Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näitä käyttää? Kasvoseerumi, silmänympärysgeeli....

Vierailija
13.01.2018 |

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym
Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Kommentit (652)

Vierailija
301/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valokynä, dekolteevoide, meikinkiinnitysruiske ymym

Aina on Nivean sininen toiminut kohtaan kuin kohtaan.

Jos olet vanha, taidat olla aika ryppynaama, jos taas nuori - on varoituksen sana paikallaan; Käytä niitä ja vältä liikaa auringon paistetta, niin ihosi ja kroppasi kiittää sinua vanhempana.

Vierailija
302/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lorealin seerumi vastaa muka lancomen seerumeita?

Joskus oli Youth code seerumi joka vastasi Genifiqueta, mutta sitähän ei myydä enää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla seerumit raikastavat ilmettä silminnähden. Olen käyttänyt Lumenen seerumeja, joiden hinta on vähän edullisempi. Eniten ihoon on vaikuttanut kuitenkin alkoholin jättäminen pois. Ihon pinta siloittui 3 kuukaudessa ja punotukset katosivat. Ryppyjä on jonkin verran, mutta ne kuuluvat vanhenemiseen,

Vierailija
304/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä noista mitään. Syön terveellisesti, juon teetä ja paljon vettä, en juo alkoholia usein, ja pesen kasvoni viileällä vedellä.

Vierailija
305/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä juttu tämä on? :D Aina, jos joku haluaa perustella jotain turhaa luksusta, vihjataan, että turhuuden kritisoijalla menee rahat alkoholiin ja tupakkaan. Aina. 

Suomessa on tavallisempaa käyttää ainakin kohtuullisesti alkoholia kuin olla täysraitis.

Tupakanpoltto sen sijaan alkaa olla harvinaisempaa.

Eli jos käytän kaksi kertaa vuodessa rahaa viinilasilliseen ravintolassa, se on täysin verrannollinen siihen, että joku ostaa vuodessa monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa. Hohhoijaa. 

Hohhoijaa vaan itsellesi. Mitä ihmettä kenellekään ulkopuoliselle kuuluu kuinka monta kymmenien eurojen rasvapurnukkaa joku ostaa vuodessa? Tällaiset aloitukset ovat ihan samanlaisia k-päiden päänvaivaamisia kuin jankkaaminen siitä, kuinka typerää on kuljettaa vesipulloa joka paikkaan mukaan.

Miten voi ketään normaalia ihmistä ärsyttää tämmöiset asiat?!

Vierailija
306/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän jonkin verran kosmetiikkaa mutten oikeastaan huomaan mitään eroa merkkien välillä. Mulla on silmänympärysvoide Lumenelta ja toinen AmorePacificiltä. Jälkimmäinen maksaa yli 200€ mutta kosteuttaa ihan samalla tavalla kuin Lumene. Kumpikaan ei poista silmäpusseja tai, niihin taitaa auttaa vain veitsi.

Kerran luin lehdestä tutkimusta, jossa verrattiin marketti- ja merkkivoiteita. Eroa ei ollut ja jokin asiatuntija kommentoi että jos jokin voide oikeasti silottaisi ryppyjä, niin se olisi yhtä kuuluisa kun McDonald’s tai Coca-Cola.

Vierailija
307/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa vähän opiskella kosmetiikan kemiaa vaikka netistä ja tutkia inci-listoja. Tulee huomaamaan, että varsin samoja ainesosia pyörii niin edullisemmissa kuin hinnakkaammissa tuotteissa ja aika harvojen aineiden tehosta on puolueettomia tutkimustuloksia. Tietysti kalliimpi tuote voi tuntua ihanalta luksukselta, joten jos sitä kaipaa ja budjetti kestää, niin antaa mennä. Pienituloisena en tuhlaisi rahojani hankkimalla joka ruumiinosalle oman voiteen. Ja ei, en itsekään ole mikään vesi ja saippua-tyyppi, vaan purtiloita löytyy kyllä...

Näin yksinkertaisena insinöörimiehenä sanoisin, että kannattaa vilkaista niitä tutkimuksia, joihin noiden kalliiden purnukoiden vaikuttavien ainesosien vaikutukset perustuvat. Jos esim. c-vitamiinin on todettu lisäävän kollageenin muodostumista, kun sitä laitetaan puhtaalle iholle väh. 10 %-liuoksena, niin miksi ostaa kymmenien eurojen voidepurkkia, jossa sitä vaikuttavaa ainetta on muutaman gramman verran, kun reilulla kympillä saa puoli kiloa askorbiinihappoa. Kyseessä on vesiliukoinen vitamiini, joka imeytyy ihoon aivan yhtä hyvin pelkkään veteen liuotettuna kuin niistä kalliista "rejuvenating"-voiteista, joiden hinnasta suurin osa on markkinointikuluja ja osakkeenomistajien muhkeita voittoja. Ne voiteet ovat oikeastaan huonompia, koska c-vitamiini hapettuu herkästi liuenneena, joten sitä on jouduttu muokkaamaan voiteeseen laitettaessa, jotta se säilyisi edes osittain hapettumattomana kuukauden ajan. Jos ostaa purkin c-vitamiinijauhetta, niin voi tehdä joka viikko (tai vaikka joka päivä) uuden satsin c-vitamiinivoidetta, joka on aina hapettumatonta.

Viksu mies! Kuulin kerran erään myyjän kertomana että kaupassa kassalla oli mies kysynyt mainoskuulutuksen jälkeen että "uskotteko te naiset oikeasti noita mainoksia ja vakuutuksia tehoista?". Hän kun kemistinä tietää että ovat täyttä puppua. Minä en usko, en ole koskaan uskonut, ihan olen pienestä tytöstä saakka omin silmin nähnyt että jokainen nainen vanhenee ja rupsahtaa samalla tavalla.

Vierailija
308/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi rasvojen rakastaja ilmoittautuu! Opiskelin kosmetologiksi parikymppisenä ja vaikken alalle varsinaisesti loppujen lopuksi päätynytkään, tuo koulutus avasi kyllä silmät omille ihonhoitotottumuksille. Aloin koulun aikana käyttämään ja olen siitä lähtien käyttänyt silmänympärysvoidetta, seerumeita, naamioita ja vaikka ja mitä. Jonkun mielestä voi mennä liioittelun puolelle nää mun purkkien kanssa läträämiset, mutta itse nautin siitä ja jos nyt haluan niihin laittaa osan palkastani niin ei se muilta pois ole :) 

Koulusta jäi takaraivoon se, että ihon vanheneminen alkaa 25 -vuotiaana sekä se kuinka opettajat aina korostivat, kuinka on helpompi ennaltaehkäistä kuin poistaa ikääntymisen merkkejä. Olen nyt 31 ja viimeisen parin vuoden aikana olen aloittanut myös mikroneulauksen, kasvojumpan ja kollageenilisän syömisen, on ihanaa löytää uusia tapoja hoitaa ihoaan! Tässä vaiheessa ei vielä ehkä huomaa niin selkeästi sitä tulosta, jonka ihonhoitoon panostaminen tuottaa (koska olen vielä kohtalaisen nuori), mutta uskon että tulen sen kyllä huomaamaan vuosi vuodelta enemmän. 

Äitini ei ollut aiemmin erityisen kiinnostunut ihonhoidosta, mutta koulunkäyntini ja oman kiinnostukseni myötä hänkin alkoi käyttämään ja kokeilemaan sellaisia tuotteita, joita hänelle suosittelin tai annoin lahjaksi. Ero on ollut aika huima! Hän on nykyään todella nuorekas kuusikymppinen :) 

Vierailija
309/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ihon nuorekkuus ja kunto riipu paljon geeneistä ja elintavoista. Jos ei sairasta mitään ihosairautta, ei tarvitse noita hoitotuotteita ja seerumeita. Toki jos kasvojen iho kuivaa kovin, voi siihen laittaa jotain apteekin kevyttä voidetta... mutta muuten täysin tarpeettomia tuotteita.

Olen 50-vuotias, enkä ole koskaan tarvinnut käydä kosmetologilla. En myöskään käytä mitään kasvovoiteita. Ihoni ei ole ollut koskaan ns. samea tai tukkoinen... En edes ymmärrä mitä noilla tarkoitetaan. Näytän ikäistäni nuoremmalta - ehkä terveiden elämäntapojen takia... ehkä siksi, että ihoni on rasvaisuuteen taipuvainen eikä kuivan ryppyinen. Olen myös muuten nuoren oloinen (pienet kasvot ja suuret silmät), mikä osaltaan vaikuttaa olemukseen.

Mutta mielestäni nuo kollageenivoiteet ym ovat aivan huuhaata. Niihin ei kannata rahojaan laittaa. Ja tiedoksi, että en harrasta muutakaan ns. itseni hemmottelua. Normaali arki riittää.

Vierailija
310/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän todellakin apteekin silmänympärysvoidetta, koska minulla on helposti kuivuvat ja ärtyvät silmänympärykset, jotka alkavat kuivuessaan kutista aivan helvetillisesti. Silmänympärysvoidetta siksi, että "tavalliset" voiteet tuntuvat jostain syystä menevän herkemmin silmiin ja ärsyttävän. Tai sitten ne tosiaan vain ärsyttävät herkemmin. Hätätilanteessa menee tavallinen perusvoidekin.

Vinkki hyvin kuivaihoisille talveksi: kasvoille LV 55+ -sarjan KÄSIvoide. Sisältää reilusti glyseriiniä. Yleensä en käyttäisi kasvoille mitään käsivoidetta, koska ne jättävät sellaisen "kelmun", mutta tämä on ollut rutikuivalla kelillä pelastus. Glyseriiniä saa muuten apteekista, mutta sellaisenaan sitä ei pidä käyttää, koska se imee ihosta kosteutta kuin pesusieni.

Vierailija
311/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, minä käytän :D Ja onpa vielä oma kasvoseeruminsa aamulle ja illalle. Lisäksi toki puhdistusemulsio, kasvovesi ja kosteusvoide. Ja se silmänympärysgeeli. Lisäksi kerran viikossa käytän hedelmähappokuorintaa ja kerran savinaamiota. Ai niin ja kangasnaamioitakin käytän. Ja meikinkiinnityssuihketta, ja väitänpä kyllä huomaavani meikin kestossa selkeän eron. Eli koko arsenaali löytyy :D

Vierailija
312/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan käyttäisi ensinnäkään mitään Niveaa, saatikka mitään muutakaan yhtä voidetta, koko kehoon. Esim. paksu ja rasvainen vartalovoide ei sovi koko keholle, vaan kasvojen ohut iho vaatii täysin erilaisia aineita. Eräs kaverini käyttää jotain Lumenen vartalovoidetta kaikkiin paikkoihin, ja sitten ihmettelee, kun naama kukkii koko ajan.

Minulla on erikseen voiteet varalolle, jaloille, käsille sekä kasvoille, kaulalle ja dekolteelle. Lisäksi kuorin ihoani säännöllisesti. Seerumeita tai silmänympärysvoiteita en toistaiseksi käytä, mutta siirryn kai niihinkin kun tarvetta tulee. Iho on suurin ja näkyvin elimemme, joten kyllä siitä ihan huolta kannattaa pitää.

Vierailija
313/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin naureskelin kaiken maailman pohjustusvoiteille ja meikinkiinnityssuihkeille, että just joo mitä rahastusta. Sitten kokeilin itse ja eron kyllä huomasi heti :)

Vierailija
314/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mitä en ymmärrä, on ihmiset jotka maksavat esim. Lancomen tuotteista kovia hintoja vaikka L'orealilla on lähes joka Lancomen tuotteen "dupe" marketissa joka yleensä sisältää lähes samat ainesosat, hinta vaan on about kolme neljä kertaa halvempi.

Vierailija
315/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No käyttäjiä ovat kaikki ne, jotka eivät ole opiskelleet lääketiedettä.

Vierailija
316/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mitä en ymmärrä, on ihmiset jotka maksavat esim. Lancomen tuotteista kovia hintoja vaikka L'orealilla on lähes joka Lancomen tuotteen "dupe" marketissa joka yleensä sisältää lähes samat ainesosat, hinta vaan on about kolme neljä kertaa halvempi.

Lancomen tuotteissa on yleensä isompi määrä esim. peptideja.

Eniten vaikuttavia aineita halvalla on e-korealaisissa tuotteissa.

Vierailija
317/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän todellakin apteekin silmänympärysvoidetta, koska minulla on helposti kuivuvat ja ärtyvät silmänympärykset, jotka alkavat kuivuessaan kutista aivan helvetillisesti. Silmänympärysvoidetta siksi, että "tavalliset" voiteet tuntuvat jostain syystä menevän herkemmin silmiin ja ärsyttävän. Tai sitten ne tosiaan vain ärsyttävät herkemmin. Hätätilanteessa menee tavallinen perusvoidekin.

Minulla tulee kylminä talvina järkyttävät kutisevat ja hilseilevät ihottumat silmäluomiin. Kävin pari talvea sitten hakemassa jälleen kerran apteekista reseptillä voiteen sitä varten ja farmaseutti kertoi saaneensa itse saman ongelman kuriin jollain apteekin silmänympärysvoiteella. Siitä lähtien olen käyttänyt silmänympärysvoidetta ja se auttaa. Mulla tosin toimii ihan Pirkka, jolla on hintaa vain neljännes apteekkituotteista.

Vierailija
318/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin naureskelin kaiken maailman pohjustusvoiteille ja meikinkiinnityssuihkeille, että just joo mitä rahastusta. Sitten kokeilin itse ja eron kyllä huomasi heti :)

Minäkin olen kokeillut ja useampaa hyvää merkkiä, yhtään mitään eroa en ole huomannut 😂

Vierailija
319/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettaaka tämä ketju!

Terveisin, kosmetiikkajätin pomo

Vierailija
320/652 |
02.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs shopin e- vitamiinipuikko jääkaapista on paras silmien ympäryksien ilmeen ja olon virkistykseen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi