Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
141/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen 70/80/90-lukujen musiikkia ja melkein aina Radio Suomea, pois lukien suorat urheilulähetykset, jotka tulevat Yle Puheelta. Enkä myöskään hallitse äidinkielen kirjoitusta kunnolla. M34

Vierailija
142/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa vessassa isommilla tarpeilla käyminen. JOstain syystä tämä on joillekin ylitsepääsemättömän noloa ja kakkoshädässä on pakko päästä aina kotiin vessaan. Jos on oikeasti hätä niin mitä sitä turhaan pidättelemään, jos vessaan on pääsy. Toki omat jäljet pöntöstä pitää pestä

Minä käyn myös sumeilematta kakalla yleisö-WC:ssä jos kakattaa, mutta en jätä sotkua jälkeeni. Housuunpaskominen se vasta noloa oiskin, onko ihmiset ajatelleet sitä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
143/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/85 kg

Vierailija
144/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa vessassa isommilla tarpeilla käyminen. JOstain syystä tämä on joillekin ylitsepääsemättömän noloa ja kakkoshädässä on pakko päästä aina kotiin vessaan. Jos on oikeasti hätä niin mitä sitä turhaan pidättelemään, jos vessaan on pääsy. Toki omat jäljet pöntöstä pitää pestä

Minä käyn myös sumeilematta kakalla yleisö-WC:ssä jos kakattaa, mutta en jätä sotkua jälkeeni. Housuunpaskominen se vasta noloa oiskin, onko ihmiset ajatelleet sitä :D

Pakko lisätä sen verran omaan viestiin että minua ällöttää ja joskus jopa oksettaa mennä toisen wc:n käyttäjän jäljiltä paskanhajuiseen vessaan, mutta eihän sille mitään mahda.

Vierailija
145/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairastan masennusta ja minulla on vakavaa ahdistusta ja paniikkihäiriötä. Sitä pitäisi hävetä ja esimerkiksi tämän palstan mukaan en olisi saanut missään nimessä lisääntyä. Pidän silti itseäni hyvänä äitinä joka laittaa lapset aina kaiken edelle.

Katson myös paljon realitysarjoja mitä pitäisi hävetä koska vaan tyhmät katsoo. Minä rentoudun niistä enkä häpeä sitä sanoa. Kun sen sanoo ääneen ni jännä juttu miten moni tuttu tietää myös paljon eri sarjoista ja tosi-TV ohjelmista ;)

Hahaa, täällä toinen👍🏼🙂♥️

Vierailija
146/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairastan masennusta.

Yleisesti noloa?

Kenen mukaan tuo on noloa ja sitä pitäisi hävetä?

Porvoolaistenko?

Voi kuule. Minä kyllä häpeän masennustani kovasti. Häpeän sitä miltä se minussa tuntuu ja kuinka huonon se minusta tekee. Häpeän sitä, ettei kukaan kuitenkaan uskoisi miten pahalta minusta tuntuu -luulisivat että valehtelen. Ihmettelen itse suuresti kuinka julkkikset ja bloggaajat avautuvat masennuksestaan mediassa. Saavat jopa masennuksen näyttämään joltain hienolta kasvutarinalta omilla kauniilla kuvilla höystettynä. Minulle se ei ole kyllä sitä. Vaan jatkuvaa taistelua ja suurta kykenemättömyyden ja häpeän tunnetta.

Vierailija
147/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään olla ilman rintaliivejä. Omistan pienet mutta terhakat tissit. Ei paidan alta melkein edes huomaa niiden puuttumista.

Vierailija
148/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noudata kehotuksia tai kieltoja. Meillä yliopistolla on osa käytävistä kiellettyjä kulkea läpi, kun ne on potilaille yms. Ainakaaan kukaan kavereistani ei kehtaa kyseisiä reittejä käyttää. Kerran mulla ja ryhmäläisillä oli kiire, ja ite menin sitten sitä kiellettyä reittiä pitkin, kun se säästi ainakin minuutin verran. Kukaan muu ei halunnut tulla sitä reittiä ja lopulta määränpäässä pari tyyppiä katteli mua tosi vihasen näkösenä. Ilmeisesti mun käytös on noloa, mutt ei mua hävetä.

Niin, ja en oikeen tykkää auktoriteeteista. Jos opettaja käskee mua tekemään jotain tarpeetonta, tyyliin luepa seuraava kappale ääneen koko ryhmälle, niin en suostu, koska ääneen lukeminen oli ala-asteella ok mutta ei mielestäni yliopistossa. Kaverit häpeilee mun käytöstä, mutt mä en näe siihen syytä.

Moni muu asia kyllä nolottaa mua, esim kaupassa myyjältä avun pyytäminen, itseni esittely suurelle määrälle ihmisiä jne.

Vierailija
149/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Tampere, Turku ja Lahti ovat ihania kaupunkeja, sen sijaan pääkaupunki seudussa on jokin joka etoo vaikka ei nyt suoranaisesti. Yksi syy voi olla se että niin usein niin monet pääkaupunkiseutulaiset haukkuvat Turkua p-reiäksi ja Tamperetta pilluksi ilman mitään syytä.

Anteeksi off topic, mutta tämä pääkaupunkiseutulainen ei hauku Turkua ja rakastaa Tamperetta.

Vierailija
150/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räin kovaäänisesti kauheita klimppejä työpaikan lattialllekin jopa :D

Vierailija
151/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen läpi talven pelkästään putkivartisissa mustissa Kuomissa ja sehän on jos mikä av-mammojen mielestä valtavan häpeällistä.

Kuomat on ihan parhaat! Omani kuolivat traagisesti äskettäin juuri, kun lunta tuli ja niitä olisi eniten tarvittu. Toisesta lähti pohjasta pala irti. :(

Vierailija
152/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkättäminen päättömästi julkisella paikalla, naisten viikset ( kyllä niistä on miehet huomautelleet joilla ei edes parta kasva ), miesmäisyys, karvaisuus ( muutenkin vaaleat karvat ), en ole homofobikko ( tässä paikassa se on muotia), sitä jos joku ei tervehdi tai puhu paljoa, oikeiudenmukaisuus, vastuun kanto, oma tahto ja näen itseni hyvät puolet jotka voisi joku luulla narsistiudeksi ( Ihmisistä näkee että ovat kateellisia kun olen kaunis ja ystävällinen enkä kaunis ja ilkeä).

Vierailija
153/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etten kitke rikkaruohoja. En osaa hävetä sitä, kun en oikein edes osaa nähdä niitä. Multa puuttuu puutarhageeni täysin:) Sori naapurit ja muut kanssaihmiset.

Vierailija
154/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin hömpötän leikkipaikassa lapsen kanssa. Lisäksi ihmiset katsoi suht pitkään kun ostin oman jäähilejuoman leikkimaassa. Muut joivat korrektisti kahvia ja minä kiskoin kirkkaan sinistä jäähilejuomaa pillillä. Mitäpä sitten. :D

Minäkin juoksen ja kiipeilen lapsen kanssa hoplopissa,viimeeksikin olin ihan hikinen kun raahasin rullamäessä lapsille niitä isoja laskujuttuja ylös,en juo kahviakaan.

Vierailija
155/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yleensä pese käsiä, kun vessassa pikkuasioilla piipahdan.

Paperilla ne kuivaushommat tehdään, ja talvipakkasilla kädet ovat muutenkin korppuina.

Jos tiedän, että naapurieriössä on joku tarpeillaan, lasken näön vuoksi vettä ja ronksautan kovaäänisesti

sitä kuivausrullakangasta, jottei pöntöllä könöttäjä vain luule epähygieeniseksi hylkiöksi.

(Oletan hänen harrastavan samaa ;))

Hyi, miten voit olla pesemättä käsiä?? Älä sitten ihmettele, kun "kuolemantaudit" tulee!!

Suosittelen sinulle kuivaihoisena pesemään kädet sekä mahdollisimman miedolla pesuaineliuoksella + (pumppu)Essexillä. Sotket siis niitä kourassasi, hierot kaikkialle käsiisi, huuhdot ja laulat mielessä "jänis istui maassa",(sen aikaa pitää käsiä pestä lääkärien mukaan) niin kädet ovat putipuhtaat ja pehmoiset.

Nämö ohjeet sain ihotautilääkäriltä.

Vierailija
156/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä, että tykkään aikuisena söpöistä pehmoeläimistä (nalleista, kissoista jne.) ja keräilen niitä hyllyyn tai sohvannurkkaan istuskelemaan. Minulla ei ole lapsia.

Sul on mun luonto :) :)

Adoptoin näitä hylättyjä karvanaamoja kirppareilta sydän särkyneenä.

Tätä nykyä en itse mahdu sille sohvalle...

Heheh, sama täällä tykkään tosi paljon eläimistä ja tämä karvanaamojen keräily korreloi sen kanssa, kun en voi ottaa koiraa kerrostaloon kärsimään.

Vierailija
157/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En noudata kehotuksia tai kieltoja. Meillä yliopistolla on osa käytävistä kiellettyjä kulkea läpi, kun ne on potilaille yms. Ainakaaan kukaan kavereistani ei kehtaa kyseisiä reittejä käyttää. Kerran mulla ja ryhmäläisillä oli kiire, ja ite menin sitten sitä kiellettyä reittiä pitkin, kun se säästi ainakin minuutin verran. Kukaan muu ei halunnut tulla sitä reittiä ja lopulta määränpäässä pari tyyppiä katteli mua tosi vihasen näkösenä. Ilmeisesti mun käytös on noloa, mutt ei mua hävetä.

Niin, ja en oikeen tykkää auktoriteeteista. Jos opettaja käskee mua tekemään jotain tarpeetonta, tyyliin luepa seuraava kappale ääneen koko ryhmälle, niin en suostu, koska ääneen lukeminen oli ala-asteella ok mutta ei mielestäni yliopistossa. Kaverit häpeilee mun käytöstä, mutt mä en näe siihen syytä.[/

Minulla on tätä samaa, ja se on noloa aikuisella, esimiesasemassa olevalla ihmisellä. Jos konserteissa kehotetaan lyömään käsiä yhteen, kaikki mukaan! - ei. Jos tilaisuudessa on esim. taukojumppa tai toiminnallinen osuus - ei. Minä en nouse ylös ja ravistele käsiäni ilmassa. Pelkään, että kaupan kassalla minua pyydetään avaamaan kassini- en avaisi. Muuten olen lainkuuliainen ihminen, mutta jotkut kyykyttämis- tai pompottamisyritykset plus nämä Kaikki yhdessä! -jutut vain tökkii.

Noloa on vaikuttaa huomionhakuiselta, pikkumaiselta tai ilonpilaajalta. Mutta joskus vain -ei.

Vierailija
158/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja en oikeen tykkää auktoriteeteista. Jos opettaja käskee mua tekemään jotain tarpeetonta, tyyliin luepa seuraava kappale ääneen koko ryhmälle, niin en suostu, koska ääneen lukeminen oli ala-asteella ok mutta ei mielestäni yliopistossa. Kaverit häpeilee mun käytöstä, mutt mä en näe siihen syytä.[/

Minulla on tätä samaa, ja se on noloa aikuisella, esimiesasemassa olevalla ihmisellä. Jos konserteissa kehotetaan lyömään käsiä yhteen, kaikki mukaan! - ei. Jos tilaisuudessa on esim. taukojumppa tai toiminnallinen osuus - ei. Minä en nouse ylös ja ravistele käsiäni ilmassa. Pelkään, että kaupan kassalla minua pyydetään avaamaan kassini- en avaisi. Muuten olen lainkuuliainen ihminen, mutta jotkut kyykyttämis- tai pompottamisyritykset plus nämä Kaikki yhdessä! -jutut vain tökkii.

Noloa on vaikuttaa huomionhakuiselta, pikkumaiselta tai ilonpilaajalta. Mutta joskus vain -ei.

Sama. Jos on kyltti, että äläl tee sitä ja sitä tässä, kyllä tekee mieli tehdä, ihan uhallakin!

Vierailija
159/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yleensä pese käsiä, kun vessassa pikkuasioilla piipahdan.

Paperilla ne kuivaushommat tehdään, ja talvipakkasilla kädet ovat muutenkin korppuina.

Jos tiedän, että naapurieriössä on joku tarpeillaan, lasken näön vuoksi vettä ja ronksautan kovaäänisesti

sitä kuivausrullakangasta, jottei pöntöllä könöttäjä vain luule epähygieeniseksi hylkiöksi.

(Oletan hänen harrastavan samaa ;))

Hyi, miten voit olla pesemättä käsiä?? Älä sitten ihmettele, kun "kuolemantaudit" tulee!!

Suosittelen sinulle kuivaihoisena pesemään kädet sekä mahdollisimman miedolla pesuaineliuoksella + (pumppu)Essexillä. Sotket siis niitä kourassasi, hierot kaikkialle käsiisi, huuhdot ja laulat mielessä "jänis istui maassa",(sen aikaa pitää käsiä pestä lääkärien mukaan) niin kädet ovat putipuhtaat ja pehmoiset.

Nämö ohjeet sain ihotautilääkäriltä.

Eiköhän se kuolemantauti tule muille ap:n ovenkahvoihin ym jättämistä bakteereista. Ap:lle on kehittynyt vahva immuniteetti, todennäköisesti ei sairasta edes flunssaa koskaan!

Vierailija
160/576 |
20.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän rikollisen reikäisiksi repeytyneitä sukkahousuja pitkien housujen alla, kun ne nyt kuitenkin jotenkin lämmittävät eikä kukaan niitä ilman röntgenkatsetta näe. Tietoisuus asiasta ajoittain kiusaa ja hävettää. Tiedättehän sen esiäitien ohjeen, että aina pitäisi olla ehjät alusvaatteet, jos sattuisi onnettomuuteen joutumaan tai peräti patologin pöydälle päätymään..? (Nämä ovat optiot; älkää edes yrittäkö mitään mistään seksisessioon varautumisesta tähän yhteyteen, kiitos!)

Minä käytän kaikki vaatteet loppuun asti, alushousut ja sukkahousut. Kerran en joutunut onnettomuuteen, vaan sairaskohtauksen takia jouduin pikkuhoususillani tutkimukseen, risat silloinkin. Mutta en hävennyt, enkä muuttanut tapojani. Edelleen käytän alusvaatteet niin loppuun kuin vai voi.

Minä olen ommellut paikkoja rikkoontuneisiin pitkiin alushousuihin. Työssäni kalsareihinkin joskus palaa reikiä kun on niin huonoja haalareita, että niistä menee helposti sulat metalliroiskeet läpi. En ala laittamaan roskiin muuten hyviä kalsareita, ei ole iso homma korjata.

Oletko ompelutaitoinen mies vai miesvaltaisella alalla työskentelevä nainen?

Kuulosti niin erikoiselta yhdistelmältä tuo paikkojen ompelu ja haalareiden käyttö, joihin roiskuu sulaa metalliroisketta. 😲

Ompelutaitoinen mies. Mutta eihän neulan ja langan käyttö ole vaikeaa, sehän onnistuu käytännössä keneltä tahansa terveeltä aikuiselta.

Niin, no joo jos käsin ompelee. Mä ajattelinkin että osaatko muka käyttää ompelukonetta. 😁

Hyvä, että sinun kaltaisiasi miehiä on olemassa. Eihän siitä muuten mitään tulis jos yksin asuisi, eikä olisi vaimoa passaamassa. 👍🏼