Mitä yleisesti nolona pidettyä asiaa et häpeä vaikka "pitäisi" ?
Onko se kenties nenän kaivaminen julkisella paikalla, kovaääninen nauru vai mikä?
Itse en osaa hävetä sitä, että kun vien hoitolapset pulkkamäkeen niin lasken itsekin mäkeä. Muut paikalla olevat aikuiset yleensä pyörittelevät silmiään mutta mitä sitten :D Ja ovat siis sen ikäisiä että osaisivat kyllä laskea yksinkin (5- ja 6v) mutta kun se laskeminen vaan on kivaa!
Kommentit (576)
Että olen ra$isti. En aina ollut sitä, mutta viime vuodet ovat muuttaneet käsitystäni. Ah, tuntuipa hyvältä sanoa se.
Sisko sanoo että on noloa kun hakkaan pleikkaria :D
Vien kohta 6 vuotiaan lapseni osa-aikapäiväkotiin kun olen kotona 2 vuotiaan kanssa. Ei hävetä yhtään! Isompi saa kaipaamaansa seuraa kolmena päivänä viikossa ja minä lepoa ja omaa aikaa kun pienempi nukkuu! win-win.
Olen kuntoutustuella mt-syiden vuoksi
Tunnustaudun klassisen rasismin kannattajaksi. Erot rotujen välillä ovat ilmeisiä.
Suollan paskaa suustani ja olen ylpeä siitä. ☺
Mä en vaa tiedä. Aika noloa joskus. Mut ei se mua haittaa
Pukeudun juoksuhousuihin, vaikken harrastaisi mitään liikuntaa
Vierailija kirjoitti:
Tupakointi. Ei hävetä vaikka kuulemma pitäisi. Kaksinaamaista peliä olla kieltämättä tupakkaa lailla, ja yrittää vain häpeällä saada myrkky pois ihmisten huulilta. Nolointa tässä on se, että häpeämistä vaativat tupakan kieltäjät haluaisivat itse huumeet laillisiksi. Jännä että tupakka piipussa on pahapaha, mutta huume hyvähyvä.
Tupakka piipussa sairastuttaa käyttäjän ja muut tulilinjalle joutuneet. Huume piipussa parantaa käyttäjän ja maailman.
Sitä että jos minulla alkaa julkisella paikalla seisomaan ja joku mahdollisesti huomaa sen. Eihän se minun häpeäni ole, että penikseni toimii vaan sen toisen häpeä jos hän jää tuijottamaan housujeni etumusta joka pullottaa erektion vuoksi. Taitaa vain näitä tuijottajia haluttaa saada penistäni jos kohoumaa housuissani pitää jäädä tuijottamaan ja yllättävän monet jäävät, jopa miehet, lapset ja vanhukset.
Minulla on ollut useita kymmeniä seksikumppaneita. En ymmärrä miksi sitä pitäisi hävetä. En millään tajua miksi se haittaisi ketään.
Sitä, että olen omituinen.
Sitä, että olen ylipainoinen.
Sitä, että olen introvertti.
Välillä noista pukkaa häpeä päälle, mutta lykkään sen tietoisesti taka-alalle kun huomaan että ala häpeämään itseäni ja ominaisuuksiani.
Voin keskustella naisen kanssa ilman että olisin illun perässä.
Mut sit olinki sä enkä mä.