Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Pitäisikö itkeä vaiko nauraa, kun lukee kommentteja ihan hyvään ikään ehtineiltä ihmisiltä, joissa kerskutaan sillä kun itse on pärjätty koko ikä Nivealla tms. ja kuvitellaan muidenkin olevan samanlaisia? Että meinaatte, ettei kukaan voi missään nimessä olla vaikkapa ongelmaihoinen ilman että olisi koskaan meikannut säännöllisesti tms.? Aikuiset ihmiset..!
Tyttäreni syntyi atoopikkona, ja häntä alettiin rasvaamaan jo ekoina päivinään. Oliko hänen syntinsä kemikaalikuorma käytetyistä tuotteista? Meikillä läträäminen? Eikun joo, se oli varmastikin se, että hänen äitinsä (eli minä) on ollut liian siisti hygienian kanssa + saastuttanut kuitenkin itsensä samalla jollain myrkyillä! Ehdottomasti. Kelläänhän ei voi olla jo syntyessään kuivaa ihoa tai muuta ongelmaa, varsinkaan jos on muuten aivan terve vauva. Kyllä sen pitää olla joka kerta allergiaa tai jotain, millä voi syyllistää äitiä.
Käytän vain luonnonkosmetiikaa. Käytän puhdistusöljyä, kasvovettä, seerumia, voidetta, kasvoöljyä, silm.ymp. voidetta, kuorintanaamiota. Olen 24v. Käyttänyt näitä kaikkia ainakin 5 vuotta. Sitäkin ennen hoidin ihoani mutta perusvoiteella ja puhdismaidolla.
Kysymys Japanista tai Koreasta kosmetiikkaa tilanneilta. Mikä on hintaraja, ettei tule mitään tullimaksuja? Amerikassa kun jopa $20 hintaisista tuotteista veloitetaan tullimaksut.
Kiinasta tilatessa tavaraa en ole joutunut tekemisiin ikinä tullimaksujen kanssa.
Nää kosmetiikan "nuukanallet", naiset 50+ muka hyvin säilyneet. Totuus: eivät raaski ostaa kunnon monitehoja. Luulevat vain olevansa rypyttömiä. 😀
Vierailija kirjoitti:
Mikä mua huvittaa ihan erityisesti on tämä uskomus, että ihon voi paikallisesti jotenkin saada paremman näköiseksi. Ihan kuin se kasvojen iho ei olisi yhteydessä muuhun ihoon... Kirurgiset toimenpiteet tietysti kohottavat kasvotkin, mutta mun järjen mukaan sitä kohottavaa voidetta pitäisi sitten läträtä ympäri kehoa että kohotus toimisi. Samea iho kirkastuu... muka vain kasvojen osalta?
Tämä on ihme :) Siis se, että näihin rasvoihin uskotaan. Siksipä kosmetiikkafirmoja pyllähtää ilmoille kuin sieniä sateen jälkeen. Ole onnellinen, että järkesi toimii :)
Se on myyntikikka, hyvät naiset ja herrat:
Kosmetologi, kauppias, tuotteen valmistaja MYY hurmaavilla MIELIKUVILLA ihanaa, "kuulasta", yhdessä viikossa "kirkastuvaa" ja "kiinteytyvää" ihoa.
__
Mulla on tuttu kosmetologi, joka edustaa tiettyä tuotemerkkiä; totta kai se on hänen työnsä ylistää ja myydä sitä, vaikkei provisiopalkalla olekaan.
(Hän on hyvin vakuuttava kaikkine argumentteineen!)
Olen saanut lahjaksi häneltä tuotteitaan...
Hmmm, enpä ole sen kummemman ihanampi kuin muutenkaan, vaikka olen johdonmukaisen uskollisesti käyttänyt, miten on määrätty. :)
Vierailija kirjoitti:
Nää kosmetiikan "nuukanallet", naiset 50+ muka hyvin säilyneet. Totuus: eivät raaski ostaa kunnon monitehoja. Luulevat vain olevansa rypyttömiä. 😀
Otaksun, että tämä oli sarkastinen vitsi. :)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisikö itkeä vaiko nauraa, kun lukee kommentteja ihan hyvään ikään ehtineiltä ihmisiltä, joissa kerskutaan sillä kun itse on pärjätty koko ikä Nivealla tms. ja kuvitellaan muidenkin olevan samanlaisia? Että meinaatte, ettei kukaan voi missään nimessä olla vaikkapa ongelmaihoinen ilman että olisi koskaan meikannut säännöllisesti tms.? Aikuiset ihmiset..!
Tyttäreni syntyi atoopikkona, ja häntä alettiin rasvaamaan jo ekoina päivinään. Oliko hänen syntinsä kemikaalikuorma käytetyistä tuotteista? Meikillä läträäminen? Eikun joo, se oli varmastikin se, että hänen äitinsä (eli minä) on ollut liian siisti hygienian kanssa + saastuttanut kuitenkin itsensä samalla jollain myrkyillä! Ehdottomasti. Kelläänhän ei voi olla jo syntyessään kuivaa ihoa tai muuta ongelmaa, varsinkaan jos on muuten aivan terve vauva. Kyllä sen pitää olla joka kerta allergiaa tai jotain, millä voi syyllistää äitiä.
Olen atoopikko 40+, samoin tyttäreni.
Siksipä käytämme apteekin rasvoja.
Molemmat voimme meikata.
Mitä sinä riehut?
Vierailija kirjoitti:
Mainosten uhrit noita käyttää ja reppanat vielä uskovat, nuortuvansa ja ihonsa siliävän noilla tuotteilla. Suotakoon se heille :)
En ole mainosten uhri. Käytän vain muutamia tuotteita, ja nekin edullisia. En kuvittele liikoja tuotteista, tiedän kyllä jotain ihmisen perusbiologiasta. Mutta yksinkertaisesti, kuiva ihoni tuntuu epämukavalta jos en käytä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nelikymppisenä oli muutenkin vaikeaa ja naama rupsahti. Kalliista ja laadukkaista seerumeista oli näkyvä apu. Käyttämäni sarja ei sisällä turhia täyteaineita vaan on 100 % tehoaineita.
Mikä sarja?
Realismia peliin kirjoitti:
....loppujen lopuksi et kuitenkaan huomaa 70-vuotiaista, että kuka on käyttänyt satasen rasvaa ja kuka pelkkää Niveaa. Samanlaisia kurppia kaikki tyynni.
Ja toisekseen: mitä väliä, luuleeko vanhusta 80- vaiko 90-vuotiaaksi? Ketä siinä iässä muka enää yrittää pokailla, kun ei ikätovereilla edes seiso? Vai onko pyrkimys vanhainkodin Miss Mummoksi?
Kaikki rapistuu ja kuolema hoitaa loput.
Rakastua voi vanhuksenakin, ei se ikää katso. Ei elämä ole ohi hoivakodissa.
Ihonhoito vaikuttaa jonkin verran. Rypyt on toki kauniitakin, ei ihminen ole mikään kurppa.
Mä olen 40-vuotias, ja yritän nyt alkaa hoitamaan säännöllisesti (aiemmin satunnaista) ihoani. Sekä kasvojen että vartalon ihoa. Kasvoilleni näyttävät sopivan ainakin Lovely Day -merkin tuotteet, jotka ovat berliiniläistä luonnonkosmetiikkaa.
Jossain kohtaa yritän myös meikkituotteita pikku hiljaa löytää luonnonkosmetiikan puolelta (meikkaan toooosi harvoin, haluaisin kyllä oppia tekemään sellaisen luonnollisen meikin, sellaisen, että ihan kuin ei meikkiä olisikaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun nainen täyttää 50, loppuu nämä "en tarvitse erikoistuotteita"lotkautukset. Vaikka olisi mitkä geenit, rupsahtaminen alkaa takuuvarmasti. Tai sitten ei osata katsoa peiliin, ei haluta nähdä asioita. Tämän voi havaita helposti vertaamalla nuoruuskuvia tähän päivään.
Ei lopu.Korvaan noi rahastusrasvat hyvillä elintavoilla ja sähkoisellä kasvonkohotuksella. Edelleenkään en aio maksaa satkua kauniista pakkauksesta. Elintavat ja ruokavalio vaikuttavat enemmän.
No kyllä loppuu. Hormonit ja vaihdevuodet pitävät siitä huolen. Kollageenin tuotanto loppuu, sinullakin. Mutta kirurgit tulevat a puun ja auttavat noin päällisin puolin. Sisältä olet samanikäinen kuin muutkin. Helpommalla pääset kun pääset irti harhakuvitelmistasi.
Tottakai kollageenin tuotanto vähenee. Perusbiologiaa. Kirurgille en menisi, pistoshoitoja voin ottaa. Sisältä samanlainen? Kyllä se on niin, että vaikka ikä sama, sisäelimissä on eroja! Onhan selvä että jos hoitaa itseään ja on hoikka ja liikkuu, on lihakset paremmassa kunnossa ja sisäelimissä vähemmän rasvaa. Tai jos on elimistöä rappeuttava sairaus, sisäelimistö on huonommassa kunnossa. Onhan esim. 70-vuotiaissa isoja eroja kunnossa. Sen sijaan on selvää, että kenelle vaan voi tapahtua mitä vaan, koska vaan. Onnettomuus vaikka.
En ole tuo jota kommentoit, mutta harhakuvitelmat...en usko että niistä kyse. Eikä niissäkään pahaa ole jos jotakuta helpottavat.
Katkeraa niin katkeraa kun jollain on varaa luksukseen ja säilyy hyvin.
Minä olen 51 ja saan jatkuvasti kommentteja siitä, että en näytä ikäiseltäni. Käytän enimmäkseen Bellavita -voidetta päivisin. Toisinaan ostan jonkun rasvapurkin Lidlistä. Öisin en ole laittanut kasvoilleni mitään. Kokeilin joskus yövoiteita, mutta ne saivat kasvot turpoamaan ja aamulla oli kunnon pussukat silmien alla. En polta ja juon vuodessa ehkä 5-10 olutta. Liikun paljon ulkona. Vettä koitan muistaa juoda tarpeeksi. Nyt helteiden aikaan on helppo muistaa juominen.
Uskon, että geenit vaikuttavat paljon, elintavat tulevat hyvänä kakkosena. Mitä vähemmän sen ihon kanssa läträä menemään, sen parempana se pysyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otaksun, että tämä oli sarkastinen vitsi. :)
Totuus on.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 51 ja saan jatkuvasti kommentteja siitä, että en näytä ikäiseltäni. Käytän enimmäkseen Bellavita -voidetta päivisin. Toisinaan ostan jonkun rasvapurkin Lidlistä. Öisin en ole laittanut kasvoilleni mitään. Kokeilin joskus yövoiteita, mutta ne saivat kasvot turpoamaan ja aamulla oli kunnon pussukat silmien alla. En polta ja juon vuodessa ehkä 5-10 olutta. Liikun paljon ulkona. Vettä koitan muistaa juoda tarpeeksi. Nyt helteiden aikaan on helppo muistaa juominen.
Uskon, että geenit vaikuttavat paljon, elintavat tulevat hyvänä kakkosena. Mitä vähemmän sen ihon kanssa läträä menemään, sen parempana se pysyy.
Et ole raaskinut investoida kunnon moniteholaseihin. Siitä päätelmäsi.
Ryppyvoiteiden molekyylit ovat liian suuria läpäisemään ihoa sille syvyydelle, jolla molekyylit oikeasti voisi toimia.
Iho uusiutuu sisältä ulospäin.
Jos haluat kokeilla, miten uusi ruokavalio muuttaa ihon kuntoa, sitä täytyy syödä 3kk ennen kuin kehossa alkaa näkyä vaikutukset.
Jostain syystä ei ole näkynyt rypytöntä 80-vuotiasta, vaikka koko elämä olisi mennyt erilaisten voiteiden parissa.
Se mikä auttaa rypyttömyyteen on auringon vältteleminen ja se, ettei juo ollenkaan alkoholia.
Olen mennyt ihonhoidossa ns. laidasta laitaan; ensin vuosia laittamattomana ja rasvaamattomana, sitten kiinnostuin luonnonkosmetiikasta ja kuvittelin kookosöljyn olevan ratkaisu kaikkeen (mitä se ei ollut, ei edes imeytynyt yön aikana pintakuivalle iholleni...). Viime talvi meni melkein itkiessä, kun apteekista alkoivat loppumaan kokeiltavat rasvat kesken, kun iho ärtyi jokaisesta perusvoiteestakin. Arvatkaa, millä sitten pärjäsin kevättalven? No sillä pirun pyöreässä metallirasiassa olevalla, sinisellä Nivealla! :D Ainoa rasva, josta ihoni ei ärsyyntynyt tippaakaan, ja ahneuksissaan otti suurimman osan paksustakin kerroksesta kiitollisena vastaan.
Välttääkseni tulevan talven ongelmat, pistin tilaukseen kasan tuotteita: misellivettä, seerumia, Dermalogican kosteusvoiteen joka oli aiemmin täyskymppi iholleni. Lisäksi aloitin kaksi viikkoa sitten juomaan Vivania Beauty Shottia, moni kaverini on kehunut sen kosteuttavan ihoa tuntuvasti. Muutin ruokavaliotani lisäksi niin että syön joka päivä maustamatonta, rasvaista jogurttia reippaasti sekä mielummin kalaa kuin lihaa. Katsotaan, mitä tapahtuu. :)
Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan koskien tummia silmänalusia sekä poskiani vaivaavaa couperosaa.