja raukeita aamuja rakkaani kanssa. Ihanin tunne ei todellakaan ole palata kotiin, silloin on hyvin hyvin ristiriitaiset fiilikset.

Mikset jätä kumppaniasi? En ihan oikeasti ymmärrä tällaisia ihmisiä, jotka pettävät, mutta sitten pitävät sitä omaa kumppania edelleen valheiden avulla talutusnuorassa sen sijaan, että tekisivät palveluksen molemmille ja eroaisivat. Miksi et voi vain antaa kumppanisi mennä? Miksi pakotat hänet olemaan sitoutunut tuollaiseen pettäjään ja valehtelijaan? Olet itsekäs ja inhottava ihminen.

Samaa mieltä. Petos tulee joskus ilmi. Pahimmillaan pettäjä tuhoaa petetyn koko elämän riistämältä tältä mahdollisuuden elää oikeassa suhteessa oikean ja hyvän kumppanin kanssa.

Vierailija
58/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi halusit kertoa tämän meille ?

Luulisin,ei ole kokemusta,että pettämistä ei huudella turuilla ja toreilla.

Vierailija
59/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahaa, ette te VOI mennä tällaiseen provoon!

"Heillä ei ole mitään yhteistä. Lasten takia ovat yhdessä ja mies säälistä. Myös jotain talousjuttuja."

Sano nyt ap vielä, että eroavat kunhan lapset aikuistuvat, ja ettei heillä ole ollut seksiä enää moneen vuoteen.

Vinkki: Olisit sanonut selitykseksi vain JONKUN noista niin olisi voinut mennä läpi.

Nää on niin kuultu ja nähty.

Vierailija
60/188 |
21.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kivalta.

Miksi hän on naimisissa?

:D

Mikä naurattaa? Mies tosiaan voi olla säälistä vaimonsa kanssa. Jos se vaimo esim. ois yhtään vähääkään samanlainen kuin mä. Joskin mä jättäisin miehen, mutta ei kaikki ole niin täysin kuin mä.

Koomista on se, miten kakkonen uskoo miehen selitykset ykkösen huonoudesta. Mies ei tietenkään sano pettämisen syyksi sitä todellista, eli mies on sitoutumiskammoinen luuseri, jolle olisi paras vaihtoehto asua yhä äitinsä nurkissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan