Pelkään ehkäisyn pettämistä niin paljon etten pysty haluamaan seksiä enää!
Pelkään ehkäisyn pettämistä niin paljon etten pysty haluamaan seksiä enää!
klo 10:42 | 19.1.2018
Mitä tehdä tällaisessa tilanteessa? Kääntyä lesboksi?
Mitä tehdä tällaisessa tilanteessa? Kääntyä lesboksi?
Ladataan...
Sterilisaatioon jos vaan pääsee.
No sitten kannattaa etsiä poikaystävä, joka ei halua seksiä. Kai tällaisiakin miehiä löytyy. Tai sitten ryhdyt lesboksi. Tai jos et milloinkaan halau lasta, niin piuhat poikki.
Itse lopetin pilsut 3 viikkoa sitten ja vedellään paljaalla. Siinä sitä kauhua kerrakseen.
Mikä ehkäisy sinulla on? Miksi pelkäät sen pettämistä, millä todennäköisyydellä sellainen olisi odotettavissa? Voitko vaihtaa luotettavampaan ehkäisyyn? Tuo kuulostaa vähän prinsessa-ongelmalta. Ja vielä: lesboksi voi tuskin kääntyä :)
Lasten takia sitä seksiä tehdään.
Kuparikierukka. Kaksi lasta on jo enkä missään tapauksessa halua enempää. Ap
Jos ei halua enempää lapsia, on prinsessa?! Wtf!? Ap
Onko sterilisaatio aivan 100% varma sekään? Ap
Minulla ajoittain sama homma ja e-pillerit kyllä käytössä. Olen kuullut niin paljon tarinoita, kuinka ne on pettäneet.
Mee sterilisaatioon.
Vaikea samaistua näihin juttuihin, kun on kokenut vaikeaa lapsettomuutta. Tuntuu päinvastoin, ettei lasta saa aikaiseksi millään, ei edes koeputkihedelmöitykset onnistu. Ja siiten joku pelkää, että ehkäisy pettää...
Ap voithan aina tehdä abortin, jos toteutuu joku 0,00001 % poikkeus ja tulet raskaaksi ehkäisystä huolimatta.
Teit toisen yhtä tyhmän aloituksen. Surullista, että ihmiset jaksaa vastailla tällaiseen höpötykseen.
Lasten tekoa vartenhan sitä tehdään. Ei kai kukaan sitä muuten harrasta?
Me vedellään ilman kondomia enkä käytä pillereitä. Vieläkään en ole raskaaksi tullut, joten äläpä suotta stressaa.