Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
401/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä otan kosteudet pistoksina talveksi, pääsen helpommalla :) Ei ne kasvovoiteet pintaa syvemmälle auta, suojaavat vain pintaa.

Vierailija
402/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka edes käyttää sitä Niveaa.

Itse olen pessyt pelkällä vedellä naamani jo 48 vuotta, saippuaa käytän vain, jos iho on erityisen likainen (esim. hiekkaa).

Tosin en meikkaakaan.

Työkaveri kehui ihoani viimeksi viime viikolla. Ryppyjä on vain pari ohutta otsassa ja silmäkulmissa. Ei finnejä, ei edes mustapäitä.

Onko taikasana pelkkä vesi vai olenko voittanut geenilotossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kerran sinistä niveaa naamaan ja naama räjähti täyteen finnejä. Sopivilla tuotteilla finnit pysyy loitolla ja teepuuöljy kuivattaa nopeasti satunnaiset näpyt. Aknearpeno ovat vaalentuneet AHA-happojen ja c-vitamiinin avulla.

Jotkut ihmiset ovat onnekkaita ja iho pysyy hyvänä vaikka mitä tekisi, mutta me vähemmän onnekkaat oikeasti tarvitsemme erilaisia tehoaineita.

Vierailija
404/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainasia on ihon hoitaminen omalle iholle sopivilla tuotteilla. Niitä löytyy kaikista hintaluokista.

Vierailija
405/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Tässä taas malliesimerkki siitä mihin alan pikkuhiljaa kypsymään miehissä oikein tosissaan. Ollaan asiantuntijoita ja besserwissereitä joka ainoassa asiassa, etenkin  itselle tuntemattomilla elämänaloilla. Neuvoja piisaa pyytämättä ja joka välissä. 

Jos olet insinööri dermatologiaa sivuavalla alalla, niin ok. Jos et niin menisitkö vaikka kokoamaan terassia tai jotain muuta vaaratonta? Kiitos.

Vierailija
406/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä kemikaaleja ihonhoitoon. Kosteusvoiteen sijaan käytän manteliöljyä tai kookosöljyä. Ei mitään muuta.

Manteliöljy ja kookosöljy ovat kemikaaleja, idiootti.

Vierailija
407/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään aineita, joiden tiedän saastuttavan ympäristöä. Vain luonnonkosmetiikkaa (jos on varmasti turvallista).  En myöskään käytä eläinkokein testattua kosmetiikkaa.

Vierailija
408/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenet käytin kalliita voiteita ja seerumeita, mutta sitten tajusin ettei ne rasvat mitään auta naaman valhtamiseen (leukalinja pehmenee, kaula roikkuu, uurteet silmien välissä ja nenänpielissä). Ihoa voivat kiinteyttää mutta lihaksiin tehoaa vain jumppa (ja kirurgin veitsi). Niinpä siirryin käyttämään pelkkää arganöljyä. Meikkaus mineraalimeikellä. Iho on edelleen hyvä ja melko rypytön, juonteille ja valumiselle ei tässä iässä mahda enää mitään. T. N56v

Vierailija
409/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Tässä taas malliesimerkki siitä mihin alan pikkuhiljaa kypsymään miehissä oikein tosissaan. Ollaan asiantuntijoita ja besserwissereitä joka ainoassa asiassa, etenkin  itselle tuntemattomilla elämänaloilla. Neuvoja piisaa pyytämättä ja joka välissä. 

Jos olet insinööri dermatologiaa sivuavalla alalla, niin ok. Jos et niin menisitkö vaikka kokoamaan terassia tai jotain muuta vaaratonta? Kiitos.

Minä taas tykkäsin insinöörin ajatuksenjuoksusta. Mutta mä olenkin insinöörin kanssa naimisissa.

Vierailija
410/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuostahan oli muutama vuosi sitten perusteellinen tutkimus ja lopputuloksena oli, että yksikään voide ei todellisuudessa silota ryppyjä ja estä niiden muodostumista. Psykologiaa siis kaikki hoitovoiteiden ja muun kosmetiikan hyödyt. Minun oma päätelmäni on, että jos iho on hyvin kuiva, sen pinta kosteutuu voiteista ja voi näyttää jotenkin hehkeämmältä. Minä täytin juuri 50 v. ja moni on ihmetellyt, etten voi oikeasti olla jo niin vanha. Minun ihon onkin jokseenkin sileä ja rypytön. En tupakoi, en käytä alkoholia, en ole sitten nuoruusvuosien ottanut aurinkoa, en ole koskaan käyttänyt meikkivoiteita (silmien ylärajaukset on kestopigmentoitu, huulipuna on ainoa meikki, jota käytän), pesen naamani aamuin illoin haalealla vedellä, kovien pakkasten aikaan voi laittaa perusvoidetta naamaani. Minä epäilen, että naaman hinkkaaminen ja putsaaminen pesuaineilla ja meikinpoistoaineilla vanhentaa ihoa. Ensin laitetaan meikkiä, illalla putsataan meikit pois ja pannaan purkista rasvaa sen tilalle, joka on juuri hinkattu pois.

Niille minun mielestäni pahemmille vanhenemisen merkeille ei kyllä voi mitään, kuten esim. poskien laskeutumiselle. Meillä kulkee suvussa ns. hamsteripussit ja itsellänikin kyllä huomaan jo, mihin ne tulevat muodostumaan😐

Vierailija
411/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuostahan oli muutama vuosi sitten perusteellinen tutkimus ja lopputuloksena oli, että yksikään voide ei todellisuudessa silota ryppyjä ja estä niiden muodostumista. Psykologiaa siis kaikki hoitovoiteiden ja muun kosmetiikan hyödyt. Minun oma päätelmäni on, että jos iho on hyvin kuiva, sen pinta kosteutuu voiteista ja voi näyttää jotenkin hehkeämmältä. Minä täytin juuri 50 v. ja moni on ihmetellyt, etten voi oikeasti olla jo niin vanha. Minun ihon onkin jokseenkin sileä ja rypytön. En tupakoi, en käytä alkoholia, en ole sitten nuoruusvuosien ottanut aurinkoa, en ole koskaan käyttänyt meikkivoiteita (silmien ylärajaukset on kestopigmentoitu, huulipuna on ainoa meikki, jota käytän), pesen naamani aamuin illoin haalealla vedellä, kovien pakkasten aikaan voi laittaa perusvoidetta naamaani. Minä epäilen, että naaman hinkkaaminen ja putsaaminen pesuaineilla ja meikinpoistoaineilla vanhentaa ihoa. Ensin laitetaan meikkiä, illalla putsataan meikit pois ja pannaan purkista rasvaa sen tilalle, joka on juuri hinkattu pois.

Niille minun mielestäni pahemmille vanhenemisen merkeille ei kyllä voi mitään, kuten esim. poskien laskeutumiselle. Meillä kulkee suvussa ns. hamsteripussit ja itsellänikin kyllä huomaan jo, mihin ne tulevat muodostumaan😐

Sulla ei ihan selvästi ole ollut nuorena finnejä eikä varsinkaan aknea. Tällaisella superrasvaisella ja tulehtuneella iholla ei kyllä mennä pelkillä vesipesuilla. Olen kokeillut sitäkin, ja tilanne paheni katastrofaaliseksi.

Vierailija
412/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lievästi atooppinen iho, ja koen tarvitsevani silmänympärysvoidetta. Käytän silmänympärysvoidetta myös luomille, koska ne kuivuvat todella herkästi. Yksinään silmänympärysvoide ei kuitenkaan ole minun iholleni tarpeeksi kosteuttava, vaan tarvitsen muuallekkin kasvoille menevän kasvovoiteen siihen päälle. Silmänympärysvoide auttaa siihen, ettei kasvovoide polttele ja kirvele luomilla ja silmänympärysiholla, mitä se yksinään laitettuna minulla tekee.

Kasvovoiteesi on hyvin vesipitoinen ja siksi polttelee kun sitä menee atooppiseen ihottumaan/tosi kuivalle iholle(hyvin öljy/rasvapitoinen ei tätä tee).Mutta miksi ihmeessä laitat kasvovoidettakin sinne silmänympärysiholle?

Vierailija
413/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lievästi atooppinen iho, ja koen tarvitsevani silmänympärysvoidetta. Käytän silmänympärysvoidetta myös luomille, koska ne kuivuvat todella herkästi. Yksinään silmänympärysvoide ei kuitenkaan ole minun iholleni tarpeeksi kosteuttava, vaan tarvitsen muuallekkin kasvoille menevän kasvovoiteen siihen päälle. Silmänympärysvoide auttaa siihen, ettei kasvovoide polttele ja kirvele luomilla ja silmänympärysiholla, mitä se yksinään laitettuna minulla tekee.

Kasvovoiteesi on hyvin vesipitoinen ja siksi polttelee kun sitä menee atooppiseen ihottumaan/tosi kuivalle iholle(hyvin öljy/rasvapitoinen ei tätä tee).Mutta miksi ihmeessä laitat kasvovoidettakin sinne silmänympärysiholle?

Siksi, koska yksinään silmänympärysvoiteet eivät minulla riitä kosteuttamaan silmänympärysihoa.

Vierailija
414/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lumeneen siirryin pari v sitten. Kosmetiikkaan menee vuodessa 400 e. Sis kaikki hammastahnasta yövoiteeseen.

400e Huhu mulla on menny ehkä 10 euroa tämän vuoden puolella. Ja kaippa se aika on armollinen ja vesi vanhin voiteista kun olen 37 ja kaikkialla jatkuvasti luullaan alle 30 vuotiaaksi.

Vierailija
415/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka edes käyttää sitä Niveaa.

Itse olen pessyt pelkällä vedellä naamani jo 48 vuotta, saippuaa käytän vain, jos iho on erityisen likainen (esim. hiekkaa).

Tosin en meikkaakaan.

Työkaveri kehui ihoani viimeksi viime viikolla. Ryppyjä on vain pari ohutta otsassa ja silmäkulmissa. Ei finnejä, ei edes mustapäitä.

Onko taikasana pelkkä vesi vai olenko voittanut geenilotossa?

Olet voittanut geenilotossa.

Vierailija
416/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai vartaloemulsio. Jouluna taas tuli lahjapakkaus jossa suihkugeeli ja vartalovoide. Suihkugeeli meni käyttöön, mutta taas pähkäilen minne tungen se rasvan, täysi turhake.

Kyllä mä käytän kun ilmaiseksi saa, rasvaan jalkoja saunan jälkeen jne :) miksipä ei.

Vierailija
417/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän useita eri merkkejä ja niiltä tuotteita, jotka olen kokenut hyväksi

Kotona ihonhoitooni kuuluu näin alkusyksystä

Nivean silmämeikinpuhdistusaine

Korresin kasvojenpuhdistusgeeli

Kahdesti viikossa Neutrogenan kuorinta

Lumenen kasvovesi

Yon-Kan kasvosuihke

Lumenen hoitovesi

Kahdesti viikossa Biothermin kasvoille tarkoitettu itseruskettava seerumi, koska en ota tarkoituksellisesti aurinkoa, joten kasvojen ihoni on vaaleampi kuin muun vartalon

Elizabeth Ardenin seerumi

Iltaisin Louis Widmerin täsmätuote epäpuhtauksille

Lieracin silmänympärysgeeli

Aamuisin Madarán päivävoide ja Ultrasunin kasvoille tarkoitettu aurinkorasva

Iltaisin Nivean voide

Kahdesti viikossa Originsin kasvonaamionpohjustussuihke ja Korresin kasvonaamio

Käyn pitkin vuotta myös toisella paikkakunnalla, jonne olen ostanut ympäri vuoden sopivat tuotteet

Clarinsin silmämeikinpoistoaine

V10 Plussan kasvojenpuhdistusaine

Kerran/kahdesti viikossa Yon-Kan kasvokuorinta

La Roche Posayn kasvovesi

The Body Shopin kasvosuihke

Essen seerumi

Mossan silmänympärysvoide

Aamuisin Nivean päivävoide ja iltaisin Bepanthenin emulsiovoide

Kerran/kahdesti viikossa Mossan kasvonaamio

Vierailija
418/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain on hieman hankalaa, muttei se nua haittaa,

Vierailija
419/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska yksinään silmänympärysvoiteet eivät minulla riitä kosteuttamaan silmänympärysihoa.

Sun pitää vaihtaa voidetta silmänympärysiholle. Kokeile Avenea.

Millä muuten peset kasvosi? Suosittelen puhdistusöljyä,kosteuttaa myös sitä silmänympärysihoa.

Vierailija
420/652 |
04.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää vaihtaa voidetta silmänympärysiholle. Kokeile Avenea.

Millä muuten peset kasvosi? Suosittelen puhdistusöljyä,kosteuttaa myös sitä silmänympärysihoa.

Olen käyttänyt silmänympärysvoiteena Vichyn, Clarinsin ja tällä hetkellä käytössä Lieracin. Yksikään näistä ei ole sopinut minulle yksinään, vaan olen aina joutunut laittamaan kasvovoiteet silmänympärysvoiteiden päälle. Minulla on pillereistä johtuen myös aknea, joten kasvojenpuhdistustuotteetkin ovat tulleet testatuiksi. Puhdistusvaahdot, akneiholle tarkoitetut puhdistusgeelit, puhdistusmaidot, misellivedet jne. Kaikista parhaiten kasvoilleni sopii kuitenkin geelimäinen tuote.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi