Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltalapsuuden omaavat: mikä on ollut pienin syy saada selkäsauna?

Vierailija
17.01.2018 |

Tämä siis spin-off ketju tuohon väkivaltainen mies - ketjuun. Mistä mitättömyyksistä sait lapsena selkäsaunan? Selkäsaunaksi luettakoon kaikki pikku luunappia isommat ”interventiot”.

Minua on hakattu remmillä, risulla, sähköjohdolla, mattopiiskalla ja kepillä mm seuraavista:
- maitolasi kastui vahingossa
- kengät oli epäjärjestyksessä kenkätelineessä
- olin veljen kanssa hippaa ja matot meni kurttuun
- paiskasin jääkaapin oven ”liian kovaa ja väärin” kiinni
- uskalsin olla jostain eri mieltä isän kanssa
- katsoin isää mukamas jotenkin pahasti
- kun sain kokeesta kerran seiskan (aina piti olla 9 tai 10)

Ja kyllä,, koko lapsuus oli pelkoa ja kauhua täynnä kun isä oli raivohullu despootti jolla napsahti aina vähän väliä pikkuasioista. Sitten hakattiin lapset niin ettei pystynyt kunnolla istumaan viikkoon. Koulussa ope näki piiskausjäljet mutta ei tehnyt mitään asialle, 70-80luvulla lapsen hakkaaminen oli ”perheen sisäinen asia”. Isä on hullu vieläkin, yhtään ei ole meno rauhoittunut vaikka jo yli seitsenkymppinen.

Kommentit (472)

Vierailija
341/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tässä aloittaisi..
- En laittanut hanskoja kuivumaan
- Olin kerran lähtenyt kaverille siivoamatta huonettani
- Unohdin maitopurkin pöydälle
- En osannut yhtälöä
- Toin kokeesta kuutosen kotiin
- En muistanut tiskauksen jälkeen pyyhkiä pöytätasoa
- En halunnut luokkakuvaan kampausta jota äitini tahtoi. Hän leikkasi hiukseni pois, sitä ennen repi tuppoina päästäni osan. Löi samalla puisella harjalla.
Pahoinpitelyä oli niin remmillä lyömistä, tukasta repimistä niin että hiukset lähti tuppoina, lyötiin päähän esineillä, heiteltiin tavaroilla, kuristettiin jne. Isosiskoani kuritettiin enemmän. Oli päiviä jolloin hän söi seisaaltaan (tai tyynyn päällä kun vanhemmat ei olleet kotona), koska ei pystynyt istumaan puisen tuolin päällä. Muistan vieläkin kuinka hän kiljui kun äiti hakkasi häntä. Kamalinta kyllä oli se, kun lopulta siskoni hiljeni.
Mutta pahempaa oli se, mitä tapahtui kun äiti meni nukkumaan ja isä jäi hereille. Kuuntelin kuinka siskoni raiskattiin. Minua myös käytettiin hyväksi mutta lievemmin. Sama kohtalo olisi varmaan käynyt minullekkin, ellei isä olisi jäänyt äidille kiinni. 
Olen ikuisesti vihainen äidilleni, ettei hän vienyt siskoani lääkäriin, hakenut apua. Siskoni teki itsemurhan 19-vuotiaana.

Ei ristus.
Sisko ressukka.
Lastensuojelun resurssit suomessa on todella surkealla tasolla.
Miten sinä pärjäsit?

Muistan, kuinka valvoin pienenä ja odotin. Olin noin 6-vuotias, siskoni 9-vuotias. Odotin ja pelkäsin. Kumpikaan meistä, siskoni ja minä, ei nukkunut. Me odotimme, että äiti menee nukkumaan ja kumman meistä isä valitsee. Kun äiti meni nukkumaan, isä jäi katsomaan televisiota. 

Me odotimme.

Sitten sammui televisio ja kuulimme askeleet, eteisen valo paloi ja isä seisahtui ja teki päätöstään. Aloin rukoilemaan Jumalaa, että isä tulisi huoneeseeni, koska siskoni alkoi heti itkemään kun isä avasi hänen huoneen oven. Rukoilin että isä tulisi luokseni koska siskoni aina itki. Ja kun isä meni siskoni huoneeseen, istuin sängyllä, rukoilin ja pelkäsin, oi luoja sitä pelkoa. 

Kuulen vieläkin "ei isä, älä, lopeta, ei, älä" ja välillä siskoni huusi. Isän murahtelut.

Muistan ne, muistan ikuisesti.

Mitä isäni teki minulle, hän tuli vuoteeni jalkopäähän ja alkoi tyydyttämään itseään. Hän otti alushousuni pois, ja masturboi. Joskus hän tuli makaamaan viereeni ja masturboi. 

Kun hän jäi kiinni, hän tahtoi minun masturboivan häntä. Sitten hän kietoi minut otteeseensa ja tyydytti itsensä jalkojeni väliin. Sen jälkeen hän käski minun menevän vessaan siistimään itseni. Äiti tuli vessaan, ilmeisesti hän kuuli jotain. Hän kysyi mitä täällä tapahtui ja sanoin hänelle että isä pissasi mun päälleni ja näytin spermaista vessapaperia. Äiti tajusi heti.

Hän meni huoneeseeni missä isä vielä makasi, ja alkoi huutamaan että mitä sinä teet. 

Isäni vastaus oli: "minä teen mitä minä haluan"

Ilmeisesti äiti sai isään jotain pelkoa, koska hän uhkasi poliisilla. Mutta mitään apua lääkäriltä tai terapeutilta ei kumpikaan meistä saanut. Väkivalta vain raaistui tuon jälkeen äitini taholta. Monta kertaa kuulin kuinka äitini sanoi toivovansa että olisin kuollut.

Ei sen väliä, niin minäkin. 

Olin 8-vuotias kun aloin viiltelemään itseäni. Olen kaksi kertaa yrittänyt itsemurhaa. Siskoni onnistui toisella kerralla.

Syön rauhoittavia joka päivä. En ole nukkunut ilman lääkkeitä 21 vuoteen. Elämässä on kuitenkin joitain asioita, mitkä on hyviä ja koetan jokaisesta päivästä löytää jotain nauramisen aihetta. Joskus se vain on raskasta. Kuten tänään, kun aukaisin tämän ketjun.

Kunpa olisin ollut siellä puolustamassa sinua (teitä). Olisin vedellyt lättyyn tuommoisia hirviöitä ja pelastanut teidät hyvään normaaliin kotiin.

Aikamatka sinne ja lätsis !!!

Vierailija
342/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni oli gootti..meillä oli kaikki huonekalut mustia ja seinät maalattu mustaksi.Isällä oli aina musta pitkä nahkatakki ja sama metallican pändipaita päällä.Se ei koskaan antanut mun kattoa NYC:n täydellisiä naisia.Meillä soi aina Metallika..iron maiden ja kaikkee muuta paskaa mitä gootit kuuntelee.Mä olisin halunnu kuunnella Cheekkiä..niin kuin kaikki muut.Mä sain käyttää vaan mustia vaatteita....kerran puin isältä salaa harmaat peppuverkkarit..mut se näki ja huusi mulle et mikä pissis sä oot ja antoi mulle luunapin...mä vihaan sitä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tässä aloittaisi..- En laittanut hanskoja kuivumaan- Olin kerran lähtenyt kaverille siivoamatta huonettani- Unohdin maitopurkin pöydälle- En osannut yhtälöä- Toin kokeesta kuutosen kotiin- En muistanut tiskauksen jälkeen pyyhkiä pöytätasoa- En halunnut luokkakuvaan kampausta jota äitini tahtoi. Hän leikkasi hiukseni pois, sitä ennen repi tuppoina päästäni osan. Löi samalla puisella harjalla.Pahoinpitelyä oli niin remmillä lyömistä, tukasta repimistä niin että hiukset lähti tuppoina, lyötiin päähän esineillä, heiteltiin tavaroilla, kuristettiin jne. Isosiskoani kuritettiin enemmän. Oli päiviä jolloin hän söi seisaaltaan (tai tyynyn päällä kun vanhemmat ei olleet kotona), koska ei pystynyt istumaan puisen tuolin päällä. Muistan vieläkin kuinka hän kiljui kun äiti hakkasi häntä. Kamalinta kyllä oli se, kun lopulta siskoni hiljeni.Mutta pahempaa oli se, mitä tapahtui kun äiti meni nukkumaan ja isä jäi hereille. Kuuntelin kuinka siskoni raiskattiin. Minua myös käytettiin hyväksi mutta lievemmin. Sama kohtalo olisi varmaan käynyt minullekkin, ellei isä olisi jäänyt äidille kiinni. Olen ikuisesti vihainen äidilleni, ettei hän vienyt siskoani lääkäriin, hakenut apua. Siskoni teki itsemurhan 19-vuotiaana.

Ei ristus.Sisko ressukka.Lastensuojelun resurssit suomessa on todella surkealla tasolla.Miten sinä pärjäsit?

Muistan, kuinka valvoin pienenä ja odotin. Olin noin 6-vuotias, siskoni 9-vuotias. Odotin ja pelkäsin. Kumpikaan meistä, siskoni ja minä, ei nukkunut. Me odotimme, että äiti menee nukkumaan ja kumman meistä isä valitsee. Kun äiti meni nukkumaan, isä jäi katsomaan televisiota. 

Me odotimme.

Sitten sammui televisio ja kuulimme askeleet, eteisen valo paloi ja isä seisahtui ja teki päätöstään. Aloin rukoilemaan Jumalaa, että isä tulisi huoneeseeni, koska siskoni alkoi heti itkemään kun isä avasi hänen huoneen oven. Rukoilin että isä tulisi luokseni koska siskoni aina itki. Ja kun isä meni siskoni huoneeseen, istuin sängyllä, rukoilin ja pelkäsin, oi luoja sitä pelkoa. 

Kuulen vieläkin "ei isä, älä, lopeta, ei, älä" ja välillä siskoni huusi. Isän murahtelut.

Muistan ne, muistan ikuisesti.

Mitä isäni teki minulle, hän tuli vuoteeni jalkopäähän ja alkoi tyydyttämään itseään. Hän otti alushousuni pois, ja masturboi. Joskus hän tuli makaamaan viereeni ja masturboi. 

Kun hän jäi kiinni, hän tahtoi minun masturboivan häntä. Sitten hän kietoi minut otteeseensa ja tyydytti itsensä jalkojeni väliin. Sen jälkeen hän käski minun menevän vessaan siistimään itseni. Äiti tuli vessaan, ilmeisesti hän kuuli jotain. Hän kysyi mitä täällä tapahtui ja sanoin hänelle että isä pissasi mun päälleni ja näytin spermaista vessapaperia. Äiti tajusi heti.

Hän meni huoneeseeni missä isä vielä makasi, ja alkoi huutamaan että mitä sinä teet. 

Isäni vastaus oli: "minä teen mitä minä haluan"

Ilmeisesti äiti sai isään jotain pelkoa, koska hän uhkasi poliisilla. Mutta mitään apua lääkäriltä tai terapeutilta ei kumpikaan meistä saanut. Väkivalta vain raaistui tuon jälkeen äitini taholta. Monta kertaa kuulin kuinka äitini sanoi toivovansa että olisin kuollut.

Ei sen väliä, niin minäkin. 

Olin 8-vuotias kun aloin viiltelemään itseäni. Olen kaksi kertaa yrittänyt itsemurhaa. Siskoni onnistui toisella kerralla.

Syön rauhoittavia joka päivä. En ole nukkunut ilman lääkkeitä 21 vuoteen. Elämässä on kuitenkin joitain asioita, mitkä on hyviä ja koetan jokaisesta päivästä löytää jotain nauramisen aihetta. Joskus se vain on raskasta. Kuten tänään, kun aukaisin tämän ketjun.

Kunpa olisin ollut siellä puolustamassa sinua (teitä). Olisin vedellyt lättyyn tuommoisia hirviöitä ja pelastanut teidät hyvään normaaliin kotiin.

Aikamatka sinne ja lätsis !!!

Et oo koskaan auttanu ketään kuin unissasi..SÄÄLIPUKKI

Vierailija
344/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko mahdollista, että julkaisisitte täällä tai jossain muualla väkivaltavanhempienne nimet, iät ja ammatit ym. tiedot, niin me muut voitaisiin ottaa heihin yhteyttä ja haukkua lyttyyn?

Vierailija
345/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistäs tässä aloittaisi..

- En laittanut hanskoja kuivumaan

- Olin kerran lähtenyt kaverille siivoamatta huonettani

- Unohdin maitopurkin pöydälle

- En osannut yhtälöä

- Toin kokeesta kuutosen kotiin

- En muistanut tiskauksen jälkeen pyyhkiä pöytätasoa

- En halunnut luokkakuvaan kampausta jota äitini tahtoi. Hän leikkasi hiukseni pois, sitä ennen repi tuppoina päästäni osan. Löi samalla puisella harjalla.

Pahoinpitelyä oli niin remmillä lyömistä, tukasta repimistä niin että hiukset lähti tuppoina, lyötiin päähän esineillä, heiteltiin tavaroilla, kuristettiin jne. Isosiskoani kuritettiin enemmän. Oli päiviä jolloin hän söi seisaaltaan (tai tyynyn päällä kun vanhemmat ei olleet kotona), koska ei pystynyt istumaan puisen tuolin päällä. Muistan vieläkin kuinka hän kiljui kun äiti hakkasi häntä. Kamalinta kyllä oli se, kun lopulta siskoni hiljeni.

Mutta pahempaa oli se, mitä tapahtui kun äiti meni nukkumaan ja isä jäi hereille. Kuuntelin kuinka siskoni raiskattiin. Minua myös käytettiin hyväksi mutta lievemmin. Sama kohtalo olisi varmaan käynyt minullekkin, ellei isä olisi jäänyt äidille kiinni. 

Olen ikuisesti vihainen äidilleni, ettei hän vienyt siskoani lääkäriin, hakenut apua. Siskoni teki itsemurhan 19-vuotiaana.

Ei voi käsittää mitä kamaluuksia jotkut joutuu kestämään.. silmät kyyneltyi kun luin kirjoituksesi. Kaikkea hyvää sinulle, toivon että saat paljon hyviä asiota ja ihmisiä elämääsi.

Vierailija
346/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nään omassa tyttöressäni jotenkin itseni. Samalla kun minä halaan häntä ja puolustan maailman loppuun saakka minä halaan ja lohdutan sitä pientä 6 vuotiasta minua jonka piti aina pärjätä yksin kaikkia aikuisia vastaan. Voisinpa olla hänelle se aikuinen joka olen nyt lapselleni.

Vierailija
347/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko mahdollista, että julkaisisitte täällä tai jossain muualla väkivaltavanhempienne nimet, iät ja ammatit ym. tiedot, niin me muut voitaisiin ottaa heihin yhteyttä ja haukkua lyttyyn?

Minun isäni nimi on Pertti Putkonen , ammatiltaan putkimies ikä on 59 vuotta..asuu jakomäessä..osoite on kakkilankuja 5..eka rappu

Vierailija
348/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo henkisen väkivallan käyttö onkin ollut todella laajaa. Oma äitini, joka siis kohteli minua huonosti, oli kotoisin perheestä, jossa isä (eli vaarini) oli skitsofreenikko. Äiti ei ole koskaan kertonut mitä kaikkea hän on nähnyt tai kuullut. Sairasta oli mielstäni sekin, että vaikka mummo ja vaari erosivat, silti he asuivat samassa talossa. Vaarilla oli siis oma huusholli ja mummolla oma. Koskaan eivät puhuneet ainakaan minun aikanani toisilleen yhtään mitään. Sen on täytynyt olla myös jonkinlaisena esimerkkinä äidilleni. Mummo oli vähän kummallinen, kireä. Joskus ajattelin että olisiko hän lestadiolainen tai jokin muu lahkolainen, koska lapsetkaan eivät pahemmin saaneet nauraa ja oli sääntöä säännön perään.

Vierailija
349/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo henkisen väkivallan käyttö onkin ollut todella laajaa. Oma äitini, joka siis kohteli minua huonosti, oli kotoisin perheestä, jossa isä (eli vaarini) oli skitsofreenikko. Äiti ei ole koskaan kertonut mitä kaikkea hän on nähnyt tai kuullut. Sairasta oli mielstäni sekin, että vaikka mummo ja vaari erosivat, silti he asuivat samassa talossa. Vaarilla oli siis oma huusholli ja mummolla oma. Koskaan eivät puhuneet ainakaan minun aikanani toisilleen yhtään mitään. Sen on täytynyt olla myös jonkinlaisena esimerkkinä äidilleni. Mummo oli vähän kummallinen, kireä. Joskus ajattelin että olisiko hän lestadiolainen tai jokin muu lahkolainen, koska lapsetkaan eivät pahemmin saaneet nauraa ja oli sääntöä säännön perään.

Olivatko GOOTTEJA.....gootit eivät koskaan eroa koska GOOTTIHÄISSÄ luvataan saatanalle verivalan kautta että liitto kestää..tai Metallica HAJOAA

Vierailija
350/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nään omassa tyttöressäni jotenkin itseni. Samalla kun minä halaan häntä ja puolustan maailman loppuun saakka minä halaan ja lohdutan sitä pientä 6 vuotiasta minua jonka piti aina pärjätä yksin kaikkia aikuisia vastaan. Voisinpa olla hänelle se aikuinen joka olen nyt lapselleni.

Mä ymmärrän hyvin mistä puhut. Mulla on ollut poikia, mutta silti näin itseni tilanteissa, joissa he tarvitsivat tukea ja lohtua, apua minulta. Silmistähän sen näkee. Ja ilmeestä.

Mun lapset eivät joutuneet tappelemaan yksin uhkaa vastaan. Jos oli vaikka koulussa jotain, se näkyi heidän kasvoiltaan ja kysyin niin kauan että vastaus tuli, jonka jälkeen otin yhteyttä kouluun ja selvittelin asiat.

Poikieni ei tarvinnut esim kuunnella, kun vain toiselle piti sanoa jotain ts. kieltää jonkin asian jatkamista. Ratkaisin asian niin, että kutsuin toisen kylppäriin ja siellä selvittelin sääntöjä. Toinen ei kuunnellut. Näin estin sen, että esim isompi lapsi olisi alkanut käydä nuoremman kimppuun kiusaten asiasta tms. Onneksi lapseni olivat niin viisaita etteivät taistelleet keskenään. Sopivat hyvin toisilleen.

Itseäni oikaistiin mahdollisimman kuuluvasti ja puoliksi luvaten, että toiset sisarukset saavat tästä muistuttaa ja kiusata, että säilyy opetus muistissa.

Vierailija
351/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piiskaa tuli kunnolla kun konttasin 4-vuotiaana pöydän alla, ensimmäinen muistoni. Äiti hakkasi veljien nähden, veljille se oli vain varoitus mitä voi käydä, heihin äiti ei yleensä kohdistanut väkivaltaa. Tukkapöllyä, ravistelua, raahaamista, raivokohtauksia aiheutui mm. jos äidin takki oli pudonnut naulakosta, nielaisin väärällä tavalla juomaa, olin sairas, seisoin "velton näköisesti", olin liian iloinen, sanoin jotain väärin. Viimeinen äidin teko oli kun olin jo 17-vuotias ja muuttamassa kotoa. Hän sai ulosottoviranomaisilta postia ja haki kirveen, että tappaa minut. Minun syynihän se luonnollisesti oli, että hän paskoi raha-asiansa. Kun pääsin kotoa pois, katkaisin kaikki välit samantien. Nyt jo 20 vuotta rauhaisaa eloa.

Vierailija
352/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erilainen. Koulussa ei muuta tarvinnut.

Vierailija
353/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli  alkoholisti, muttei väkivaltainen ja huolehti musta parhaansa mukaan.  Lapsuusmuistot on lämpimiä, vaikka äiti olikin kaljaspäissään, Isä ei ikinä ollut kuvioissa. 

Kun olin 11v äiti tapasi isäpuoleni, joka ei juonut  pisaraakaan mutta oli väkivaltainen  hullu ja kasvatti huutamalla, alistamalla, käymällä käsiksi... Pieni siskopuoleni oli vain 8v tuolloin ja muistan, mikä suojelunhalu mussa  heräsi kun näin ensimmäisen kerran siskoa pahoinpideltävän. Äiti ei uskaltanut puuttua :(

Kerran tulin koulusta  ja kuulin siskopuolen kirkuvan, isäpuoli  pyyhki tällä lattioita hiuksista kiinni pitäen , mistä lie  taas hullu  suuttunut ja mulla napsahti.  Mä olin vain lapsi, mutta niitä harvoja ylipainoisia kasarikakaroita ja pitkä ikäisekseni joten kävin isäpuolen kimppuun jotta se  lopettaisi. Loikkasin selkään ja  kiskoin hiuksista sekä  raavin ,  äijä  oli aika avuton kun semmoinen 155cm/65 kg pikku-amatsoni yllätyshyökkää takaapäin ! Se olikin sitten varsinaista rodeota, pelkäsin että saan turpaan jos irrotan...

Sain  isäpuolen lopettamaan vastaiskullani  fyysisen pahoinpitelyn lähes kokonaan, mutta henkinen jatkui  entistä pahempana , kohdistuen lopulta  äitiinikin .  Rakastan , mutta halveksin äitiä kun jäi sellaiseen suhteeseen, välillä mietin oliko syynä raha ?! 

Äitihän ei ollut töissä missään, eli isäpuoli käytännössä elätti  meitä...   Häivyin siltä hullujenhuoneelta kun olin 17 ja siskopuoli seurasi kohta perässä, muutti mun luo joksikin aikaa.

Vierailija
354/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin erilainen. Koulussa ei muuta tarvinnut.

Olitko GOOTTI..pakottiko outo perheesi sinut käyttämään mustaa nahkatakkia ja Metallican t-paitaa

Vierailija
355/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin tehdä läksyt - tosin oli kyllä tarkoituksella unohtunut,

Vierailija
356/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moniko teistä on iskenyt takaisin ? Mun äiti oli juoppo mutta kiltti, isäpuoli taas raitis mutta väkivaltainen ja hullu. Eniten se muksi mun pikkusiskopuolta ja kerran sitten syöksyin äijän niskaan kun pyyhki siskolla lattioita, olin  niitä harvoja läskejä kasarikakaroita ja pitkäkin ikäisekseni  (semmoinen 155cm/ 65 kg pikku-amatsoni), joten isäpuoli joutui alakynteen.

Sen rodeon jälkeen äijä siirtyikin sitten pelkästään henkiseen väkivaltaan..

Vierailija
357/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdin tehdä läksyt - tosin oli kyllä tarkoituksella unohtunut,

Mitä se tähän ketjuun liittyy..läksyjä lukemaan mars tai GOOTTI puree pers..

Vierailija
358/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni joka oli outo GOOTTI..vei minut synttäreideni kunniaksi katsomaan Cheekkiä ja profeettoja..Häpesin isääni silmät päästään, kun hän seisoi vieressäni pitkässä mustassa nahkatakissa..Vihaan isääni....kehtasi vielä kysyä oliko hyvä keikka.

Vierailija
359/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin mukaan minä irvistin hänelle, vaikka oikeasti olin peloissani kun hän raivosi minulle ja olin pelokkaan näköinen. Usein myös piiskan saaminen jatkui heti uudella piiskaamisella, jos itkin kun piiskattiin ja myöhemmin, kun en itkenyt vaikka piiskattiin kuinka. Minä sain piiskaa ihan mistä tahansa syystä, oikeasti vanhemmat nauttivat kun saivat hakata minua, koska heillä oli molemmilla henkisesti paha olla ja he purkivat sen hakkaamalla minua ja veljiäni.

Vierailija
360/472 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini piiskasi minua niin että veri lensi..sitten sain siivota veret..hän piiskasi minua aina kylpyhuoneessa , että veli ei nähnyt.En pysty käymään normaalisti vessassa vaan joudun käyttämään aikuisten vaippoja