Vierailija

Mitä tehdä tällaisessa tilanteessa? Kääntyä lesboksi?

• ylös 1
  • alas 7

Kommentit (15)

Vierailija

No sitten kannattaa etsiä poikaystävä, joka ei halua seksiä. Kai tällaisiakin miehiä löytyy. Tai sitten ryhdyt lesboksi. Tai jos et milloinkaan halau lasta, niin piuhat poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse lopetin pilsut 3 viikkoa sitten ja vedellään paljaalla. Siinä sitä kauhua kerrakseen.

Mikä ehkäisy sinulla on? Miksi pelkäät sen pettämistä, millä todennäköisyydellä sellainen olisi odotettavissa? Voitko vaihtaa luotettavampaan ehkäisyyn? Tuo kuulostaa vähän prinsessa-ongelmalta. Ja vielä: lesboksi voi tuskin kääntyä :)

Vierailija

Käyttäjä2079 kirjoitti:
Mikä ehkäisy sinulla on? Miksi pelkäät sen pettämistä, millä todennäköisyydellä sellainen olisi odotettavissa? Voitko vaihtaa luotettavampaan ehkäisyyn? Tuo kuulostaa vähän prinsessa-ongelmalta. Ja vielä: lesboksi voi tuskin kääntyä :)

Kuparikierukka. Kaksi lasta on jo enkä missään tapauksessa halua enempää. Ap

Vierailija

Käyttäjä2079 kirjoitti:

Jos ei halua enempää lapsia, on prinsessa?! Wtf!? Ap

Vierailija

Minulla ajoittain sama homma ja e-pillerit kyllä käytössä. Olen kuullut niin paljon tarinoita, kuinka ne on pettäneet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse lopetin pilsut 3 viikkoa sitten ja vedellään paljaalla. Siinä sitä kauhua kerrakseen.
          Näin on meilläkin nyt vaimon kanssa ja ei uskalla ainakaan parinvaihtoa harrastaa.

Vierailija

Vaikea samaistua näihin juttuihin, kun on kokenut vaikeaa lapsettomuutta. Tuntuu päinvastoin, ettei lasta saa aikaiseksi millään, ei edes koeputkihedelmöitykset onnistu. Ja siiten joku pelkää, että ehkäisy pettää...
Ap voithan aina tehdä abortin, jos toteutuu joku 0,00001 % poikkeus ja tulet raskaaksi ehkäisystä huolimatta.

Vierailija

Teit toisen yhtä tyhmän aloituksen. Surullista, että ihmiset jaksaa vastailla tällaiseen höpötykseen.

Vierailija

Me vedellään ilman kondomia enkä käytä pillereitä. Vieläkään en ole raskaaksi tullut, joten äläpä suotta stressaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.