Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumpi on nainen ja kumpi mies? Asumuserossa oleva pariskunta keskustelee.

Vierailija
19.01.2018 |

A: Onkohan siellä ne tytön uudet hanskat? Pinkit Lassietecit.
B: en oo nähnyt edes. joku HM kassi tossa onjne. voin kattoa löytyykö. ei siellä ollut lassietekkejä. minusta en ole edes nähnyt pinkkejä lassietekkejä. siis jotkut pinkit hanskat laitoin eilen mutta ne oli vanhat
A: Joo ne on vähän pienet, siksi olen käyttänyt ensisijassa Lassietecejä. Tosin nyt jopa toisetkin sellaiset ovat kadonneet 😨
B: reiman vuorelliset isot kumihanskat löysin. onkohan nää mistä kun oli laitettu tarhakassiin jossa on lainavaatteet
A: Voisiko ne olla jääneet mihinkään? Esim Orimattilaan? (B:n äiti asuu Orimattilassa)
B: kyllä mä katon hanskat aina mukaan, voin tarkistaa mutta hyvin todennäköisesti ei ole jäänyt mihinkään multa
A: Esim jos sun mutsi on laittanut jotain sen omia kamoja mukaan ja ne lasten laadukkaat hanskat ovat jääneet sinne.
B: kuten sanoin voin tarkistaa, mutta kuten myös sanoin tarkistan aina että lasten hanskat on mukana niin todennäköisyys on hyvin pieni skenaariolle mitä ehdotat. lähes olematon
A: Lapsille kun oli taas jotain halpoja vettäläpäiseviä hanskoja ilmestynyt.
B: lue mitä sanoin. ja sinun ei ole pakko käyttää halpoja hanskoja. voit antaa tänne
A: Jos se on ne lapsille pukenut ja ne laadukkaat kalliit hanskat jääneet sinne?
A: Kun olette olleet lähdössä.
B: lue edelleen mitä sanoin
A: Haluan vain saada ne kunnon hanskat mitä olen lapsille ostanut.
B: sen sijaan että sä teet jotain skenaariota omassa päässäsi ja mielikuvituksessa mitä ei ole edes tapahtunut
A: Aijaa, mä ajattelin että ne hanskat olivat sun mutsin eikä sun itsesi hankkimat.
B: sinuna tarkistaisin mihin itse on laittaanut sein sijaan että alkaa heti muita syyttää jollain skenaarioilla
A: Ostaisitko jatkossa kunnon hanskoja, tuommoisiin on turha rahaa laittaa.
B: väitit että mutsini on pukenut lapsia. ja sitä ei ole tapahtunut. niin skenaariosi on sinun omassa päässäsi. ja sikiäli vaikea lähteä mukaan siihen. ja ne hanskat voi tuoda tänne jos loukkaa sinua
A: Ehkä pitäisi lasten vaatteista tehdä linjauksia.
B: kyllähän mä linjaukset tiedän, mitään ei saa ottaa mutsilta, mutta toisaalta etpä sä voi mua täällä määräillä joten voit antaa tänne tavarat mitä ei lapset saa käyttää siellä. sun ostamat hanskat on hukassa ja syytät siitä mua ja mutsiani
A. Voitko ystävällisesti hankkia X:lle laadukkaat tekniset hanskat, kiitos.
B: jos hukkaat hanskat niin mä ostan? mikä logiikka taas tossa on muuta kun että olet varma nyt että mä olen ne hukannut muka vaikka pitäisi kattoa peiliin

(jatkuu alla)

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kommenttina niihin jossain vastauksessa mustattuihin kommentteihin, mitä minulla pidetään asiattomia, niin lukekaapa nyt oikein ajatuksella, mitä kaikkea sontaa sain kuulla edellisessä kommentissa toiselta osapuolelta. Ne negatiiviset väitteet mitä siellä esitetään, ovat keksittyjä ja epärakentavia eikä niissä  millään tavalla edistetä sitä asiaa, miten asia saataisiin jotenkin yhdessä ratkaistuksi. Minusta vastasin hyvin hillitysti siihen nähden, mitä mulle sanottiin ja mitä oli tapahtunut.

Jos itse sanoisin jollekin toiselle jotain noin tylyä, en odottaisi siihen päänsilitystä vastaukseksi.

Jos puolisoni hankkisi lapsille vaatteet yksin enkä kustannuksiin osallistuisi mitenkään ja jos vielä sen lisäksi arvokkaat hanskat jäisivät toistuvasti minun luokseni, ymmärtäisin aivan hyvin sitä, että toinen kyselisi enemmänkin, minne ne olisivat voineet jäädä ja miten ne voisi löytää. Eikä tyytyisi siihen ekaan "en mä tiedä" vastaukseen.

Mutta tosiaankin, ymmärrän että monet teistä voisivat toimia aivan toisin. "En mä tiedä" riittäisi ja sen jälkeen olisi vain törkeä yrittää auttaa miettimään, mihin ne olisivat voineet jäädä.

Ihmiset ovat niin erilaisia. Toivoisinkin vähän, että miehelle löytyisi joku sopiva samanhenkinen pari, niin voisi käydä tuontyyppisiä keskusteluja muiden kuin minun kanssa. Not my cup of tea.

Ap

Lainaapa ap tähän kohta missä B sanoi jotain tylyä tai epäasiallista? En oikeasti löydä tuosta mitään muuta kuin hän kertoo olevansa kyllästynyt siihen että sina syytät häntä jostain, niinkuin tässä syytitkin.

Vierailija
102/102 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi