Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
381/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeää on että ei ota liikaa aurinkoa ja jos ottaa niin hyvä aurinkosuoja , ei läträtä alkoholin kanssa, ei tupakkaa nimittäin se rusentaa ennenaikojaan hipiää, terveellinen ravinto, liikunta, positiivinen mieli, pärjää kauneudenhoidossa pitkälle. 

Vierailija
382/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 51 ja saan jatkuvasti kommentteja siitä, että en näytä ikäiseltäni. Käytän enimmäkseen Bellavita -voidetta päivisin. Toisinaan ostan jonkun rasvapurkin Lidlistä.  Öisin en ole laittanut kasvoilleni mitään. Kokeilin joskus yövoiteita, mutta ne saivat kasvot turpoamaan ja aamulla oli kunnon pussukat silmien alla.  En polta ja juon vuodessa ehkä 5-10 olutta. Liikun paljon ulkona. Vettä koitan muistaa juoda tarpeeksi. Nyt helteiden aikaan on helppo muistaa juominen. 

Uskon, että geenit vaikuttavat paljon, elintavat tulevat hyvänä kakkosena. Mitä vähemmän sen ihon kanssa läträä menemään, sen parempana se pysyy. 

Et ole raaskinut investoida kunnon moniteholaseihin. Siitä päätelmäsi.

Eivätkä ne kaikki kommentoijatkaan ilmeisesti olleet.  Saattaahan se vähän kirpaista, mutta kyllä meitä babyfaceja löytyy. Ai niin, sokerin välttäminen myös pitää ihon nuorena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryppyvoiteiden molekyylit ovat liian suuria läpäisemään ihoa sille syvyydelle, jolla molekyylit oikeasti voisi toimia.

Iho uusiutuu sisältä ulospäin.

Jos haluat kokeilla, miten uusi ruokavalio muuttaa ihon kuntoa, sitä täytyy syödä 3kk ennen kuin kehossa alkaa näkyä vaikutukset.

Jostain syystä ei ole näkynyt rypytöntä 80-vuotiasta, vaikka koko elämä olisi mennyt erilaisten voiteiden parissa.

Se mikä auttaa rypyttömyyteen on auringon vältteleminen ja se, ettei juo ollenkaan alkoholia.

Mahtaa 300 euron luksusvoiteiden ostajia harmittaa, viimeistään silloin, kun 65 kymppiset lähestyy. Sitten voi syyttää omaa geeniperimää (ehkä alkoholia ja aurinkoa myös) ja miettiä sitä summaa, joka nyt on voidetehtailijan lompsassa eikä omalla tilillä 😂😂😂

Vierailija
384/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua huvittaa ihan erityisesti on tämä uskomus, että ihon voi paikallisesti jotenkin saada paremman näköiseksi. Ihan kuin se kasvojen iho ei olisi yhteydessä muuhun ihoon... Kirurgiset toimenpiteet tietysti kohottavat kasvotkin, mutta mun järjen mukaan sitä kohottavaa voidetta pitäisi sitten läträtä ympäri kehoa että kohotus toimisi. Samea iho kirkastuu... muka vain kasvojen osalta?

Siis teidän kommentit on ihan naurettavia.

Te ette tiedä mistään oikeasti mitään ja sitten selitätte muka asioita.

Katso pubmedista tutkimuksia ihonhoidosta, nykyään on vaikka kuinka paljon OIKEASTI vaikuttavia aineita, esim. retinolit OIKEASTI nopeuttavat kollageenin tuotantoa PAIKALLISESTI, samoin useat hapot, esim. bha OIKEASTI nopeuttaa myös kollageenin tuotantoa ja tunkeutuu ihohuokosiin sisälle sulattamaan rasvaa, niasiini OIKEASTI tasoittaa ihon väriä ja poistaa pigmenttihäiriöitä jne.

Tiedä jotain, äläkä luule.

Älä kiihdy. Omistatko kosmetiikkakaupan? Retinolien vaikutusta syöpiin tutkitaan. Samoin kemikaalien ja ihosyöpien syntyä. Altistaako BHA auringonvalolle ja aiheuttaa myöhemmin syöpää.

Tiedä jotain, älä luule.

Vierailija
385/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä mua huvittaa ihan erityisesti on tämä uskomus, että ihon voi paikallisesti jotenkin saada paremman näköiseksi. Ihan kuin se kasvojen iho ei olisi yhteydessä muuhun ihoon... Kirurgiset toimenpiteet tietysti kohottavat kasvotkin, mutta mun järjen mukaan sitä kohottavaa voidetta pitäisi sitten läträtä ympäri kehoa että kohotus toimisi. Samea iho kirkastuu... muka vain kasvojen osalta?

Katso pubmedista tutkimuksia ihonhoidosta, nykyään on vaikka kuinka paljon OIKEASTI vaikuttavia aineita, esim. retinolit OIKEASTI nopeuttavat kollageenin tuotantoa PAIKALLISESTI, samoin useat hapot, esim. bha OIKEASTI nopeuttaa myös kollageenin tuotantoa ja tunkeutuu ihohuokosiin sisälle sulattamaan rasvaa, niasiini OIKEASTI tasoittaa ihon väriä ja poistaa pigmenttihäiriöitä jne.

Älä kiihdy. Omistatko kosmetiikkakaupan? Retinolien vaikutusta syöpiin tutkitaan. Samoin kemikaalien ja ihosyöpien syntyä. Altistaako BHA auringonvalolle ja aiheuttaa myöhemmin syöpää.

Tiedä jotain, älä luule.

Naurattaa liikaa... :D

Jollakin taitaa olla hapot vähän sekaisin.

Kummasti muuten suomalaiset vanhat babyfacet täällä pätee miten upeita ilmestyksiä ollaan, kun kerran sipaistiin vähän tummelia silmäkulmaan vuonna -62.

Oikeasti, minä ja aika moni muu kyllä tietää teitä, jotka selitätte miten on ihan hoitamaton iho, ja silti myydään vielä 50v ikäisenä lastenlippuja teille jne. olette ihan harhaisia, kukaan ei vaan kehtaa sanoa teille mitään.....

Vierailija
386/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryppyvoiteiden molekyylit ovat liian suuria läpäisemään ihoa sille syvyydelle, jolla molekyylit oikeasti voisi toimia.

Iho uusiutuu sisältä ulospäin.

Jos haluat kokeilla, miten uusi ruokavalio muuttaa ihon kuntoa, sitä täytyy syödä 3kk ennen kuin kehossa alkaa näkyä vaikutukset.

Jostain syystä ei ole näkynyt rypytöntä 80-vuotiasta, vaikka koko elämä olisi mennyt erilaisten voiteiden parissa.

Se mikä auttaa rypyttömyyteen on auringon vältteleminen ja se, ettei juo ollenkaan alkoholia.

Mahtaa 300 euron luksusvoiteiden ostajia harmittaa, viimeistään silloin, kun 65 kymppiset lähestyy. Sitten voi syyttää omaa geeniperimää (ehkä alkoholia ja aurinkoa myös) ja miettiä sitä summaa, joka nyt on voidetehtailijan lompsassa eikä omalla tilillä 😂😂😂

Tiedän vain japanilaisia, jotka tosiaan käyttää tuon hintaisia voiteita ja seerumeita, whoota, heraa yms. Samoin sheetmaskeja kaksi kertaa päivässä. Whoon kallein voide maksaa muistaakseni sen 800 euroa.

Ja enpä usko niillä harmittavan, ne on oikeasti upean näköisiä, kiinteä, tasainen ja vaalea iho, oikeasti siis, eikä leikisti niin kuin suomalaiset uskoo itsestään.

Vierailija
387/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näitä löytyy aina, on niin rypytön nourekas ja kiinteä iho, eikä koskaan käyttänyt kun ehkä joskus tummelia/ niveaa. Heh heh. Kyllä uskotaan.

Vierailija
388/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedä jotain, älä luule.

Naurattaa liikaa... :D

Jollakin taitaa olla hapot vähän sekaisin.

Kummasti muuten suomalaiset vanhat babyfacet täällä pätee miten upeita ilmestyksiä ollaan, kun kerran sipaistiin vähän tummelia silmäkulmaan vuonna -62.

Oikeasti, minä ja aika moni muu kyllä tietää teitä, jotka selitätte miten on ihan hoitamaton iho, ja silti myydään vielä 50v ikäisenä lastenlippuja teille jne. olette ihan harhaisia, kukaan ei vaan kehtaa sanoa teille mitään.....

Kuule, voit yrittää näitä ihmehoitojasi kaikkien kurkusta väkisin alas mutta mun ei tarvitse siitä välittää. Olen tyytyväinen ihoni kuntoon, itseeni, miltä näytän. Toisten mielestä näytän huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, mutta sehän on aina aika subjektiivista.

Olen tyytyväinen tekemiini ratkaisuihin, elämääni, ulkonäkööni. Mulla ei ole mitään syytä muuttaa tottumuksiani etenkään ihonhoidossa.

Tuossa yhdessä kommentissa on muuten aika vinha perä: näiden retinoleiden ja bha:n ym. vaikutuksia ei vielä tunneta eikä tiedetä. Vasta useiden vuosien, ehkä vuosikymmenien, kuluttua tiedetään miten ne vaikuttavat. Hyvä on kuitenkin muistaa, että ihosyöpä on lisääntymään päin kaikesta aurinkosuojasta huolimatta. Jokuhan siihen vaikuttaa, ehkä lisääntynyt rasvaaminen.

Vierailija
389/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo näitä löytyy aina, on niin rypytön nourekas ja kiinteä iho, eikä koskaan käyttänyt kun ehkä joskus tummelia/ niveaa. Heh heh. Kyllä uskotaan.

Minähän sanoin ettei kosmetiikka firmaa perustaessani aio mitenkään erottua joukosta. Ei tarvitse 😂 kyllä ihmiset ostaa 👍👍👍

Vierailija
390/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WT -väki.

Vierailija
391/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksipa minun ihoni ei siitä urvahda, vaikka sinä et uskokaan. Jatka vain ihovoiteilla läträystä ihan rauhassa. Toivottavasti joskus törmäillään, niin voidaan vertailla ryppyjä ja purnukoita. Ihanaa loppukesää sinulle.

Vierailija
392/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan uteliaisuudesta: mikä siitä peltipurkkiniveasta tekee siis myrkkyä?

Vierailija
393/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosteutus on kaiken a ja o. Mitään järkyttävän kalliita tuotteita en käytä, sitäpaitsi öljyt/seerumit kestää kauan.

Ite käytän Tromborgin öljyä ja Kieh'lsin seerumia. Naamioita löytyy erilaisia, etenkin Originsilta löytyy hyviä. Silmänymp.voidetta käytän, kosteusvoidetta ja normaalit puhd.tuotteet (öljy + kasvovesi).

Ihan normaali setti, oon aina hoitanut ihoa ja se näkyy. Tosi hyvässä kunnossa ja sileä vaikka ikää 43v.

Vierailija
394/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteellistä totuutta huuhaan rinnalle: http://kemikaalikimara.blogspot.com/search/label/kosmetiikka

Vierailija
395/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kosteutus on kaiken a ja o. Mitään järkyttävän kalliita tuotteita en käytä, sitäpaitsi öljyt/seerumit kestää kauan.

Ite käytän Tromborgin öljyä ja Kieh'lsin seerumia. Naamioita löytyy erilaisia, etenkin Originsilta löytyy hyviä. Silmänymp.voidetta käytän, kosteusvoidetta ja normaalit puhd.tuotteet (öljy + kasvovesi).

Ihan normaali setti, oon aina hoitanut ihoa ja se näkyy. Tosi hyvässä kunnossa ja sileä vaikka ikää 43v.

Aika harvalla 43 -vuotiaalla iho on ryppyinen. Kyllä se alkaa rypistyä geeneistä riippuen + 50 toisilla vasta +60. Paitsi tietenkin jos edesautat rypistymistä alkoholilla, auringonotolla ja tupakoinnilla. 

Vierailija
396/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika harvalla 43 -vuotiaalla iho on ryppyinen. Kyllä se alkaa rypistyä geeneistä riippuen + 50 toisilla vasta +60. Paitsi tietenkin jos edesautat rypistymistä alkoholilla, auringonotolla ja tupakoinnilla. 

Kyllä tässä(kin) iässä hajontaa alkaa olla. Osalla ryppyjä paljon enemmän. Toki asiaan vaikuttaa geenit ja elämäntavatkin, mutta uskon että ihon kosteutus on se tärkein. En itse käytä mitään anti age tuotteita, vaan just öljyjä ja tuota Kiehlsin seerumia mikä on ihan paras talvella.

Vierailija
397/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole korealaista kosmetiikkaa testannut, koska olen toistaiseksi pärjännyt ihan kaupoista ostettavilla tuotteilla. Itse haluan ajatella ihonhoitoa seikkailuna kohti sitä täydellistä tuotetta. Matka tulee kestämään, koska ihoni tarpeet vaihtelevat niin paljon esimerkiksi vuodenajan mukaan. Lisähaastena toimii poikaystäväni luona olevat tuotteet, joilla täytyy pärjätä ympäri vuoden.

Käytän vaihtelevasti eri merkkejä ja eri hintaluokista, koska jokaisella merkillä on ne surkeat ja todella hyvät tuotteet.

Vierailija
398/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä kemikaaleja ihonhoitoon. Kosteusvoiteen sijaan käytän manteliöljyä tai kookosöljyä. Ei mitään muuta.

Vierailija
399/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putsari, kasvovesi, seerumi, silmänympärysvoide, kuorintavoide, kosteusvoide tarvittaessa ja joku kosteusvoide kropalle myös. Siis koko kropalle, ei mitään reisi-, kaula- ja dekoltee- yms. voiteita erikseen. Hiuksille öljyhoitoa silloin tällöin. Palashampoo. Hammastahna. Edullinen tuoksuton dödö. Näillä mennään ja on menty jo kauan. Mikään näistä tuotteista ei lupaa mitään supernuorentumista ja olen valkannut lähinnä ekologisuuden perusteella. Riittoisiakin ovat.

Vierailija
400/652 |
03.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lievästi atooppinen iho, ja koen tarvitsevani silmänympärysvoidetta. Käytän silmänympärysvoidetta myös luomille, koska ne kuivuvat todella herkästi. Yksinään silmänympärysvoide ei kuitenkaan ole minun iholleni tarpeeksi kosteuttava, vaan tarvitsen muuallekkin kasvoille menevän kasvovoiteen siihen päälle. Silmänympärysvoide auttaa siihen, ettei kasvovoide polttele ja kirvele luomilla ja silmänympärysiholla, mitä se yksinään laitettuna minulla tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi