Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?

Vierailija
18.01.2018 |

Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?

Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!

Kommentit (576)

Vierailija
121/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monien seksipalstojen mukaan naiset häpeävät alapäänsä tuoksua ja näköä, eivätkä halua saada suuseksiä. Terve naisen alapää ei haise pahalle. En ole koskaan hävennyt alapäätäni intiimissä tilanteissa, suuseksin saaminen on mulle kaikkein parasta, kun on sattunut kohdalle hyviä antajia. Toki pidän muustakin seksistä. Jotkut naiset häpeävät turhaan itseään. Ajattelen, että alapääni on sellainen, kun sen kuuluukin olla. Mulla on itsetunto-ongelmia muissa asioissa. N45

Vierailija
122/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farttailua. Nimittäin tykkään farttailla avoimesti metrossa, junassa ja ruokakaupassa. Pieren kuin pieni eläin hakiessani lasta päiväkodista ja soitan pyllybassoa komeasti leffateatterissa. Ei hävetä sanoi pappi kun kuoropojan suupieltä pyyhki. Mitä sitä luontoa vastaan? Ei muuta kuin farttailkaa muutkin avoimesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monien seksipalstojen mukaan naiset häpeävät alapäänsä tuoksua ja näköä, eivätkä halua saada suuseksiä. Terve naisen alapää ei haise pahalle. En ole koskaan hävennyt alapäätäni intiimissä tilanteissa, suuseksin saaminen on mulle kaikkein parasta, kun on sattunut kohdalle hyviä antajia. Toki pidän muustakin seksistä. Jotkut naiset häpeävät turhaan itseään. Ajattelen, että alapääni on sellainen, kun sen kuuluukin olla. Mulla on itsetunto-ongelmia muissa asioissa. N45

Ja pidän miestä huonona rakastajana, jos hän ei anna suuseksiä. Toki annan itse myös takaisin.

Vierailija
124/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen rahoilla eläminen.

Vierailija
125/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari takahammasta uupuu -> ei ole ollut varaa hoitaa asiaa loppuun. Noloa, koska olen muuten ihan laitettu ja huolehdin itsestäni.

Kukkaro ei anna myöten.

Painoa, joka on ikävästi vatsan kohdalla. Syy on vuorotyö, unettomuus ja liikkumisen vähyys. Siihen pitkäkestoinen stressi ja vääränlaiset ruokailutavat, syön liian vähän itse ruokaa ja suklaata monta kertaa viikossa.

Minulla on voimakas häpykarvoitus, mutta en enää ajele paria kertaa viikossa, vaan siistin suuseksin takia ja muuten annan kauniin puskan ohjailla nuolen muodossa oikealle sijalle.;)

Jalkasieni. Monen vuoden taistelu ja on todella vaikea hävittää.:( Miesystävä tykkäisi hyväillä jalkojani, mutta ei vain voi. Noloa!

Kaikki kaappini ovat iloisesti sekaisin. Järjestelen usein, mutta työnnän niin helposti kaiken laatikoihin piiloon kiireessä, että eivät vain ymmärrä pysyä järkestyksessä.

Iän myötä halusin kokeilla kolmen kimppaa, parinvaihtoa. Ystävät eivät uskoisi, nolottaisi jos tulisi julki, mutta en kadu.:)

Muistelen sitten vanhana.:D

Vierailija
126/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi. Ei hävetä vaikka kuulemma pitäisi. Kaksinaamaista peliä olla kieltämättä tupakkaa lailla, ja yrittää vain häpeällä saada myrkky pois ihmisten huulilta. Nolointa tässä on se, että häpeämistä vaativat tupakan kieltäjät haluaisivat itse huumeet laillisiksi. Jännä että tupakka piipussa on pahapaha, mutta huume hyvähyvä.

Vierailija
127/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun on todella helppoa lähteä puhumaan vieraille ihmisille, olen kai helposti lähestyttävä, ja varsinkin saatan alkaa rupattelemaan näiden kanssa julkisilla paikoilla kuten linja-autossa. Ihmettelen tosin miksi ihmeessä Suomessa on noloa puhua vieraille tai tuntemattomille ja miksi ihmeessä muka on oarempi olla hiljaa kuin haastaa smalltolkkia vaikka hississä? Tykkään puhua ja jutella ihmisten kanssa, olivat nämä sitten vieraita tai eivät.

Minä en pidä tuota nolona vaan ainakin töiden jälkeen ( asiakaspalvelu + työkaverit) aika hemmetin rasittavana.

En jaksaisi enää kuunnella tuntemattoman höpinöitä , anteeksi nyt tästä.

Vierailija
128/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pientä lepopippeliä jossa runsaasti ruttuista esinahkaa.

Vierailija
129/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan ikivanhalla rämppäautolla, jossa on edellisen omistajan jäljiltä joku nolo teippaus. 

Vierailija
130/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tulee oletus, että kaikkien naisten alapäät ovat terveitä. Esim hiiva ei niin kauhean harvinainen ole ja peräpukamatkin taitavat olla aika yleisiä. 

Vierailija
131/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestäni ei ole noloa puhua tuntemattomille. Mutta itsäni ei kiinnosta puhua vieraille ihmisille. Päivät kun tekee töitä ihmisten kanssa keskustellen, niin sitä haluaa esim. bussissa istua hiljaa. Ja rasittavia semmoset hisissä väkisin höpöttävät.

Vierailija
132/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan meikkaa. Ei hävetä, vaikka luultaisiin uskovaiseksi.  Syön tosi paljon ja julkisesti. Ei hävetä.

Vierailija
133/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään bratz- ja barbie elokuvista. Usein löydänkin dvd:itä kirpparilta ja ostan ison kasan. Joskus jotku myyjät on katsonut :D ilmeellä.

Vierailija
134/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on todella vanha auto ja kännykkä.

Vierailija
135/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuljen läpi talven pelkästään putkivartisissa mustissa Kuomissa ja sehän on jos mikä av-mammojen mielestä valtavan häpeällistä.

Vierailija
136/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Minua ei hävetä oman vartalon epätäydellisyydet esim pieni pömppämaha vrt pyykkilautamaha sekdissä pätkääkään. Keskityn vain nauttimaan ja nautin ennen kaikkea miehestä , enkä ajattele miltä näytän. Seksissä keskityn omaan nautintoon ja myös toisen hyvänä pitämiseen. Viis ulkonäöstä, toki tuoksun hyvältä ja seksihepenetkin ovat kivoja kuten sukkanauhaliivit, ja stayipit, korkkarit ja babydoll-läpinäkyvät yöpuvut. Ah, seksi on ihanaa:) Saa olla Nainen ja tuntua Naiselta miehen hyväilyssä:)

En myöskään häpeä lapsellista iloa, edim keinumista ja pulkkailua.

Vierailija
137/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun nalle kainalossa joka yö. Olen kolmekymppinen nainen.

Vierailija
138/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aikuisten lapsellisia vaippoja. Olen daddy dom/little girl suhteessa!

Miksi et voi kirjoittaa suomea? :"D

Vierailija
139/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelen autoni kanssa aamuisin matkalla töihin ja teen selkoa päivän agendasta ja aikatauluista

(no ei tietenkään ole ketään muuta kyydissä!).

Paluumatkalla kertoilen päivän tapahtumista, uskoudun kipeistäkin asioista ja kiitän hyvästä yhteistyöstä.

Autot ovat herkkätunteisia yksilöitä ja hyviä kuuntelijoita. Kun vuosia sitten yhteisten kilometriemme alkutaipaleella epäilin kärsiväni jonkinasteisesta neuroottisuudesta :) ja päätin olla ratin takana pukahtamatta, heponi loukkaantui oitis ja tipautti pakoputken kesken ajon mielenosoituksenaan.

Opin kerrasta.

Ihana ihminen olet :)

Vierailija
140/576 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkoholisti ja haen reippaasti samasta kaupasta joka päivä sidukat. Varmaan minulla on kaupassa jokin lempinimi, sidukkaämmä tms. Omistaja joskus keskustelee aiheesta käyt täällä usein. No, jos paranen, en käy lainkaan.