Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....
Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.
Kommentit (652)
Onneksi olen mies niin tavallinen samppoo on ainoa mitä kaupasta tarvitsee ja iho pysyy terveenä kun ei ole ylimääräistä kemikaalirasitusta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olen mies niin tavallinen samppoo on ainoa mitä kaupasta tarvitsee ja iho pysyy terveenä kun ei ole ylimääräistä kemikaalirasitusta.
Aika järkyttäviä ilmestyksiä te olette noin yleisesti ottaen.
En kutsuisi mustapääkraatteri sierettynyttä sontaihoa mitenkään "terveeksi".
Eniten oksettaa suomalaisissa miehissä se hoitamaton ruma iho, ja toiseksi ne rumat hampaat, hyi, katso vaikka mallia k-pop miehistä millainen iho on hyvännäköinen.
Elän japanilaisen ihonhoitorutiinien mukaan eli kuuluu ns. 5-10 hoitovaihetta. Iho kiittää
En käytä kuin basiron washia finneihin ja kuorin ihon kerran viikossa.
Mun mielestä ap puhuu asiaa. Mikä muovikuorma kaikista turhista kosmetiikkatuotteista tuleekaan! On pakkausmuovi ja itse tuotteen mikromuovit ym. kemikaalit.
Täällä ollaan muka niin vegaaneja ja vihreitä, mutta muuten kulutetaan ihan järjetön määrä muovia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika järkyttäviä ilmestyksiä te olette noin yleisesti ottaen.
En kutsuisi mustapääkraatteri sierettynyttä sontaihoa mitenkään "terveeksi".
Eniten oksettaa suomalaisissa miehissä se hoitamaton ruma iho, ja toiseksi ne rumat hampaat, hyi, katso vaikka mallia k-pop miehistä millainen iho on hyvännäköinen.
ÖÖÖööööö...... ei tuo kuvailemasi kyllä ihan terveeltä kuulosta. Varmaan sellainen tulee kun hieroo liikaa kemikaaleja iholle. Itse laitan vain samppoota ja on parempi iho ja hiukset kuin poppareilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.
Sulla ei sit ikinä ole ollut esim mustapäitä nuorena ja sun kulmat on luonnostaan niin tummat ettei tarvii kun nyppiä. Joskus se kestovärjäys lyhentää ja helpottaa niitä aamurutiineja.
Onnea.Ihanko oikeasti ihmiset eivät osaa itse värjätä kulmakarvojaan 😂?!
Turhaa itkunaurua. Eivät ne kuule osaa - nekään jotka luulevat osaavansa. Aivan karmeita kynällä piirrettyjä kulmakarvaviivoja vähän sinnepäin - kulmaluun ala- tai yläpuolella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ap puhuu asiaa. Mikä muovikuorma kaikista turhista kosmetiikkatuotteista tuleekaan! On pakkausmuovi ja itse tuotteen mikromuovit ym. kemikaalit.
Täällä ollaan muka niin vegaaneja ja vihreitä, mutta muuten kulutetaan ihan järjetön määrä muovia!
Höpö, höpö.
Mikromuovit kosmetiikasta ei ole mitään, muutamia promilleja.
Tiedätkö mistä tulee isoin määrä mikromuoveja? Autoilusta, niiden renkaista.
Mutta et varmasti vastusta autoilua, autokuljetuksia jne. helpompi vastustaa jotain minimaalista juttua, kunhan se liittyy naisiin jotenkin. Perinteistä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo ikinä käynyt kosmetologilla. Uskon terveisiin elämäntapoihin ja vältän aurinkoa. Ts en makaa auringossa.
Sulla ei sit ikinä ole ollut esim mustapäitä nuorena ja sun kulmat on luonnostaan niin tummat ettei tarvii kun nyppiä. Joskus se kestovärjäys lyhentää ja helpottaa niitä aamurutiineja.
Onnea.Ihanko oikeasti ihmiset eivät osaa itse värjätä kulmakarvojaan 😂?!
Turhaa itkunaurua. Eivät ne kuule osaa - nekään jotka luulevat osaavansa. Aivan karmeita kynällä piirrettyjä kulmakarvaviivoja vähän sinnepäin - kulmaluun ala- tai yläpuolella.
Puhe oli värjäämisestä 🙄. Siinä sekoitetaan kahta ainetta, laitetaan se kulmiin, ja pestään kohta pois. Tämä on niin vaativaa, että se teetetään kosmetologilla?
Vierailija kirjoitti:
Hei, olen nainen, mutta ihan samoilla linjoilla ihonhoidon suhteen kanssasi 👍
Tosi paljon on geeneistä kiinni tarvitseeko seerumeja ym vai ei. Eräs tuttavani on ”alalla” ja varmasti käyttänyt koko ikänsä kaikkia mahdollisia kauneudenhoitotuotteita, mutta on rupsahtanut kuin mikä, vaikka ikää vasta 40. Minä taas en ole käyttänyt oikeastaan koskaan muuta kuin perusvoidetta ja ihoni on huippuhyvä. Itselläni taas jatkuva taistelu painon kanssa (turvotus), vaikka mitä tekisin - aivan kuten sukumme kaikilla naisilla.
Haluan miljonääriksi, perustan luomukosmetiikka firman, joka myy myös ravintolisiä. Sloganiksi tulee "Kauneus lähtee sisältä". Kaikissa tuotteissa käytettävät raaka-aineet ovat 98% luomua. Pakkausmateriaalit ovat ekologisia. Firman tavoitteena on tukea naisten hyvinvointia ja hyvää elämänlaatua täysipainoisen ravinnon, liikunnan sekä riittävän levon ja unen lisäksi laadukkaalla luomukosmetiikalla sekä ihon ja hiusten hyvinvointia lisäävillä lisäravinteilla. Kannustamme jokaista olemaan oman elämänsä kaunein. Kauneus lähtee ajatuksista, positiivisuudesta ja hymystä.
Kuka lähtee yhtiökumppaniksi?
Noita firmoja on pilvin pimein, miten aiot erottua joukosta?
Itse olen usein yrittänyt kokeilla silmänympärysvoidetta (eri voiteita, eri vuodenaikoina), mutta se aiheuttaa vain silmänalusten tummumista! En ymmärrä. Ei se voi olla sattumaa, varsinkin kun tummentumat häviävät parissa päivässä kun luovutan taas voiteen suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ihon nuorekkuus ja kunto riipu paljon geeneistä ja elintavoista. Jos ei sairasta mitään ihosairautta, ei tarvitse noita hoitotuotteita ja seerumeita. Toki jos kasvojen iho kuivaa kovin, voi siihen laittaa jotain apteekin kevyttä voidetta... mutta muuten täysin tarpeettomia tuotteita.
Olen 50-vuotias, enkä ole koskaan tarvinnut käydä kosmetologilla. En myöskään käytä mitään kasvovoiteita. Ihoni ei ole ollut koskaan ns. samea tai tukkoinen... En edes ymmärrä mitä noilla tarkoitetaan. Näytän ikäistäni nuoremmalta - ehkä terveiden elämäntapojen takia... ehkä siksi, että ihoni on rasvaisuuteen taipuvainen eikä kuivan ryppyinen. Olen myös muuten nuoren oloinen (pienet kasvot ja suuret silmät), mikä osaltaan vaikuttaa olemukseen.
Mutta mielestäni nuo kollageenivoiteet ym ovat aivan huuhaata. Niihin ei kannata rahojaan laittaa. Ja tiedoksi, että en harrasta muutakaan ns. itseni hemmottelua. Normaali arki riittää.
Hyvähän se on kehoittaa käyttämään jotain ”kevyttä apteekin voidetta” kun on rasvaisuuteen taipuvainen iho. Kaikilla ei ole. Siinä ei keveät auta kun on atooppinen iho.
Vierailija kirjoitti:
Noita firmoja on pilvin pimein, miten aiot erottua joukosta?
Ei tarvitse erottua mitenkään, koska niitä riittää 13 tusinassa, jotka ovat valmiit ostamaan luomutuotteen, joka seitsemän viikon sokkotestin tuloksena on lisännyt testaajien ihon kirkkautta 37% ja samalla vähentänyt näkyviä juonteita jopa 42%. Lisäksi käyttäjät kokivat ihon pehmeyden, joustavuuden ja hehkun lisääntyneen huomattavasti. Luomutuotteen tehoa lisäsivät ihon hyvinvointiin vaikuttavat lisäravinnekapselit, joiden ainutlaatuinen koostumus sisältää runsaasti E-vitamiinia ja arvokasta luomujojobaöljyä yhdistettynä luomuhunajaan. Lisäravinteen käyttö näkyy myös hiusten kiillon lisääntymisenä sekä kynsien vahvistumisena. Kaiken perusta on kuitenkin terveellinen elämäntapa, monipuolinen ruokavalio, liikunta ja riittävä lepo. Ilo ja positiivisuus tuovat jokaisen naisen elämään voimavaroja joka näkyy jaksamisena ja hehkumisena. Anna tuotteidemme täydentää upea hehkusi.Kauneus tulee sisltä. Luomutuotteitamme voit käyttää turvallisin mielin, kaikille tuotteillemme on myönnetty eko ja seko standardit eikä tuotteitamme ole testattu eläimillä.
Naaman pesen öljyllä ja vaahtoputsarilla, sen jälkeen tulee kasvovesi, hoitoneste, seerumi, silmänympärysvoide ja kosteusvoide. Pari kertaa viikossa laitan kangasnaamion ja kuorin ihon. Ihon kunto on selvästi parantunut korealaisen kosmetiikan avulla, ennen olin juuri ap:n kaltainen joka kuvitteli että ihonhoito on turhaa. Korealaisissa tuotteissa on harvemmin esimerkiksi komedogeenisiä aineita kuin markettituotteissa, monet k-tuotteet ovat myös parabeenittomia.
No ei kyllä muuta oikeastaan tarvitse kuin illaksi retinolivoiteen ja päiväksi suojakertoimellisen päivävoiteen. Silmänympärysvoiteita saa ihan edullisestikin ja kasvojen pesuaineen ei tarvitse mikään erikoinen olla.
Tämä siis, jos haluaa hidastaa ikääntymisen merkkejä. Retinoli on todistetusti Niveaa toimivampi tuote siihen hommaan.
Tarvitaanko sitä tai tätä?
No, sen voin ainakin omalta kohdaltani todeta, että huolellinen ihonhoito on kannattanut. En näytä kalkkunalta vaikka ikää onkin. Elintavoilla on myös merkitystä. Paljon.
Kaikkea turhaa ne naiset naamaansa tunkevatkin näyttääkseen hyvältä miesten silmissä