Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
641/652 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä  suurempi voimaannuskeho,sitä enempi rasvaa ja pakkelia.

Jos naiset käyttäs pienen osan tuosta loputtomasta kosmetiikkaan ja muotiin suunnatusta energiasta kehon treenaamiseen ja ruokavalioon niin ois hieman parempi tulos .

Vierailija
642/652 |
19.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika! Itse käytän naamani puhdistukseen (olen käyttänyt jo 30 v.) 3 litran säästösaippuaa ja rasvaukseen apteekin Aqualania. Täytin juuri 49 v. ja minulta kysyttiin henkkarit Alkossa 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/652 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä suomalaisesta nettikaupasta saa myös korealaista kosmetiikkaa: https://bancosmetics.com/

En enää muuta käytäkään kun täälläkin hehkutettua korealaista, mikä tekee ihmeitä iholle.

Vierailija
644/652 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä suomalaisesta nettikaupasta saa myös korealaista kosmetiikkaa: https://bancosmetics.com/

En enää muuta käytäkään kun täälläkin hehkutettua korealaista, mikä tekee ihmeitä iholle.

EI kyllä ole suomalainen (ote sivulta):

"Kaikki kaavat ovat julmasti vapaat ja myrkyttömiä, ammattitaitoisesti kehittyneitä vuosien tutkimustyön avulla käyttäen aromaterapian periaatteita ja laadukkaimpia olennaisia ja kantajaöljyjä ainutlaatuisten ihonhoitotuotteiden luomiseen.

Kokeile itseäsi ja huomaa ero ihossasi!"

Vierailija
645/652 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän, että joku rakastaa kosmetiikkaa ja purnukoita.

Itse rakastan yksinkertaisuutta, minimalismia niin kosmetiikassa kuin koko elämässä. Suurin kauhistukseni on valtava materian määrä.

Kylppärissäni on muutamia suihkusaippuoita, shampoita ja hoitoaineita, perusvoiteita, saunahunajaa, jalkavoidetta, muutamaa muu purnukka ja itse tehtyä vartalovoita ja voidepaloja ihanilla tuoksuilla. 

Meikkipussukkani sisältää yhtä minimaaliset tuotteet, ripsari, kajal, kulmakynä, poskipuna, huulipuna ja puuteri ja itse tehtyä mineraalimeikkiä. Ihoni on tosi herkkä atoopikon iho enkä ole koskaan voinut kuvitellakaan käyttäväni meikkivoiteita, luomivärejä tms. 

Ymärrän, että joku toinen haluaa viipyä purnukoiden äärellä ja hoitaa itseään. Ja joku toinen haluaa lähteä juoksulenkille, hiihtämään ja käydä vain nopeasti suihkussa. Joku käy hemmotteluhoidoissa, joku hoitaa kehoaan ratsastamalla maastossa tai joogaamalla tai uimalla. Joku rakastaa meikkaamista, toinen haluaa tanssia tai tehdä käsitöitä tai purjehtia. Tai sekä että. Ihmiset ovat erilaisia. 

Mitä minimalismi sinulle tarkoittaa? Ei ainakaan määrää? Ainakin kylppärin kosmetiikkamäärä on mielestäni jopa runsas.

En ole alkuperäinen kirjoittaja, mutta hänellä on kyllä minimalistin meikkipussi. Useimmilla on yleensä eri sävyisiä poskipunia ja huulipunia + meikkivoiteita useampi eri koostumuksilla.

Vierailija
646/652 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kaikki kaavat ovat julmasti vapaat ja myrkyttömiä, ammattitaitoisesti kehittyneitä vuosien tutkimustyön avulla käyttäen aromaterapian periaatteita ja laadukkaimpia olennaisia ja kantajaöljyjä ainutlaatuisten ihonhoitotuotteiden luomiseen.

Mulla oli kaikki tekstit englanniksi ja yrityksen tiedoista löytyi kyllä ihan suomalainen oy?

Vierailija
647/652 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voitko laittaa linkin mistä luit noin? Itse kyllä tilannut ja ihan suomesta on postitettu. Näin luin itse suomenkielisiltä sivuilta:

"BANCOSMETICS on suomalainen verkkokauppa, joka tarjoaa poikkeuksellisen tehokkaita luonnollisia ihonhoitotuotteita. Haluamme, että asiakkaamme tuntevat itsensä luottavaisiksi ja kauniiksi ihoaan käyttäen huolellisesti valittuja luonnollisia kosmetiikkatuotteita tuotemerkeillä, jotka jakavat arvomme ja täyttävät laatustandardimme. Tavoitteenamme on edistää maailman parantamista tarjoamalla asiakkaillemme tuotteita, jotka sisältävät vain puhtaita, korkealaatuisia ainesosia, jotka on valmistettu ympäristöystävällisellä ja eettisellä tavalla. Miksi valita BANCOSMETICS? Koska tuotteemme ovat yksinkertaisesti markkinoiden parhaita."

Vierailija
648/652 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku 33-v. joka käyttää Botoxia ja sanoi tämän myös ehkäisevän ryppyjä, niin onko tästä jotain faktaa? Itse olen lukenut juuri päinvastaista: botuliinitoksiini halvaannuttaa lihasta ja silottaa näin rypyt, mutta pitkällä aikavälillä käytettynä lihas surkastuu (koska sitä ei käytetä) ja naama veltostuu. Mielelläni kuulisin jos olen väärässä.

Vierailija
649/652 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla alkupäässä joku kommentoi, että hänen äitinsä on 7-kymppinen ja ihonhoitonsa ansiosta saanut nuoremman miehen, ja että kuolemaako sen ikäisenä pitäisi asettua odottamaan. Apua! Näinkö naissukupuolen elämänodotukset ovat vieläkin kiinni ulkonäössä? Että ne 7-kymppiset naiset, jotka eivät ulkonäköään puunaa, ovat asettuneet odottamaan kuolemaa? Itse toivon, että näytänpä vanhana miltä tahansa, olen nainen joka kulkee omia polkujaan ja tekee omia juttujaan. Vanhanakin on vielä mahdollisuus saavuttaa unelmiaan. Siihen ei mitenkään liity se, onko ryppyjä vai ei.

Vierailija
650/652 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Yksinkertaiselle insinöörille - joka muuten kirjoitti melko fiksusti, vastaa puolityhmä perheenäiti:

Miksi hemmetissä sitä C-vitamiinia pitää sotkea johonkin rasvaan jota lällätä naamaansa? Miksi ei C:t suoraan suuhun ja vettä päälle?!!!! Tutkitusti vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat SISÄISESTI nautittuina kaikkein tehokkaimmin. Olet mitä syöt!

Toki joku edullinen voidekin on paikallaan.

Satasten purnukat silkkaa pelkkää rahastusta!

Olen nähnyt rikkaita ryppyisiä rouvia kalliine rasvoineen ja köyhiä samanikäisiä siloposkia joilla on varaa vain edullisimpaan.

Että se naamavoiteista.

No esimerkiksi siksi, että c-vitamiinijohdannaiset vaalentavat tutkitusti maksaläiskiä ulkoisesti käytettyinä.  Ei sitä samaa tulosta saa vetämällä appelsiineja naamaan.

Kerrotko noista tutkimuksista. Missä, milloin, kuka ja miten tutkinut. Asia kiinnostaa.

Vierailija
651/652 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Yksinkertaiselle insinöörille - joka muuten kirjoitti melko fiksusti, vastaa puolityhmä perheenäiti:

Miksi hemmetissä sitä C-vitamiinia pitää sotkea johonkin rasvaan jota lällätä naamaansa? Miksi ei C:t suoraan suuhun ja vettä päälle?!!!! Tutkitusti vitamiinit ja hivenaineet vaikuttavat SISÄISESTI nautittuina kaikkein tehokkaimmin. Olet mitä syöt!

Toki joku edullinen voidekin on paikallaan.

Satasten purnukat silkkaa pelkkää rahastusta!

Olen nähnyt rikkaita ryppyisiä rouvia kalliine rasvoineen ja köyhiä samanikäisiä siloposkia joilla on varaa vain edullisimpaan.

Että se naamavoiteista.

No esimerkiksi siksi, että c-vitamiinijohdannaiset vaalentavat tutkitusti maksaläiskiä ulkoisesti käytettyinä.  Ei sitä samaa tulosta saa vetämällä appelsiineja naamaan.

Kerrotko noista tutkimuksista. Missä, milloin, kuka ja miten tutkinut. Asia kiinnostaa.

Asiaa on tutkittu aika paljonkin. Tässä yksi tiivistelmä, jossa myös viittaukset ap. tutkimuksiin.

https://lpi.oregonstate.edu/mic/health-disease/skin-health/vitamin-C#ph…

Vierailija
652/652 |
22.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botoxxx kirjoitti:

Joku 33-v. joka käyttää Botoxia ja sanoi tämän myös ehkäisevän ryppyjä, niin onko tästä jotain faktaa? Itse olen lukenut juuri päinvastaista: botuliinitoksiini halvaannuttaa lihasta ja silottaa näin rypyt, mutta pitkällä aikavälillä käytettynä lihas surkastuu (koska sitä ei käytetä) ja naama veltostuu. Mielelläni kuulisin jos olen väärässä.

Kulmien kurtistelu, kulmakarvojen kohottelu ja silmien siristely supistavat kasvojen lihaksia, joka edesauttaa ryppyjen muodostumista. Jos samoja kasvojen liikkeitä toistelee usein, kasvojen lihakset kasvavat ja uurteet erottuvat paremmin. Botox lamaannuttaa lihakset, mutta ei se vaikutus ole tasaisen lamaannuttava ikuisesti vaan se poistuu elimistöstä ja lihaksenkin liikkuvuus aina palautuu tiettyyn pisteeseen asti hoitojen välissä. Lihas ei surkastu, mutta se ei myöskään voimistu. Tämäm takia botox on auttanut pääsemään päänsäryistä eroon, koska aikaisemmin minulla oli tapana kuristella kulmia paljon - myös öisin, mikä aiheutti pahaa jännitystä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä